Jump to content

Paweł C

Użytkownicy
  • Content Count

    190
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

123 Dobry

Informacje profilowe

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Paweł C

    kolumny życia

    Niekoniecznie ale taki Suzuki i ten cały jego Bach Collegium jest ok.
  2. Paweł C

    kolumny życia

    Zdefiniuj puls. Czas jest moim zdaniem jednym z ważniejszych czynników - na zbyt wolnych kolumnach ucieka detal, na którym mi zależy (mam nadzieję, że o to ci chodziło - czas)
  3. Paweł C

    kolumny życia

    Jak ktoś lubi plumkanie jakiejś tam pani Cassandry czy inne Fryzjerki - ok. Jako jazz rozumiem, między innymi, spektrum tradycyjnych wykonawców, od bebop, free do sceny Chicago. Coś, co zwykło się nazywać mianem smooth jazz nie jest dla mnie na tyle ciekawe żeby poświęcać temu czas, więc nie wiem jak to brzmi na elektrostatach (i innych kolumnach planarnych, z którymi mam doświadczenie)
  4. Paweł C

    kolumny życia

    Jazz wymaga szybkich kolumn z dobrą lokalizacją źródeł. Klasyka wymaga kolumn potrafiących oddać duże zmiany dynamiki w krótkim czasie, z zachowaniem odpowiedniej separacji instrumentów. Muzyka elektroniczna, np. Kraftwerk czy Skalpel czy Bonobo wymaga umiejętności tworzenia odpowiednio szerokich planów dźwiękowych. Na marginesie, byłem na koncertach zarówno Kraftwerka, Bonobo, Skalpela, tego ostatniego również jako BigBand. Z drugiej strony rock lepiej wypada na "tradycyjnych" kolumnach, takich które są mniej wrażliwe na słabsze realizacje (posłuchaj sobie The Stooges na elektrostatach to zro
  5. Myślisz, że usłyszysz coś ciekawego? Ja myślę, że raczej same głupoty w stylu negacji istnienia standardów IEC.
  6. To ja ci napisze prościej, żebyś zrozumiał. Technics to prawdziwy cud techniki. Reloop to prawdziwe gówno.
  7. Nic nie usprawniał i nic nie modyfikował. Wszystkie kopie Technicsa SL-1200 mk2-5 mają z oryginałem wspólny tylko wygląd. Miałem kilka Technicsów, w tym jednego nowego z pudełka i jednego po całkowitej renowacji, to są cudnie wykonane maszyny. Niezniszczalne. Reloopy, AT i inne, które widziałem to szajs, na który szkoda pieniędzy.
  8. Daj spokój, bolo, on nie rozumie podstaw techniki analogowej, szkoda się szarpać.
  9. Paweł C

    kolumny życia

    Ja, po latach poszukiwań, odkryłem, że szukam takich kolumn, które grają jak Staxy. Przestrzeń, szybkość, dokładność. Nie liczy się nic więcej na dłuższą metę. Stoją więc te ML niezbyt urocze a ja nie odczuwam potrzeby jakichkolwiek zmian. Ale w dźwięku AN jest coś urzekającego i nie zdziwiłbym się gdyby ktoś tam uznał je za kolumny „ostateczne”.
  10. Paweł C

    kolumny życia

    To nie musi być wada. Mój pierwszy zestaw AN tak grał. W sumie czasem brakuje mi tego brzmienia. /edit/ myślę, że wyższe modele kolumn Audio Note to mogą być te kolumny życia właśnie. Mam na myśli te w sklejkowych skrzynkach, raczej starsze. To wspaniałe, kompletne granie.
  11. Chyba nie. Ale już ułożenie przewodów w plincie gramofonów miękko zawieszonych ma znaczenie, nie tylko dla pracy samego zawieszenia.
  12. Można kupić normalną płytę g-k i dogadać się z jakimś frezerem. To miękki materiał, na takim większym AXYZ zmieści się pewnie na raz 10 płyt. Wzorek sobie wtedy można dowolny zaprojektować... Pytanie raczej - co za tą płytą? Wełna? Folia? Nic?
  13. Widzę, że jesteś wspaniałe wyedukowanym fanem analogu a wiedzę czerpiesz z gazetek audiofilskich i filmików z tuby. Nie zapomnij czasem jeszcze posłuchać czegoś, koniecznie half press albo japońskiego winyla z epoki.
  14. A w jaki to sposób został rozwiązany? Nawet jak w Sondeka pukasz to coś tam usłyszysz, nie wspominając o takiej Redze. Czy innym Transrotorze.
  15. To ogólnie dobra rada, nie tylko dla miłośników gramofonów.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.