Jump to content

Pawel21

Użytkownicy
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cos mi sie przypomina jak jeszcze mialem mozliwosc podgladu. W poniedzialek go zaworze do specjalisty niech mi wyceni naprawe.
  2. No wlasnie sie rozgladam za czyms tylko nie moge sie zdecydowac bo nie bardzo sie znam
  3. A w ktorym miejscu sa te lacz w tym sprzecie
  4. Niestety nie moge uzyskac polaczenia z tv przez hdmi ani AV. Czyli nie wiem jak sprawdzic ustawienia glosnikow. Macie jakis pomysl na to.
  5. Sorki za pomylke ja mam 1000 nie 100 i dzieki za podpowiedź
  6. A czy mozna podlaczyc mojego dennona do telewizora w inny sposób niż hdmi
  7. Z tym polaczeniem do tv moze byc problem bo po ostatniej burzy nie moge przez hdmi uzyskac polaczenia miedzy KD a tv reszta wejsc hdmi dziala tylko to wyjscie cos sie uszkodzilo
  8. Moze , bo znajomi co mieli to nie narzekali na te kolumny dlatego je kupilem. Tylko jak to sprawdzic. Jak sprawdzalem odciecoe to jest ustawione na 80h i nie da sie ustawic nizej
  9. A parametry w przyblizeniu podasz jakie by mialy byc
  10. A jaki sub w cenie do 1000 zl polecacie do tego zestawu
  11. Mam wzmacniacz TEAC A-X 75 tyle ze pali bezpieczniki przy probie uruchomienia i moje pytanie czy warto go naprawiac pod te kolumny czy bedzie to zauwarzalne dla kogos kto slucha mocnej metalowej jak i rockwej muzy. Do AUDIOBURAK w jaki sposob udoskonalic glosniki
  12. Polozenia nie zmienie bo nie mam jak, co do wymiany kolumn tez nie bardzo gdyz opinie sa dobre na ich temat i podkreslaja niski bas czego wlasnie u mnie nie ma.wiec wychodzi na to ze wzmacniacz by dal rade tylko jaki i tani taki do 1000zl
  13. Witam wszystkich z racji ze jestem nowy nie wiedzialem w jakim temacie umiescic moje pytanie stad jestem w "inne". Moje pytanie dotyczy Zestawu tonsil maestro II 180 z denon avr-x100 czy to pasuje do siebie gdyz mam wrazenie ze za malo dolnych dzwiekow daja glosniki podczas sluchania muzyki. Co moge zrobic by zwiekszyc efektywnosc basu. Wymiana denona na cos innego ? Zakupiony ze wzgledu na cene 700zl radio internetowe i usb. Czy moze dokupienie subwoofera.co byscie poradzili by czuc ta muzyke np "Metallica "a nie tylko slyszec.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.