Jump to content

[email protected]

Użytkownicy
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pisząc ten tekst, trudno mi samemu uwierzyć, że sprawa awarii (tak, awarii!) nie została przez serwis uznana, mimo potwierdzenia i uwierzytelnienia wady przez sprzedawcę (sic!). Głośniki po raz czwarty (4.) zostały odesłane do serwisu w Warszawie (serwis dystrybutora), ponieważ serwis nie daje wiary i nie stwierdza wady sprzętu! A ja od prawie pół roku nie mogę w pełni korzystać z zestawu... Zibi
  2. Proszę o pomoc w sprawie ustalenia wady sprzętu. Dysponuję amplitunerem ONKYO TX-NR555 do którego jest podłączony zestaw głośnikowy(5.0) CANTON GLE 476/456/416. Po kilkumiesięcznym użytkowaniu, przy tzw. pierwszym włączaniu, w tylnych głośnikach pojawia się głośny nieprzyjemny trzask przypominający przyłożenie baterii (napięcia) do głośnika. Przy kolejnych włączeniach (z krótką przerwą) zjawisko nie występuje. Dopiero kilkugodzinna przerwa skutkuje tym nieprzyjemnym trzaskiem. Dla wyeliminowania ew. niezgodności wymieniłem m.in. przewody głośnikowe - bez skutku. Zaznaczam, że najczęściej odsłuchuję nagrania z płyt DVD/BR , więc amplituner ustawiony jest na wyjście 5.1. Z opisanym problemem zwróciłem się do gwaranta/dystrybutora, który zaproponował przysłanie amplitunera do serwisu EIC w Warszawie. Po ok. 2. tygodniach odesłano sprzęt, z wpisem opisującym jego sprawność (brak usterki). W rozmowie telefonicznej zasugerowano wysłanie głośników do serwisu. Tak też zrobiłem, wysyłając tylne głośniki do gwaranta/dystrybutora HORN w Warszawie. W odesłanej z powrotem przesyłce otrzymałem informację o prawidłowym stanie technicznym głośników. Nie wiem komu mam wierzyć, i nie wiem, co z tym "fantem" zrobić. Dodam, że jest to mój trzeci zestaw kina domowego, i po raz pierwszy spotykam się z takim defektem. Moja wiedza podpowiada mi, że to wina układu zasilania ampli, jednak liczę na opinię doświadczonych Klubowiczów. Tak amplituner, jak i głośniki są na gwarancji. Pozdrawiam, Zibi
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.