Jump to content

Rafik-lodz

Użytkownicy
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bardzo dziękuję, ma Pan może telefon lub email, bo nie mogę znaleźć informacji poza adresem Audio tech.
  2. szukam kogoś sprawdzonego w Łodzi do odrestaurowania Pioneera SX800a. ????
  3. Chciałem zapytać czy wiesz może jak Sansui AU 999 i wspomniane przez ciebie wyższe modele prezentują się pod względem barwy z amplitunerami jak DB8080 DB, 9090 czy G 8000, G9000?
  4. Jesteś zadowolony z wyboru kolumn? Zastanawiałem się nad nimi do Accuphase E-305. Mam jedynie 30 m2 Słyszałem, że przymałej kubaturze wypadają bardzo niekorzystnie. Martwi mnie także nisko schodząca impedancja. Nie narzekasz na brak wysokich i średnicy?
  5. Jadę odsłuchać Olimpica II Sonusa. Macie pojęcie czy ewentualnie e-305 Accuphasea to uciągnie?
  6. Dziękuję bardzo za Wasze opinie. To trudna materia, pewnie nie tylko dla mnie. Przy odsłuchu wątpliwości znikają, lecz wszystkiego się odsłuchać się przecież nie da i warto mieć też punkt odniesienia, co często nie jest możliwe. Pomimo indywidualnych preferencji zawsze cenne są pewne uwagi użytkowników, co do których większość będzie zapewne zgodna. Poszukiwania trwają i oczywiście będę dążył przed zakupem do weryfikacji upodobań. Jestem po ponownym odsłuchu Luxmana 507s. Sposób przekazu jest interesująco bezpretensjonalny i zrównoważony z ładnie wyeksponowaną średnicą i czytelną lecz nie krzykliwym górnym pasmem. Bas lekko ociężały, jakby w tle. Cała gra choć wydaje się być lekko leniwa gra nie traci jednak na czytelności. Odsłuchiwałem kilka zestawów kolumn i sprzęt wydaje się mieć uniwersalne zastosowanie i chyba wart jest swojej ceny. Po przejściu na Accuphase ciepełko niestety odeszło, 😞 leczw zamian pojawiły się nowe detale, i większa punktualność. Jak dla mnie kultura i barwa dźwięku jednak na korzyść Luxmana, precyzja detaliczność, dynamika na korzyść Accuphasa. Chyba nie jestem fanem analitycznego grania. 😞 Co do kolumn szukam dalej inspiracji. 😞 Może powrócę do rozważań nad B&W, ewentualnie przesłucham jeszcze Sonus Olimpica II. Słuchałem też ciekawie brzmiących Adamów ze Słowackiej manufaktury, ...ale z krzesła nie spadłem, choć było przyzwoicie, o wiele lepiej niż w modnych ostatnio Pylonach. Dobrej nocy everybody!
  7. Dzięki za opinię. Nie spodziewałbym się że E408 ich nie wysteruje. Mają 91 dB przy 4 ohm, hmm. Co dopiero Sonusy Grand, nawet Olimpica ma sprawność 88dB, nie wspominając o świetnych ATC SCM19 ,... tu jedynie 85 dB :((. Hmmm, nie bardzo ogarniam jak PM14 Marantz wysterował tak doskonale Sonusy, mając zaledwie 100W/kanał? Chyba muszę więcej uwagi poświęcić samemu parowaniu z kolumnami.
  8. Udało mi się ostatnio porównać 507s z m03/03. Ewidentnie w 507S dźwięk prowadzony jest w bardziej spójny, zorganizowany sposób, o większej dyscyplinie. Sama barwa, detaliczność przekazu w sumie porównywalna. Odnośnie Luxman m900 i l509x. Ulala. Przyznam, że przy tym budżecie spodziewałbym się bardzo dobrego grania od każdej marki. Może kiedyś, but not yet.
  9. Kolumny Vienna Acoustics mają spore grono zadowolonych użytkowników, niektórzy wymieniają je nawet jako odsłuch referencyjny, spotkałem się także na forach z zestawianiem ich z Luxmanem, którego sposób grania choć w różnym modelach nieco inny (słyszałem kilka m.in. L31, L81, M03/C03, M02/C02, 507S) generalnie odpowiada mi. Rangerów przyznam, że nie słyszałem. Czytałem kilka dobrych opinii, lecz faktem jest, że kolumny rzadkie i stosunkowo mało znane. Ostatnio zainteresowały mnie także monitory ATC SCM19 i pozytywne wrażenie zrobiły na mnie Sonus Grand Concert Piano. Preferuję dźwięk otwarty z przestrzennym planem, podoba mi się ciepłe zrównoważone współbrzmienie z zaznaczonym lecz nie dudniącym basem (może być lekko leniwy) i wyraźnymi lecz nie krzykliwymi górnymi zakresami. Lubię przykładowo granie akustyczne, ukazujące szczegółowość artykulacji, interakcje kanałów. Moje obecne doświadczenia są skromne a ogrom sprzętu przytłacza, staram się systematycznie zawężać obszar poszukiwań szukając pozytywnych inspiracji obecnych użytkowników sprzętu. Zdaję sobie sprawę, że ostatecznie odsłuch zadecyduje. Bardziej jednak ciekaw jestem odczuć użytkowników Luxmana, którzy mieli do czynienia także z Accuphasem. Dlaczego tak, skoro są opinie. Wydaje mi się, że przy porównaniu modeli łatwiej o punkt odniesienia, choć oczywiście opinia zawsze będzie subiektywna.
  10. startuję od zera, dorosłem wreszcie do stereo, planuję Vienna Acoustics Beethoven, kusi mnie jeszcze przesłuchanie System audio Ranger, nie mam jako takich ograniczeń budżetowych ale żeby nakreślić zakres to gotów jestem przeznaczyć na całość ok 20-30 tys
  11. Witam wieczorową porą. :) Czy któryś z kolegów ma doświadczenia z w/w integrami? Jakie są wasze wrażenia osłuchowe, ewentualne uwagi? Preferencje rock, jazz, funky, new age, klasyka. Żródło sygnału czarna płyta i cd Z góry dziękuję za wszystkie opinie.
  12. A Vienna Acoustic Grand może słyszałeś? A odnośnie Accuphase chętnie bym zakupił 550A II ale prędzej w totolotka trafię niż trafię w rozsądnej cenie. Ale cóż nie ja jeden szukam 🙂 więc trening cierpliwości przede mną. Na marginesie do kompletu chciałem jakiegoś Soniaka np.CDP-X 779 ES. Obecnie mam Yamahę 😞 i już jestem zmęczony monotonią grania. I pomyśleć, że sam sobie ją wybrałem, hehe
  13. Dzięki Panowie, Też się Marku obawiam stanu technicznego starszych modeli i nie bardzo chcę zaczynać zakup od serwisu. Z drugiej strony kuszące są modele z końca lat 70tych, wiele też dobrego słyszałem o L550X, lecz co bardziej chodliwe modele praktycznie nie pojawiają się w obrocie, chyba że z 25 ręki lub ktoś pilnie potrzebuje pieniędzy. Chyba rzeczywiście porozglądam się za nowszymi seriami. A może macie jakiś swój typ analogowo brzmiącego wzmacniacza, nie musi być koniecznie Luxman? Chciałem jeszcze zapytać co sądzicie o kolumnach do Luxmana? Tu stare konstrukcje jak Diatone 2000 czy Onkyo scepter 1000 są rzadkością lub ich stan budzi także wiele wątpliwości. Może poszukać coś z nowszych serii?
  14. Cześć moi drodzy! Planuję zakup stereo Luxmana. Muzyka bardzo zróżnicowana TOTO, Journey, S. Wonder, Al di Meola, Correa, Hancock, Soyka, Zaucha, Bocelli, J.M. Jarre, Morone. Poszukuję ciepłego zrównoważonego brzmienia z wyraźnie zaznaczoną sceną i niemęczącą selektywnością (obecnie Yamaha mnie zamęczyła jak komar w nocy). Nie mogę jednak znaleźć zbyt wiele recenzji w internecie dotyczących różnić w jakości brzmienia poszczególnych modeli, a możliwości odsłuchu są niewielkie. Brakuje też źródła opinii samych użytkowników. Przyznam, że rozważam zakup Luxmana L-85V lub L81? Ewentualnie coś z nowszej serii C -383 z M-363? Czy ktoś z Was ma w/w sprzęt lub miał możliwość odsłuchu? Jakie są Wasze wrażenia? Jakie kolumny parowaliście? Słyszłem Luxmana na niedrogich B&W12 oraz AKAI SR1400 i brzmiał doskonale? Macie może swoje typy? Czy warto dopłacać do L507S lub L 505? Z góry dziękuję i pozdrawiam muzykomanów hifi 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.