Jump to content

Yasior

Użytkownicy
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Yasior

    Leben CS600x

    Piszesz tekst konkretnego mebla audio na zamówienie i za pieniądze od dystrybutora i wstawiasz go na portal internetowy ogólnie dostępny, to szanuj swoich potencjalnych czytelników i informuj co gra w torze audio bo tego wymaga profesjonalizm, a ludzi nie interesuje czy grasz na pożyczonym sprzęcie czy swoim bo kogo to obchodzi, a zasłanianie się, że to od osób prywatnych jest cokolwiek dziecinne - nie podajesz przecież numeru Pesel czy danych personalnych konkretnych osób, no zlituj się proszę nad inteligencją swoją i innych... Nie patrzę sztywno na SPL jak mi to imputujesz uprzejmie ( trzeba chyba wierzyć producentowi jak podaje, tak jak Ty chcesz, aby wierzyć w to co piszesz w tekście sponsorowanym na portalu, no chyba, że jest inaczej... 😉), ale słuchałem tego Lebena z łatwymi niby do wysterowania kolumnami niż 1/2 i 2/3 ( D7 i D9 przypominam z uprzejmości), a Leben padł na pysk, (a niby powinien zagrać, bo przeciez łatwe kolumny ) gdzie inne lampy ( z takimi też słuchałem ) w systemie push pull np., Octave na bańce KT-88, nie mówiąc już o integrze lampowej tylko (aż) 20 W ( Audio Reveal Second ) wysterowaly te kolumny z dziecinną łatwością więc nie wmawiaj uporczywie, że wydajność prądowa tego Lebena na bankach EL34 i niby tylko (aż) 34 W jest taka super bo nie jest - dla mnie dźwięk tej integry to był taki właśnie "muł" jak to napisał w pierwszym poście kol. Il Dottore... Co do uśredniania kolumn czy lubię czy nie lubię monitorów - to był mój sarkazm, a propos Twojego tekstu gdzie napisałeś o: "uśrednianiu Twoich wniosków" ze swojej "recenzji", to tak gwoli zrozumienia intencji piszącego na przyszłość... 😋. P.S. A propos mojej świadomości to uświadamiam kolegę iż litraż i obudowę Spendor Classic 1/2 ma 2 x MNIEJSZY niż Spendor D9, a nie większy jak napisałeś, ale spoko, pewnie czeski błąd wkradł się przy pisaniu, a nie Twój brak wiedzy i można Ci wybaczyć... 😎. Tak na przyszłość : D9 - 91 litrów, Classic 1/2 - 68 l. - może to przez te litry tak słabo Leben zagrał, a nie wydajność prądową, hmm może... 🤔😁. pozdro
  2. Yasior

    Leben CS600x

    Wnioski uśrednione, a informacja z jakimi kolumnami słuchałeś i reszta toru audio utajniona 🙈 - no ciekawa konkluzja za sponsorowany tekst, że nie ma w tej "recenzji" konfiguracji z jaką słuchałeś...😋. Idąc Twoim tokiem myślenia - uśredniam swoje preferencje, że nie lubię konstrukcji podstawowych, a Spendor 1/2 czy 2/3 mają niski SPL 87/88 (niższy niż D7 i D9 (sic!)), no ale wierzę na słowo, że może być lepiej, bo tylko wiara czytelnikom pozostaje...👍. Pozdro. P.S. Tannoy Legacy Cheviot nie znam...
  3. Yasior

    Leben CS600x

    Dla mnie ta lampa zagrała jak nie lampa - płaski, bezbarwny, zupełnie bez powietrza dźwięk... 😳. Nie wiem z jakimi kolumnami trzeba odnaleźć "legendarnego" Lebena, ale ze Spenodrami D7 i D9 ( SPL 90dB/ 8 ) z którymi słuchałem, tej synergii sonicznej było brak, a autor recenzji niestety nie pochwalił się w tekście w jakiej konfiguracji audio słuchał tej integry, że go tak oczarował ilością " holografii i powierza" bo to musiały być wybitnie skuteczne i łatwe w wysterowaniu kolumny bo prądu ten Leben to daje malutko...😎.
  4. PL jest to w UK nie będzie... 😉. Mail czy tel. do dystrybutora/dealera z pytankiem, a w ostateczności do producenta czy pożyczą bo "kochasz firmę Spendor"...🙈. Ostatnia deska ratunku to kup w ciemno - masz 14 dni na zwrot, może Ci się już wygrzeją paczki i będzie synergia z resztą toru... 😉. Jest trochę opcji...
  5. Pożycz za kaucją D9 i sprawa się wyjaśni... 😉.
  6. Proszę bardzo. Nigdy nie słuchałem takiego porównania, a Statement nie są już produkowane więc trudno o bezpośrednią konfrontacje.
  7. Salut, W mojej ocenie tak, D9 jest lepszy, czy sporo, to już kwestia gustu oczywiście... 😉. Dźwięk był bardziej napowietrzony, dociążony, większa scena, lepsze wybrzmienia, czuć było potęgę dźwięku, nawet przy dużej ilości decybeli nie męczył, nie drażnił, sax Jana Garbarka był nawet do przyjęcia, gdzie czasami jego nuty uważam za kakafonię, a w dobrym torze było plastycznie, kremowo, aksamitnie, wręcz pojawiła się eufonia... 😎 Jedna rzecz jest dyskusyjna - to bas, nie jest idealnie kontrolowany, sprężysty, słychać było czasami rozmycie, ale to mogłabyć wina toru audio i poszegolnych elementów, a nie kolumn, aczkolwiek nie ma sprzętu idealnego przecież... 😇. Nie jestem, aż takim specjalistą, tak moje uszy to wyłapywały... Z lampy: Audio Reveal 2 ( słabiej z Octave110, porównywalnie z Octave V80SE ), a z tranzystora: Accu-480 ( mniej pociągająco z Accu-380 ) - to połączenie, które przypadło mi do gustu z D7 i D9, oczywiście synergia może być w innej konfiguracji, ale ja tylko z takim sprzętem słuchałem... Trzeba sprawdzić w swoim torze audio, to podstawa. pozdro
  8. Witam, Miałem przyjemność słuchać Spendor D7 i D9 z Leben 600X... Niestety Japończyk nie dał rady napędzić przetworników: z D7 próbował się bronić, ale dźwięk był płaski, kompletnie bez powietrza, a z D9 skapitulował zupełnie... 😎. Te kolumny mają SPL na poziomie 90 dB, chociaż impedancja 8, ale prąd jest za mały jaki oferuje japoniec, aby była synergia, tu trzeba pewnie paczek z SPL > 96 dB, aby Leben pokazał klasę dźwięku... Natomiast Audio Reveal Secend to jest "złoty strzał" dla D7 i D9 - piec ma "tylko" 20 W na bańkach KT-150, ale to jest czysta klasa A w SE - pięknie to gra, bardzo... Również słuchałem z Octave V80SE i zagrało to też ok, ale moim zdaniem piękniejszą barwę ma polska konstrukcja... Generalnie Spendor to jest klasa sama w sobie, tym bardziej, że przetworniki mają o ile wiem swojej konstrukcji, za to szacunek dla konstruktorów, że tak fajnie zestroili te kolumny... pozdro
  9. Nie kompromituj się już bardziej p. Kaviter, to, że masz 13 lat na tym forum nie jest równoznaczne z mądrością i wiedzą. Nie mam ochoty udzielać korepetycji z czytania i rozumienia tekstu bo to wiedza elementarna na poziomie szkoły powszechnej, a są wakacje... 😉. Proszę poczytać co napisał „phoenix_pl”, może to otworzy synapsy... 👆. Dla mnie temat jest ad acta. Powodzenia życzę 👍.
  10. A to pardon... 😉. [Hidden Content] 👈❓
  11. Cytowanie Wikipedii chwalebne, ale cytowanie ze zrozumieniem, to jest dopiero sztuka, jak japońskie origami... 😉. Już pierwszy akapit potwierdza to o czym pisałem: cyt."Zmowa cenowa – porozumienie przedsiębiorstw na pewnym rynku dotyczące poziomu cen[1], mające na celu uniknięcie wzajemnej konkurencji[2]." koniec cyt. - ten brak konkurencji na linii dystrybutor/dealerzy występuje permanentnie, o tym pisałem, a nie o ustalaniu cen producent/dystrybutor, ale co tam, widocznie to jest jak interpretacja wiersza w szkole - każda polonistka po swojemu... 🙂. To miło, nie wiedziałem, ale przecież to Polska firma to powinna być norma, ale już taki Lampizator nie, ceny z kosmosu dla kosmitów zarabiających w euro... 😉.
  12. Temat cen jest stary jak świat - klient chce kupić tanio, sklep sprzedać jak najdrożej, nic się w tej materii nie zmienia 🙈. Boli mnie jednak, brak realnego spojrzenia przez branżę audio w PL, że wartość pln, jest o wiele niższa niż £, $, E, ale w Polsce ceny audio są identyczne jak UK, czy Berlinie, a czasami nawet wyższe ( rynek USA czy Japonia to inny temat, bo akcyza i inne syfy po drodze wymyślone przez księgowych i polityków ...👿), a zarobki relatywnie niższe...😐 I nie wierzę, że polski dystrybutor za sprzęt kupiony od producenta w Europie np. dCS z UK płaci takie same pieniądze za klocek "x" jak inny dystrybutor z bogatych np. Niemiec, który zarabia w Euro... ( chyba, że branża pokaże faktury zakupu, to uwierzę 😂), ale jednak polski dystrybutor/dealer wywala ceny "światowe" czyli takie same jak w UK, Germany itp., jakby średnia pensja Polaka była constans pensji berlińczyka czy londyńczyka... Wniosek jest jeden - jesteśmy w PL (klienci) brutalnie dymani finansowo przez rodzimych dystrybutorów/dealerów o czym trzeba głośno mówić, bo ileż można być gwałconym finansowo... 🙈. Amen Pogadajmy o fajnych streamer-ach, bo się magiel trochę zrobił( z mojej winy poniekąd, za co wielkie pardon...) 😎.
  13. E, nie, nie mam odwagi... 🤭 Niech każdy ma to co lubi i już, tak po audiofilsku kończąc...😉.
  14. Nie przeceniaj moich możliwości, (odpowiadam poważnie) bo nie pracuje dla Pass Labs 😂. Dla mnie (i każdego co nie kończył np. bibliotekoznawstwa, mniemam), kiedy widzę jakie zostały dobrane poszczególne materiały elektroniczne i w jaki sposób zostały rozmieszczone poszczególne elementy toru audio oraz, że nie „ hula wiatr wewnątrz obudowy bo jest pusta”, nie mówiąc już o elementach designerskich 😉 - to już jest podziw dla myśli inżynierskiej i zespołu projektantów, a jak jeszcze to „gra” pięknym dźwiękiem to już jest mistrzostwo świata... 😎. Powodzenia w projektowaniu źródła cyfrowego i zaistnienia w tzw. świecie Hi-End 👍.
  15. Słuszna uwaga: 1-10 k to hi-fi, >10k, to już hi-end... 😂. Chyba, że jakiś " niezależny i niezawisły" recenzent branżowy ten nasz spór roztrzygnie, kiedy się kończy szafkowy hi-fi, a zaczyna szafkowy hi-end... 😋.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.