Jump to content

aliengbl

Użytkownicy
  • Content Count

    506
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation Całkowita

297 Dobry

Audiostereo

293

Bocznica

4

Karta premium

Recent Profile Visitors

2295 profile views
  1. Jeśli zakup od firmy to zwracaj. Bodajże na podstawie rękojmi do roku to sprzedawca musi udowodnić, że problem spowodowany przez użytkownika. Jeśli od osoby prywatnej to cięższy temat.
  2. Nie chce mi się cofać tyle stron, ale wspominałem o awarii mohicana - dzisiaj informacja zwrotna, że tak jak ktoś już tutaj wspominał sklep zadba o wymianę napędu 😉 A ja sam aktualnie robię remont i słucham glownie ze swoich sennheiserow momentum m3. Brakuje mi stereo 😄 Po remoncie bede dopasowywał trochę adaptacje akustyczna, więc liczę na pomoc w tej sprawie 😉
  3. A to mnie w sumie pocieszyłeś, że nie jest to przypadek odosobiony 😉 Modyfikacja to zdecydowanie nie moj temat 😉 A kwestia grania - jak dla mnie H300 i H390 brzmia doskonale. H200, ktore mialem wczesniej odstawalo mocno od wyzszych modeli, ale porownywalem ze sprzetem w podobnej cenie (Roksan K3) i h200 zjadlo go calkowicie.
  4. Hegel Mohican po moze dwoch miesiacach zdechl 😄 Ma problem z czytaniem 90% plyt - odrzuca jako "no disc". Bedzie reklamacja, ale niesmak pozostal. Szkoda, ze przy tej polce cenowej nie mozna oczekiwac lepszego sprawdzenia produktu przed sprzedaza.
  5. Sprzedane w ciągu kilku dni od wrzucenia ogłoszenia. Jeśli chodzi o jakość to w stosunku do ceny wspominam bardzo dobrze. Zastosowanie to głównie Muzyka z PC była jak ich używałem i w takiej formie sprawdzały się elegancko
  6. W sumie jakby stargować do 11k to fajna oferta. Jak ktos lubie srebrne 😉 W kolorze czarnym cdp4 bym przygarnal.
  7. aliengbl

    Parodie muzyczne

    Richard Cheese nagrywa mase parodii-coverów w stylu jazzowym 😉
  8. To tlumaczy, czemu oryginalne stopki w Tempo VI ktore mialem byly takie tragiczne (jak zobaczylem tak kiepskiej jakosci plastik to niesmak dalej czuje).
  9. 87 dB 😉 Jak bedzie okazja to wypozycze i zobacze jak to dziala 😉
  10. Jestem po drugim sezonie Peaky Blinders - obejrzalem kiedys pierwszy i stwierdzilem, ze moze czas na reszte 😉 Na ten moment naprawdę fajnie. Fakt - mam wrażenie, że duza czesc serialow ostatnio jest pisana w identyczny sposob (prowadzenie narracji przypomina mi wiele innych i robi sie to powoli nudne) , ale ogolne wrazenie bardzo pozytywne.
  11. Ale polowalem na ten wzmak (tylko wersja zwykla, a nie anniversary) okolo rok temu.. Moze nastepnym razem 😄
  12. W H390 poprawili DACa konkretnie 😉
  13. Ah ta nerwica natrectw audiofili 😄
  14. Odpalilem ten test na laptopie sluzbowym 😄 Laptop nie schodzi ponizej 200hz i nie wchodzi powyzej 15khz.
  15. Swojej sluchalem z kolumnami Vandersteen 1c oraz Thiel CS 2.4 - i tu i tu miala problem z napędzeniem kolumn. O ile przy mniej dynamicznej muzyce dawala rade (Dylana grala swietnie) to przy cięzszej muzyce pojawiał się ogromny problem z kontrola na basie. Generalnie byl bardziej rozlazlym tlem niz rzeczywistym basem. Chociaz moze to byc zdanie wyrobione przez porownanie z porzadnymi integrami tranzystorowymi ze znaczaco wyzszej polki (hegel h200 i h300).
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock podczas używania strony.

Zarejestrowani użytkownicy mogą wyłączyć ten komunikat.