Jump to content

JarlBjorn

Użytkownicy+
  • Content Count

    2672
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

100 Dobry

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

24463 profile views
  1. Jeden z najwybitniejszych kompozytorów muzyki rozrywkowej w Polsce. Cześć Jego pamięci.
  2. Czy warto Contoura 3.0 zamiast Focusa 220... Intuicyjnie można powiedzieć, oczywiście. Niemniej, kolega, który zmienił F220 na Contoura 3.4 był zaskoczony stosunkowo niewielkim dystansem między nimi, ale tych ok. 3 tys. dopłaty nie żałował. Gdzie spodziewałbym się poprawy przy Contourze 3.0, raczej większe zróżnicowanie basu, mniej "własnego charakteru" (F220 jednak nieco podbarwia, fakt, że w przyjemny dla ucha sposob), poprawa w dziedzinie neutralności i ciut lepsza rozdzielczość. Być może jednak F220 będzie łaskawszy dla nagrań gorszej jakości. Przy czym wiadomo, bez odsłuchu w konkretnym pomieszczeniu opinia obarczone jest sporym marginesem błędu, w grę wchodzą przecież i warunki odsłuchowe pomieszczenia i reszta toru. No i last but not least, stan. Contour 3.0 to jest model sprzed wielu już lat, ok, jakość driverów Dynaudio jest ponadprzeciętna, egzemplarz z pewnej ręki może być wart zachodu, nad innymi mocno bym się zastanowił.
  3. Sprawa jest nieco złożona. 1. Dynaudio wyprodukowało wiele monitorów, które przeszły do historii, natomiast ile tych dużych podłogóweķ, poza Confidence? Audience 82, stary Contour 3.0 i 3.3, coś jeszcze? Dla przykładu, taki Contour 5.4 był imo, pomimo zastosowania Esotara, słabszy niż 3.4, słabiej zbalansowany. Nowego C60 znam. 2. Dynki ze starej szkoły, monitory i niewielkie podłogówki, miały na tyle przewymiarowany bas, że "obrabiają" powierzchnię większą niż wynikałoby to z ich gabarytów. Kiedyś roześmiałem się w b. Klinice Dźwięku, gdy sprzedawca oznajmił, że na mój ówczesny metraż 20 m2 wystarczą spokojnie maleńkie A52 i nie ma potrzeby pchać się w podłogowe Dynki, okazało się, że gość ma 100% racji, ale zrozumienie tego trochę czasu zajęło. 3. W związku z powyższym oraz ogólnie znanymi właściwościami D., często ciekawsze efekty dzwiekowe, od stosowania bardzo dużych podłogóweķ można było uzyskać inwestując w lepszą elektronikę do mniejszych modeli. Jeśli krajowy rynek nie jest w stanie wchłonąć tych dużych Focusów, to sugerowałbym Audiomarkt.de
  4. Sugestia nie kupować dużych podłogóweķ Dynaudio, jeśli ktoś myśli o odsprzedaży. Po co? Monitory albo niewielkie podłogówki.
  5. Dziś swoista audio - poprawność polityczna sprawia, że takie Audience mogłyby rzeczywiście nie mieć szans, za mało rozdzielcze, za mało przejrzyste, przebasowane, trudne (relatywnie) do napędzenia. Ale grają muzykę, i o to chodzi:).
  6. Jakby nie było i czego by tam nie stosowano, jakich kondensatorów i komponentów, w nie tak odległych czasach przed-chińskich, Dynaudio grało muzykę poczynając od najtańszej, najskromniejszej serii, tj. Audience.
  7. Moim skromnym zdaniem, ten model jest na tyle słaby, na tle wielu sławetnych poprzedników, że mowa o historyczności wydaje sie lekko przesadzona, niemniej każdy ma prawo do własnej opinii :).
  8. Te nowe Responsy do małych pomieszczeń, DB1/ 3 słuchał ktoś może? Jak to gra? Gęsto w miarę? czy tak przejrzyście jak D Two?
  9. Dywagacje o A-klasowych integrach Accu w kontekście napędzenia Dynaudio wydają się dość abstrakcyjne, sorry, one się na monitorch wykładają, o czym tu w ogole rozprawiać...
  10. Nietrudno raczej domyślić się, że uwaga nt basu z monitorów dotyczyła takich, które potrafią zejść nisko (niektóre potrafią, jakby ktoś nie wiedział). Jak mawiał rosyjski pisarz Sofronow, "Mądry po dwóch zdaniach zrozumie, a (powiedzmy) innemu i referatu mało…".
  11. Wzmacniacze Passa, w szczególności te w klasie AB, potrafią wydobyć subsoniczny niemal bas nawet z monitorów. No ale przy dużym pomieszczeniu warto wypróbować podlogówki.
  12. Gratulacje, niezla maszyna, na dlugie lata.
  13. Zapraszamy do wymiany wrażeń, poglądów i opinii dotyczących wzmacniaczy Nelsona Passa. Podstawowe informacje Strona producenta Pass Laboratories: [Hidden Content] Strona polskiego dystrybutora (Hi-Fi Sound & Studio / Pemark) [Hidden Content] Testy urządzeń Pass Labs dostępne w j. polskim testy: Końcówka mocy XA 60.5 [Hidden Content] Końcówka mocy X150.5 /pre [Hidden Content] [Hidden Content] Integra INT 150: [Hidden Content] [Hidden Content] Inne testy (strona producenta): [Hidden Content]reviews/ Co ciekawsze wątki na forum, w których omawiane są urządzenia Passa.pl (w dużej części animowane przez kol. Globtrotera): [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content]
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.