Jump to content

JarlBjorn

Użytkownicy+
  • Content Count

    2670
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

97 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

24169 profile views
  1. Sprawa jest nieco złożona. 1. Dynaudio wyprodukowało wiele monitorów, które przeszły do historii, natomiast ile tych dużych podłogóweķ, poza Confidence? Audience 82, stary Contour 3.0 i 3.3, coś jeszcze? Dla przykładu, taki Contour 5.4 był imo, pomimo zastosowania Esotara, słabszy niż 3.4, słabiej zbalansowany. Nowego C60 znam. 2. Dynki ze starej szkoły, monitory i niewielkie podłogówki, miały na tyle przewymiarowany bas, że "obrabiają" powierzchnię większą niż wynikałoby to z ich gabarytów. Kiedyś roześmiałem się w b. Klinice Dźwięku, gdy sprzedawca oznajmił, że na mój ówczesny metraż 20 m2 wystarczą spokojnie maleńkie A52 i nie ma potrzeby pchać się w podłogowe Dynki, okazało się, że gość ma 100% racji, ale zrozumienie tego trochę czasu zajęło. 3. W związku z powyższym oraz ogólnie znanymi właściwościami D., często ciekawsze efekty dzwiekowe, od stosowania bardzo dużych podłogóweķ można było uzyskać inwestując w lepszą elektronikę do mniejszych modeli. Jeśli krajowy rynek nie jest w stanie wchłonąć tych dużych Focusów, to sugerowałbym Audiomarkt.de
  2. Sugestia nie kupować dużych podłogóweķ Dynaudio, jeśli ktoś myśli o odsprzedaży. Po co? Monitory albo niewielkie podłogówki.
  3. Dziś swoista audio - poprawność polityczna sprawia, że takie Audience mogłyby rzeczywiście nie mieć szans, za mało rozdzielcze, za mało przejrzyste, przebasowane, trudne (relatywnie) do napędzenia. Ale grają muzykę, i o to chodzi:).
  4. Jakby nie było i czego by tam nie stosowano, jakich kondensatorów i komponentów, w nie tak odległych czasach przed-chińskich, Dynaudio grało muzykę poczynając od najtańszej, najskromniejszej serii, tj. Audience.
  5. Moim skromnym zdaniem, ten model jest na tyle słaby, na tle wielu sławetnych poprzedników, że mowa o historyczności wydaje sie lekko przesadzona, niemniej każdy ma prawo do własnej opinii :).
  6. Te nowe Responsy do małych pomieszczeń, DB1/ 3 słuchał ktoś może? Jak to gra? Gęsto w miarę? czy tak przejrzyście jak D Two?
  7. Dywagacje o A-klasowych integrach Accu w kontekście napędzenia Dynaudio wydają się dość abstrakcyjne, sorry, one się na monitorch wykładają, o czym tu w ogole rozprawiać...
  8. Nietrudno raczej domyślić się, że uwaga nt basu z monitorów dotyczyła takich, które potrafią zejść nisko (niektóre potrafią, jakby ktoś nie wiedział). Jak mawiał rosyjski pisarz Sofronow, "Mądry po dwóch zdaniach zrozumie, a (powiedzmy) innemu i referatu mało…".
  9. Wzmacniacze Passa, w szczególności te w klasie AB, potrafią wydobyć subsoniczny niemal bas nawet z monitorów. No ale przy dużym pomieszczeniu warto wypróbować podlogówki.
  10. Gratulacje, niezla maszyna, na dlugie lata.
  11. S25 z dziura na średnicy, dobre! Jakiś Dzień Swistaka na dziś przypada?
  12. Bas jest w elektronice, nie w kolumnach.
  13. Mi robotę wykonał p. Michalczyk i też nie narzekam.
  14. Czy ktoś z szanownych posiadaczy CD280 miał sposobność dokonania tzw. recapingu? Jakiś czas temu, nie bez wahań, zleciłem wymianę kondensatorów w serwisie i, trochę to kosztowało, ale wrażenia są pozytywne jeśli chodzi o gęstość i takie "naoliwienie" brzmienia.
  15. Przy krótkim odsłuchu ciemniejsze kolumny z reguły wypadną mniej efektownie, mniej błyszcząco. Niemniej, zakupu dokonuje się w długiej, przynajmniej z założenia, perspektywie, oby więc wstępne spostrzeżenia potwierdziły się po dłuższym czasie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.