Skocz do zawartości

Szymon

Branża
  • Zawartość

    3326
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    17

Ostatnia wygrana Szymon w dniu 18 Styczeń

Użytkownicy przyznają Szymon punkty reputacji!

Reputacja

4941 Audioholik^n-1

Informacje profilowe

  • Branża
    Producent

Ostatnie wizyty

10335 wyświetleń profilu
  1. Jeśli dystrybutor z Bydgoszczy ma chęć wypożyczyć to nie ma problemu z testem. Jestem otwarty na nowe technologie.
  2. Można? MOŻNA! Tak konkretnie to informowałem Cię o pewnych słabościach :) U każdego dystrybutora można znaleźć perełki, w Nautilus też. Jakoś się z tego powodu nie pozabijaliśmy, pisałem 100 razy nie utożsamiajcie się ze sprzętem, to tylko rzeczy martwe. Liczą się ludzie. Dzisiaj macie ten a jutro inny.
  3. Każdy mierzy swoją miarą...Widać u Ciebie niespełnione pragnienia :) Z jednej strony piszesz, że łatwo ich o(b)winąć wokół palca a z drugiej, że Cię "wydymali". Musisz być strasznie naiwny.
  4. Poczekajmy aż pył bitewny opadnie :) Na gramofonach się nie znam więc nie pomogę. Znaczy słuchałem wielu modeli u licznego grona znajomych ale nijak nie czuję się na siłach aby w tej kwestii doradzać.
  5. Przykro mi, że zostałeś skrzywdzony ale od takich czynów są organy ścigania. Proszę o konstruktywne wypowiedzi albo podzielisz los n-tego klona Szpiega.
  6. Bardzo wyważona i cenna wypowiedź. Każdy ma prawo do niezależnego wyboru i postępowania według własnych upodobań. Osoba, która zakupiła sprzęt audio może nim dysponować w sposób dowolny, oczywiście w ramach prawa. Może go sprzedać, zamienić podarować albo zniszczyć. Kluczowe jest dopuszczenie do ogólnej debaty i prezentacji walorów sonicznych wszystkich stron, na równych zasadach! Nie można dyskryminować polskich firm, które mają takie samo prawo do udziału w rynku jak ich zagraniczni koledzy. Od lat walczę aby przerwać zmowę milczenia odnośnie olbrzymiej ilości przewartościowanego sprzętu, którego głównym wkładem są hasła reklamowe i naklejki made in EU, Japan czy USA. Dopuśćmy do głosu krajowe manufaktury i bądźmy dumni z poziomu, który reprezentują. Mówię, Wam z wielu produktów możemy być dumni. Piszę to ja, wieloletni właściciel kilkudziesięciu metkowych sprzętów z całego świata więc porównanie mam. Gdyby Polacy wkładali 1/10 swego zapału w niszczeniu i opluwaniu rodaków w konstruktywne czyny, bylibyśmy potęgą gospodarczą nie tylko w audio. Dajecie mi siłę do dalszych opisów, jestem zdeterminowany i przy wsparciu władz i moderacji portalu będę kontynuował swą misję. Nie ma naklejki ze znanym logo. A najdroższe kondensatory świata Vcap są za słabe :) Panie Maćku jeśli wykazałby Pan minimum chęci lub rzetelności w dociekaniu prawdy od właściciela, który je wystawia wiedziałby Pan, że jedynym powodem sprzedaży jest zamówienie tych samych monobloków w najnowszej wersji (takie jak ma Tomek tb82). To tak informacyjnie aby nie snuć domysłów i nie wymyślać kolejnych teorii spiskowych.
  7. Nie widzę najmniejszego problemu. Najpierw wpadniemy do Ciebie posłuchać całego zestawu a później do mnie. Napisz na pw to ustalimy szczegóły.
  8. Widać liżą rany po tym jak ich wieloletni klient pozbył się całego zestawu łącznie z tubami AA na rzecz kolumn 16Hz i monosów Amplifona. Pan Szpieg pewnie dostał burę i dlatego mocno przeżywa :))) Czyżby doświadczony audiofil był głuchy? Jak to możliwe że zamienił droższego metkowca na krajowy produkt? Pewnie Grzegorz go zmusił siłą hihihi
  9. Panie Szpieg proszę zaprzestać dalszych pomówień w moim kierunku lub spotkają Cię zasłużone konsekwencje prawne. Lepiej żebyś miał przygotowane konkretne i mocne dowody, że sprzedałem komukolwiek produkty 16hz. Dalszy uporczywy trolling nie będzie tolerowany. Znaczenia słowa subiektywny po raz kolejny nie zamierzam tłumaczyć. Panie Gerard zamiast czepiać się użytkownika Roxi dokonaj choćby jednego wpisu zgodnego z tematyką wątku. Czekam na konkretne zdjęcia z Twojego pomieszczenia i ciekawe opisy testowanego sprzętu. Widać, że polskie marki audio z najwyższej półki są realnym zagrożeniem dla istniejącego od lat status quo i kółka wzajemnej adoracji kilku największych dystrybutorów. Skowyt trolli pięknie obrazuje jak dotkliwa jest prawda o poziomie brzmienia większości "metek". Skończyło się wciskanie kitu i przebieranych chińczyków. Reklamy przestają działać bo zaczyna liczyć się wyłącznie dobre BRZMIENIE.
  10. Temat przedwzmacniaczy jest bardziej złożony niż się wydaje. Osobiście jestem zdania, że w torze sygnału powinno być jak najmniej urządzeń. To gdzie realizowana jest regulacja głośności ma drugorzędne znaczenie, może to być źródło zintegrowane, sam przetwornik, osobny przedwzmacniacz lub konstrukcja wbudowana w integrę lub końcówki mocy. Kluczowa jest jakość tej regulacji i parametry przedwzmacniacza. w dCS Vivaldi mamy pojedyncze Ohmy impedancji wyjściowej i bardzo wydajny stopień końcowy z dodatkową (4 stopniową regulacją wzmocnienia napięciowego od 0,2 do 6V). Sama regulacja jest zaszyta w unikatową konstrukcję ring daca, do dzisiaj nikt nie rozszyfrował jak dokładnie się odbywa. Najprawdopodobniej dokonywana jest na bardzo dużych częstotliwościach sygnału ale jak tego producent nie ujawnił. Przedwzmacniaczy razem z kolegą Zbyszkiem przetestowaliśmy kilkanaście i póki co do 200 000zł nie ma takiego, który zagrałby jednoznacznie lepiej lub tak samo jak regulacja w samym Vivaldim. W testach wielu z nich uczestniczył też Tomek, Grzesiek, Rafał i kilka innych osób spoza forum. Postaram się jeszcze o sprawdzenie Gryphona bo ten ma wyjątkowo ciekawą konstrukcję. Moim zdaniem warto przyjrzeć się dokładnie topologii i budowie wewnętrznej bo często za złotym frontem i olbrzymią ceną kryje się klasyczna drabinka na rezystorach lub zwykły potencjometr + najprostsze schematy wzmocnienia. Nie brakuje też konstrukcji przedwzmacniaczy pasywnych opartych o regulację transformatorową, drabinki rezystorowe oraz aktywnych opartych o regulację cyfrową i przeróżnej maści układy typu PGA.... Proszę o podanie Waszym zdaniem wybitnych pod względem konstrukcyjnym i brzmieniowym przedwzmacniaczy, może pominąłem jakiś wartościowy egzemplarz w swoich testach i warto to nadrobić. Chętnie wypożyczę najbardziej wartościowe konstrukcje. Staram się cały czas mieć otwarty umysł na nowe rozwiązania. Dla mnie ważna jest właściwa równowaga tonalna i barwowa całego pasma. Nie istnieje prawdziwa barwa bez rozdzielczości i szybkości. Nie wyobrażam sobie oddania transjentów i barwy fortepianu bez właściwej rozdzielczości oraz dynamiki. Muł to nie jest barwa!
  11. Wiem bo mam kilku znajomych z gramiakami, którzy od wielu miesięcy poszukują czegoś co zagra na poziomie pre w dCSie. Póki co nie odnieśli sukcesu. Sam powoli tracę nadzieję, że znajdę pre który nie popsuje dynamiki basu. Oczywiście ten problem zauważą użytkownicy czegoś więcej jak buły ze starych Sonusów.
  12. Mają używanego Classica 1, który zostawił klient zmieniający go na SETa 140. Bardzo dobra końcówka za 30kzł.
  13. Wczoraj o 19 odbyła się prezentacja Accu + topowych Dynaudio, ponoć bardzo udana :)
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.