Jump to content

tb82

Użytkownicy
  • Content Count

    418
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tb82 last won the day on April 30 2017

tb82 had the most liked content!

Community Reputation

580 Audioholik

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1654 profile views
  1. Z tego co pamiętam to miał SET'y 140 w pierwszej specyfikacji i to do nich porównywał....WM300 poza mury Szymka i Rafałka jeszcze nie wyszło, a nie pamiętam by wspominali że Sylwek do nich w odwiedziny przyjechał :)
  2. I to jest fajne w tym naszym hobby, bo ja na podstawie tego co słyszałem z Dynek Excite vs 160,S40 itp mógłbym napisać, że jest dokładnie na odwrót :) Tutaj wychodzi też pewna różna filozofia budowania systemów, ja na przykład nie jestem zwolennikiem budowania systemu na zasadzie głębokiej przeciwwagi elementów składowych, czyli coś gra zamulając to dokładamy szybki ostry element by to wszystko wyrównać (i np. na odwrót). Preferuję raczej dobieranie elementów grających raczej równo od początku, nie przeciągających mocno balansu systemu w którąkolwiek stronę.
  3. Weekend mi zrobiłeś tym wpisem, dziękuje XD, idę po chusteczki, muszę wytrzeć monitor 😄
  4. Nie odnosząc się do dźwięku, trzeba jednak przyznać, że przez lata jakość montażu poprawiła się znacznie i powoli to idzie w dobrym kierunku 😉....jak sobie przypomnę starsze modele z przed lat... toto były kwiatki....
  5. I tą dziurę słychać np. w porównaniu z C1, nie wiem czy do końca dobrym połączeniem jest 20 cm przetwornik nisko-średnio tonowy z jedwabną kopułką, wg. mnie lepiej udało się to zgrać w C1 gdzie bas i średnie gra 17cm i całość gra spójniej w mojej opinii. Oczywiście nie znaczy to, że s25 ma średnicę nie do przyjęcia, uważam jedynie, że w kontekście podobnej ceny za te głośniczki ta w C1 jest lepsza.
  6. Jakie to nowe technologie zostały zastosowane w tych nowych przetwornikach (bo chyba nie o mniejszą cewkę chodzi - pewnie łatwiej je wysterować teraz)? Czyż te średnio-niskotonowe nie bazują na starych MSP stosownych przez Dynaudio od wielu lat? Życzył bym sobie również, aby te zmiany szły w parze z lepszą jakością dźwięku (a z tym to różnie bywa), nie jedynie ze zmianą ceny w cenniku podyktowaną wypuszczeniem nowej serii 😉
  7. Ależ doczytałem, dlatego moje zdziwienie. Konstruktor przepuszcza przewodnik przez wtyk powodując ciągłość i brak przeskoków metal-metal. Moje pytanie brzmi: czy za 25000zł konstruktor nie mógł "przeciągnąć" go przez puszkę po jakimś Wattgacie lub innym porządnym wtyku, tylko przepuszcza go przez najtańsze przemysłowe wtyki. Jeżeli dobrze rozumiem i tak w zastosowanej technologi end-to-end, część przewodząca wtyku ląduje w koszu zastępowana przez elementy "przeciągnięte" prosto z kabla....Przepuszczenie kabla przez ładną, dobrze zrobioną wtyczkę (nie koniecznie najdroższą ale solidną) znacznie poprawiło by aparycję tego nie taniego kabla zasilającego.
  8. Tak się zastanawiam, abstrahując od brzmienia... czy cena końcowa 25000zł to za mało by zmieścić w niej koszt najprostszych porządnych wtyków np. jakieś Wattgate po 400zł za komplet, czy po prostu są to "specjalne wtyki o odpowiednich właściwościach dopasowanych do konstrukcji kabla" i konstruktor nie mógł ze względów brzmieniowych użyć czegoś co bardziej przystawało by do ceny końcowej produktu...
  9. Totalnie bezkompromisowy system.... i sam widzisz jak tu rozsądnie rozmawiać z ludźmi, którzy nie słyszeli a wiedzą??? Różnica w prezentacji systemu Szymka a tego co mogłem przez całe swoje życie audio posłuchać to po prostu niebo a ziemia. Niesamowita dynamika, transparentność, detal, precyzja i pozycjonowanie połączone z niesłychaną barwą, której różnorodność powala a wszystko podane super gładziutko z odpowiednim dociążeniem na olbrzymiej scenie, której rozmiary a w szczególności głębokość po prostu się w głowie nie mieści... muzycy są naturalnych rozmiarów tak jak wszystkie proporcje i odstępy między nimi, które pozostają cały czas zachowane, człowiek chwyta się na tym, że chciałby podejść i stanąć koło saksofonisty, potem dwa i pół metra do tyłu i w prawo tam mamy kontrabas...coś pięknego, palcem można wskazać a metrem zmierzyć odległości, niesamowita sprawa.
  10. Dokładnie w punkt. Też tak myślałem do pierwszej wizyty w Łodzi.... a też jeździłem zmieniałem kombinowałem i w sumie długo zdanie miałem podobne. Tu się zgadzam w 100%, śmieją się Ci którzy byli i słuchali, jak również Ci co nie byli posłuchać i nie będą z różnych względów ale zdanie mają wyrobione... tyle że kontekst tego śmiechu u jednych i drugich jest zupełnie inny :) Duma mnie rozpiera, że jestem częścią tego pośmiewiska :)
  11. Ale są ci lepsi i gorsi kucharze... ja na moment obecny wiem, która z pomidorowych smakowała mi najbardziej z tych które próbowałem i który kucharz ją przyrządzał 🙂, na razie żadna inna do mojej ulubionej się nie zbliżyła :)))
  12. Gdyby to było wszystko takie proste i sprowadzało się do instalacji najlepszych komponentów, każde kolumny na Scanach grały by tak samo dobrze, ale tak nie jest bo czasami grają diametralni różnie niż byśmy się tego spodziewali..... tak samo jak zupa pomidorowa, ogólnie znana i lubiana, dostępna ze znanych "komponentów" a jednak może smakować kompletnie różnie w zależności od tego kto ją przyrządzi i w jakich proporcjach doprawi... i tak u jednej gosposi pomidorowa będzie nie zjadliwa u drugiej przepyszna...a niby to ta sama pomidorowa.... :))) Moim zdaniem kluczowa jest budowa i odpowiednie zestrojenie kolumny, dobranie komponentów zwrotnicy (nie zawsze co najdroższe jest w danym miejscu i sytuacji najlepsze) tak by osiągnąć zadowalający efekt... problem, że nie wszyscy konstruktorzy mają na tyle doświadczenia by "ulepić" z tych łatwo dostępnych elementów produkt który wybije się dźwiękowo ponad ogólno dostępną średnią rynkową...
  13. Słuch mam dobry więc o to pytać nie muszę :) za to czy zechce mnie przewieść do domu po lekko zakrapianej wizycie u znajomych przyjaciół audiofilii, to jak najbardziej :))) Widzę, że na jakąkolwiek merytoryczną dyskusję nie ma szansy.... Prawdziwy z Pana audio gołąb :) Jeszcze to głębokie zdziwienie, że znikają te "merytoryczne" posty, które tak wiele wnoszą do dyskusji....podziwiam :)
  14. To prawda nauczyć by się mogli sporo Ci panowie, szczególnie w kwestii aplikacji tej kopułki.... najśmieszniejsze jest to, że jej ewidentne "wyciągnięcie" i nadpobudliwy charakter bez problemu wyłapał mój kierowca, który był ze mną na odsłuchach Wilsonów u Szymka, a nie jest on audiofilem i na co dzień obraca się w "marketowych" zestawach za nieduże pieniądze.... kiedy na koniec usłyszał cenę kolumn.... to zbladł :) ale dla kolegi babatular to widzę właśnie cena i nazwa firmy (koniecznie zagranicznej, bo jakże by inaczej) jest gwarantem dobrego brzmienia :)
  15. Chyba mylisz pojęcia...równość grania w paśmie (czyli żaden z zakresów nie jest wypychany/akcentowany i całość jest przy tym spójna) a ogólny ton prezentacji (jaśniej/ciemniej) to dwie różne sprawy.....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.