Jump to content

dominion

Użytkownicy
  • Content Count

    647
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutralny

Metody kontaktu

  • GG
    9583592

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

4443 profile views
  1. Chce kupic trafo do tego daca, jaka lampa tam siedzi? Jakie napiecia tam idą? Chyba 80v do lampy...
  2. Witam. Chciałbym dołączyć do klubu z ...bebechami od xiang sheng 05b. Dostalem od znajomego płytkę drukowaną od tego daca, DA-05BII-1 i z selektorem na taśmie. W tym dacu przestalo dzialac usb, producent wysłał nowe bebechy a ja dostalem stare. Do pełni szczescia potrzebuje lampę, transformator(y) -widzialem wersje, gdzie idą 2 toroidy. Oraz obudowę. Chialbym w pierwszej kolejnosci to uruchomic wiec trafo i lampa, dalej zobaczymy. Nie wiem skad wziasc trafo, jakie ma miec parametry, widzialem wersje z 2-toroidami... Jesli moj wpis nie pasuje do tematu, zaloze osobny watek w diy...
  3. dominion

    Potrzebuję ...

    Potrzebuje transformatory do daca xiang sheng oraz lampe. Ktos pomoze? Potrzebuje transformatory do daca xiang sheng oraz lampe. Ktos pomoze?
  4. Dlaczego yaqin mc-100B po wlaczeniu przez ok 2h gra z rozmachem a pozniej spokojnieje? Czy wszystkie lampy tak mają? Co moze byc przyczyną?
  5. dominion

    Potrzebuję ...

    Potrzebuje 3 metry kabla gigawatt lcy 3x4
  6. dominion

    Sprzedam/kupię

    Sprzedam 3 lampy kt88 gold lion. Pomierzone. Lampy od kilku lat nieuzywane.
  7. dominion

    YAQIN MC-100B

    http://allegro.pl/yaqin-mc-100-b-i7401308736.html Sam kupilem kiedys taki za 3100zł po tuningu z dobrymi lampami; tu cena dobra ale z tuningiem wyjdzie drogo, lepiej szukac po tuningu.
  8. dominion

    Sprzedam/kupię

    Sprzedam uzywane 3 lampy kt88 gold lion z logo jadisa. 180zł, wysyłka free.
  9. dominion

    Sprzedam/kupię

    Sprzedam 3 lampy kt88 gold lion sygnowane przez Jadis-a. Pomierzone, 100zł/szt +koszty przesyłki.
  10. dominion

    YAQIN MC-100B

    mam kt88EH i nie wiem jaki jest sens przechodzenia na tung sole, chyba bieżąca produkcja? Poza tym: 6sn7gt cbs -jakies usa, jasne 6sn7gt ken rad, czarne, 12ax7 brimary Jeszcze na zapas 6sn7gt rca szaraki. Chętnie bym dokupił 6sn7 rosyjskie melz w dobrej cenie.
  11. dominion

    YAQIN MC-100B

    Żeby sprawdzic jak ten sprzet gra na lampach el34, jak grają lampy el34. Wczesniej czytalem, zeby przerobic sprzet z kt88 na el34 trzeba bylo powymieniac jakies rezystory przy lampach zeby zmniejszyc biasy. Stąd moja ciekawość.
  12. dominion

    YAQIN MC-100B

    witam. Chce wypróbować lampy EL34 w moim yanku mc100B na kt88, mam egzemplarz po przeróbkach u fachowca z tego forum. Lampy chce nabyć el34 JJ bo tanie lub elektroharmoniksy, kt88 mam EH. Zastanawia mnie, czy bias nie bedzie za wysoki. Jeśli na lampach kt88 odkręce biasy do minimum, to czy mogę się spodziewać podobnej wartości na lampch el34? Bo rozumiem, że pinout kt88 i el34 jest ten sam i mogę włożyć te lampy zamiennie? Własnie mam lampy rozgrzane, zaraz te biasy skręce na min i zobacze co mi wyjdzie...
  13. dominion

    Sprzedam/kupię

    Sprzedam 3 lampy KT88 Gołdap Lion
  14. Za 10-12kzł to bym celował w jadis-a na kt88. Używki sie pojawiają kilka razy do roku.
  15. Witam wszystkich. Na wstępie zaznacze, że przejrzałem wczesniej całe audiostereo (chyba że pominąłem,to sorry że powielam). Skąd można ciągnąć bezstratną muzykę, najlepiej flac, ape, monkey's audio czy też mpc. Ta ostatnia jest troche stratna ale może byc. Słucham różnych klimatów, therion, tiamat nightwish, lecz z powodu braku dobrej jakości wczesniej podanych od jakiego czasu prubuje wszystkiego co ma dobrą jakość; po nabyciu grado sr60 symfonie, koncerty fortepianowe, ściężki dzwiękowe filmów i wiele innych. Szukałem na torrentach to tych kapel wyżej nie znalazłem w dobrej jakości (max to 320kbps)........ Może są jakies torrenty na których są tego typu klimaty, ja nie znalazlem. http://btmusic.org/ albo http://www.demonoid.com/torrents/?s=&v=0&t=0&c=0&page=1 -tu podobno jest sporo ale z kolei trzeba miec zaproszenie wiec lipa. Cóż, prosze o porady, linki stron, adresy gdzie można co znależć; może ktoś miałby możliwość wysłania zaproszenia na te lub inne stronki......... >>>zapraszam do dyskuscji
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.