Jump to content

futu

Użytkownicy
  • Content Count

    780
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. czy moglby mi ktos sklasyfikowac odtwarzacze cd sony od najlepszego do najgorszego nie musza byc wszystkie moze byc kilka najciekawszych?
  2. rmgdansk - znalem kumpla tzw technomaniaka kiedys on jakies tuby pod wzmacniacz podlaczal zeby dawalo czadu :D wiec ten cambridge to zwykla popierdawka dla niego bedzie, wyluzujcie on szuka "nieaudiofilskiego" sprzetu a sprzetu ktory da potege basu hmmm na pewno yamahy byl jeden model - nie z tej starej serii "bardzoej audiofilskiej rownej" ktory mial potezny gryby bas - jak przypomne sobie model to napisze, albo moze ktorys denon? do lupania powinien sie nadac - w ostatecznosci tubami/subwooferami mozna sobie wspomoc - albo dobrymi podlogowymi kolumnami albo moze jakies starsze hk - wiecej nie doradze bo nie znam wiecej sprzetu ktory moglby sie nadac ale w kazdym razie nalezy szukac glownie w duzych japonskich i starszych sprzetach popularnych marek, wlasnie problem basu zalezy od wzmacniacza i kolumn - ?wiec sam wzmacniacz to za malo
  3. stary audiofil - ok w wolny dzien napisze a z watkami nie zabladzilem accuphase jest w kregach moich zainteresowan i gdyby byl to sprzet ktory spelni moge oczekiwania to bym kupil cos z lat `80 jakis wyzszy model i z czasem go odnowil w koncu na elektronikce sie znam
  4. futu

    Ostatnio obejrzane.

    jaamar1 - ogladalem;p a znacie jakies podobne animowane produkcje najwyzszej jakosci, jak co to piszcie.
  5. Obywatel_Piszczyk - a da sie tego luxmana sluchac przy muzyce elektronicznej rockowej i rozrywkowej tak zeby byla dynamika i potega basu oraz szczegolowosc - mam przejzyste dynamiczne szczegolowe kolumny - monitory ?
  6. masza1968 - to bylo kiedys, wtedy jeszcze nie mialem JBL Ti i wtedy kupilem wzmacniacz, moje stare wpisy sa juz nieaktualne, planuje kolejny wzmacniacz predzej czy pozniej i accuphase min jest w moich zainteresowaniach a za wzmacniacz planuje wydac wiecej jak 1500 a ile to zalezy jaki sprzet sie trafi...
  7. a mam pytanie czy odsluchowal ktos z Was kolumny JBL Ti z luxmanem np. z serii L5xx albo jakimkolwiek? Jesli tak to jak to gralo bo zastanawiam sie nad wzmacniaczem do swoich JBL Ti?
  8. a mam pytanie czy odsluchowal ktos z Was kolumny JBL Ti z jakimis modelami Accuphase ? jesli tak to jak to gralo bo mysle nad wzmacniaczem do moich Ti?
  9. a mam pytanie czy odsluchowal ktos z Was JBL Ti z luxmanem np. z serii L5xx albo jakimis modelami Accuphase ? jesli tak to jak to gralo bo mysle nad wzmacniaczem do moich Ti?
  10. futu

    Ostatnio obejrzane.

    ostatnio dopadlo mnie ogladanie popularnych nowych wydawnictw, na reszte nie mam czasu - zeby poszukiwac i ogladac wiec w ciagu ostatnich tygodni kolejno od najstarszego do ostatniego: - opetani - extraordinary measures - samotny mezczyzna - ksiega ocalenia - kick-ass - solomon kane jak znajde czas i checi to czekaja: - the losers i dorwac byla
  11. gdyby tak w rzeczywistosci wygladala to chetnie bym ja na noc przygarnal;pp
  12. jak w temacie jaka najlepiej nagrana plyte sluchales?
  13. to juz bylo... nie rubcie reklamy kretynom !!!
  14. macrob - te smieszne rzeczy co piszesz juz dawno za mna widocznie slabo zorientoeany jestes... ale takie starocie za 40000 niestety chocbym chcial to nie moge inaczej ocenic przykro mi to jest kretynizm na maxa...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.