Skocz do zawartości
IGNORED

Pianocraft E810 + Paradigim?

si_kor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od jakiegoś czasu chodzi za mną potrzeba zakupienia stereo.

W ciągu ostatniego tygodnia przejrzałem mnóstwo materiału, ale wciąż jestem amatorem.

Muzyka: 90% rap, reszta rock, elektronika. To mało wymagająca muzyka, nie ma się co oszukiwać, głównie samplowana. Słuchałem płyt rapowych na dobrym sprzęcie i w porównaniu do wykonań chociażby Kazika unplugged nie zachwyca. Cóż jednak zrobić, to zdecydowanie mój gatunek.

Źródło: głównie komputer, realtek HD audio (jest w porządku podobno), mp 320kb i flac. Kilka CD posiadam i co ciekawsze albumy zamierzam na pewno kupić w tej formie.

Pomieszczenie: Pokój 10m^2, może pozostać zapas mocy, jeśli taki będzie. Pokój może sie kiedyś zmienić.

Nie jestem audiofilem, zreszta z taką muzyką... :)

rozważałem kilka opcji, ale wzmak + cd + monitory wychodziło zazwyczaj ponad 3,5k (np. Yamaha A-S300 + Paradigm Mini Monitor). Zdecydowanie za dużo, a tak dobrego sprzetu chyba nie potrzebuje. Trzeba jeszcze standy, a te tanie nie są.

Zależy mi na ciepłym brzmieniu. Muzyki słucham cały czas w pracy, 8h dziennie, a więc muzyka leci w miarę cicho. Dopiero wieczorem mogę podkręcić regulator.

Rozważam opcje budżetową, sprzęt używany:

Pianocraft E810 + Paradigm Monitor 3 v1 (z allegro, modyfikowane zwrotnice i wysokotonowiec)

Pianocraft E810 + Acoustic Energy Evo One

Pianocraft E810 + Pylon Audio Pearl

Pianocraft E810 + orginalne głosniki + subwoofer w przyszłości.

Póki co upieram się przy Pianocraft, ponieważ jest ładna używka na allegro, a zależało by mi na odtwarzaczu CD niż np. samym wzmacniaczu. Zauważam róznicę między CD a mp3. Poza tym kolekcja CD to jest coś :)

Da się coś z tego sklecić.

Pomóżcie proszę :)

https://www.audiostereo.pl/topic/100062-pianocraft-e810-paradigim/

Myślę, że da się "coś sklecić" :)