Jump to content
IGNORED

Panasonic SC-BTT290 pomoc z dedykowanymi kablami

andrew_1

Recommended Posts

Witam

Z góry oświadczam ,że jestem laikiem w temacie audio i odpowiedz na moje pytanie może wydawać się banałem.

Planuję zakup zestawu kina domowego Panasonic SC-BTT290, w pomieszczeniu w którym będzie on użytkowany, w czasie remontu, w ścianach umieściłem zwykłe miedziane kable audio 2x2,5

Wspomniany wcześniej zestaw panasonica jak również większość low-budgetowych zestawów np samsunga czy sony ma swoje dedykowane kable dodawane do zestawu razem z dedykowanymi wtyczkami(które wpinamy do wzmacniacza tudzież odtwarzacza. Czy w w wypadku tego zestawu mogę wykożystać zabudowane wcześniej kable? Jesli tak to jakie nakładki na kable są mi potrzebne i ewentualnie gdzie je dostać

Z góry dzięki za podpowiedzi!

Kabel od strony wejścia do głośnika jest bez żadnej końcówki i nie ma problemu natomiast od strony wejścia do odtwarzacza/ wzmacniacza jest cos takiego jak na załączonym skanie instrukcji. Niestety nie mam tego kabla w domu i nie wiem czy tą złączkę można spokojnie ściągnąć i nałożyć na mój kabel czy jest z tym problem i np trzeba będzie lutować. Ktoś wie jak taka końcówka się nazywa?

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!

Our website lives up to the displayed advertisements.