Skocz do zawartości
IGNORED

Zestaw dźwiękowy do ok 1000zł

Ari

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzęt: zestaw będzie podłączony wyłącznie do komputera. Nie mam żadnych wzmacniaczy, ani nic takiego. Karta dźwiękowa Asus Xonar Dx.

Użycie:

40% muzyka: rock, blues, jazz i podobne

30% gry (bardzo różne, głównie strzelanki, rpgi)

30% filmy i seriale.

Pokój niewielki.

Interesują mnie różne opcje: od zestawów stereo po głośniki komputerowe, nowe i używane.

Nie musi być to ostatecznie sprzęt za 1000zł. Jeśli za 500zł będzie znacznie bardziej opłacalnie, albo za 2000zł jest ogramna różnica, to wolę kupić coś tańszego, a w dalszej perspektywie lepszy sprzęt.

Nie znam się dobrze na tym, więc potrzebowałbym dokładnie informacji co musiałbym kupić.

Myślałem nad Microlabami 7c.

Wolałbym MC-SHF120U (bo jest bardziej kompaktowy, wiec lepiej nadaje się do odsłuchu z niewielkiej odległości, ma bassreflex z przodu, więc łatwiej to ustawić by nie dudniło, ma bi-amp). 7C to wielkie krowy, raczej do odsłuchu z odległości tak od 2 metrów w górę.

jako 2.0 mysle ze to jest bardzo dobry glosnik R2700 nie dostaniesz na rynku w europie.

2.1 to takze S530D ktory mam jest bardzo dobry zestaw bije moj stary Z5500 na glowe jak chodzi o czystosc dzwieku i neutralnosc basu.

Jak chcesz miec kompaktowe glosniki to edifiery ktore ci zawsze czysto i poprawnie zagraja. Jak chcesz miec cos glosniejszego to microlaby zagraja glosniej ale maja inny odcien dzwieku zalezy kto co lubi no i masz o wiele wieksze gabaryty przy solo 7c.

Mozesz tak samo dobrze cos zlozyc wzmacniacz i jakies fajne podlogowe glosniki zalezy od ciebie co chcesz.

jako 2.0 mysle ze to jest bardzo dobry glosnik R2700 nie dostaniesz na rynku w europie.

2.1 to takze S530D ktory mam jest bardzo dobry zestaw bije moj stary Z5500 na glowe jak chodzi o czystosc dzwieku i neutralnosc basu.