Skocz do zawartości
IGNORED

Lovely Cube (Klon Lehmann'a) Modyfikacja


Maciexsan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na wstępie muszę nadmienić iż elektronik ze mnie żaden, lecz cały kit lovely cube'a złożyłem samodzielnie. Do rzeczy, chciałbym się dowiedzieć od życzliwych osób/posiadaczy tejże konstrukcji co należałoby wymienić w moim klonie "cube'a" ,aby "polepszyć" jakość dźwięku?

Mianowicie posiadam dokładnie taką wersję wspomnianego urządzenia

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zamówiłem już 2x OPA627AU ,które będę musiał "zbiasować" na 3,49mA (z tym sobie spokojnie poradzę, jest poradnik) Chciałbym wymienić też kondensatory sygnałowe (wlutowane są 1000uF 25V firmy SAMWHA), tylko mam dylemat i nie wiem, które wybrać:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie wiem czy warto wymieniać kondy zasilające (6800uF 50V) jedyne sensownie dostępne w Polsce wg. mojej nikłej wiedzy są Jamicon'y. Zastanawiam się nad wymianą rezystorów na takie jakie są w oryginale czyli Vishay'e. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesteś pewien, że kondy sygnałowe mają 1000uf?? czy sygnałowe to nie są przypadkiem te dwa niebieskie z prawej na dole?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Wolę błędy entuzjazty od obojętności mędrca" - Anatol France

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jestem pewien na 200%, są pewne różnice między tym klonem a oryginałem Lehmanna'a. Jestem też pewien, że te dwa czarne są zasilające (w moim egzemplarzu jak już napisałem mają 6800uf 50V, w innym klonie, do którego płytkę też posiadam są 4700uF 63V) różnica dotyczy także kondensatorów sygnałowych (u mnie 1000uf 25V, w innym klonie 470uf 35V). Oto schemat, który otrzymałem wraz z kitem:

2diil9w.jpg

Pomocą stroną dla mnie jest też:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sygnałowy to jest 2.2uf.czyli te niebieskie...te to koniecznie trzeba wymienić:)

te 1000uf to do zasilanie jest.też warto wstawić najlepsze co jest. elna silmicII albo coś..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Wolę błędy entuzjazty od obojętności mędrca" - Anatol France

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosiłbym o jakieś linki z allegro lub sklepu internetowego co do elementów które warto wymienić, nie chciałbym kupić "nie takich" .Co do tych 2.2uf czy takie "foliaki" byłyby dobre?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem jest taki, że jak już zaczniesz wymieniać to może nie być końca:)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

na przykład.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Wolę błędy entuzjazty od obojętności mędrca" - Anatol France

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Pain No Game :) To właśnie mnie pociąga w tym całym DIY, jestem świadomy ,że nie zawsze "najlepsze" elementy dadzą najlepszy efekt. Moim zdaniem warto się w to bawić, przynajmniej człowiek nauczy się czegoś nowego ;) BTW zamierzam do Cube'a złożyć też sieciówkę na kablu BITNER'a.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam ten wątek

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sieciówka i gniazdo na pewno będą miały pozytywny wpływ. Co do modyfikacji... mogą kosztować sporo i nie dać wymiernego efektu. Najlepiej czytaj co ludzie robili.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

STACJONARNY: PC->NFB 1.32->HA2013 MOBILNY: HTC 10->CCA C16/FiiO FH5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma robić ten 10k w szeregu na wejściu oprócz dodawania szumu? To jakaś pomyłka chyba ...

On powinien obciążać wejście 3 (do masy). Może być spokojnie do 22k.

Zerknij na ścieżki jak on jest wlutowany.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

PUNKS NOT DEAD ' ... analogowo w cyfrowym świecie ... '

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma robić ten 10k w szeregu na wejściu oprócz dodawania szumu? To jakaś pomyłka chyba ...

On powinien obciążać wejście 3 (do masy). Może być spokojnie do 22k.

Zerknij na ścieżki jak on jest wlutowany.

Z góry sorry za jakość zdjęcia (robione telefonem) ale mój zmontowany wzmacniacz wygląda tak:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Teraz siedzi w kartonowym pudełku, mam zamówione drewniane, które będe musiał jeszcze obrobić. Przy dalszym odkręceniu potencjometru słychać szum i takie pik pik pik... (gdzieś od 35%) najśmieszniejsze jest jednak to że gdy pisze się coś na komputerze lub ruszam myszką odbija się to na tym szumie :/ Normalnie słyszę ruszanie myszką. Ogólnie to nie przeszkadza mi to ale jednak wkurza. Tranzystory BD139 i BD140 (w sumie 4sztuki) zamierzam wypuścić poza płytkę, ponieważ trochę się grzeją, a mam w zanadrzu fajne radiatory to przymocuję je do nich, a owe radiatory dam na tył drewnianego pudełka. Ogólnie to żadnej większej filozofii z montażem nie uświadczyłem, wystarczyło polutować wszystkie elementy na opisanych na płytce miejscach, przypomina się dzieciństwo z klockami LEGO :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Clonie ważne jest także stosowanie kondensatorów (470 - 1000uf) na 105 oC ze względu na bliskość tranzystorów wyjściowych i stabilizatorów, ktore dosyć mocno się grzeją.

Tutaj też sporo na temat clona

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasilaczu równolegle do 2,7k jest kondek 100n. Tam warto dać dużo większy: od 10u...100u.

Zamiast 2,7k można wsadzić diody zenera na 15V.

 

Ps. Jak wsadzisz to do drewnianej obudowy to będzie łapać syf - musi być metalowa, podpięta do masy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

PUNKS NOT DEAD ' ... analogowo w cyfrowym świecie ... '

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Diody prostownicze wymień na soft recorvery(SBYV27-200 albo MUR120), Kondy bocznikujące diody oraz boczniki kondów filtrujących też wywal. Jak to zrobisz, to możesz wstawić druty zamiast rezystorów ktore są pomiędzy diodami prostowniczymi oraz kondesatorami filtrującymi.

2. Wywal kondesatory 100pF ktore są na wejściu za potkiem, a w miejsce rezystorów 10K wstaw druty.

3. Kondesatory wejściowe wywal oraz w ich miejsce wstaw druty.

4.OPA627AU to nic ciekawego, dużo lepiej zagra OPA2228.

5. Ten dziwny niebieski potencjometr wymień na oryginalnego Alpsa RK09.

6. Rezystory 1.5k biasujące BD139 oraz BD140 najlepiej wymienić na źródła prądowe na Jfetach BF245B. BD139 BD140 będą się grzać i nic im się nie stanie. Lutując je daleko od płytki tylko pogorszysz ich pracę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Diody prostownicze wymień na soft recorvery(SBYV27-200 albo MUR120), Kondy bocznikujące diody oraz boczniki kondów filtrujących też wywal. Jak to zrobisz, to możesz wstawić druty zamiast rezystorów ktore są pomiędzy diodami prostowniczymi oraz kondesatorami filtrującymi.

2. Wywal kondesatory 100pF ktore są na wejściu za potkiem, a w miejsce rezystorów 10K wstaw druty.

3. Kondesatory wejściowe wywal oraz w ich miejsce wstaw druty.

4.OPA627AU to nic ciekawego, dużo lepiej zagra OPA2228.

5. Ten dziwny niebieski potencjometr wymień na oryginalnego Alpsa RK09.

6. Rezystory 1.5k biasujące BD139 oraz BD140 najlepiej wymienić na źródła prądowe na Jfetach BF245B. BD139 BD140 będą się grzać i nic im się nie stanie. Lutując je daleko od płytki tylko pogorszysz ich pracę.

Czy dobrze zrozumiałem ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) th_556585948_2880957585_2_122_170lo.jpg

 

6. Rezystory 1.5k biasujące BD139 oraz BD140 najlepiej wymienić na źródła prądowe na Jfetach BF245B

Czy miałeś na myśli te ? A jak nie to gdzie kupić te J-Fety bo znaleźć nie mogę :/

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

zamówiłem już:

-MUR120RLG

-Kondensatory Elektrolityczne 1000uf 25V MAL215056102E3

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Brałem w ciemno zobaczymy co z tego będzie

 

Zamierzam zamówić:

-Mundorf Mcap kondensator 2,20 uF 250V

-BF245B J-FET

-Potek Alpsa

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

post-18469-0-43215700-1311340127_thumb.jpgpost-18469-0-98877500-1311340110_thumb.jpg

 

schematy znalezione na forum z wyszczególnieniem rodzaju i producenta elementów, porównaj sobie z tym co siedzi w twoim klonie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) 4

tranzystory to:ON SEMI Brand: BC550C

ON SEMI Brand: BC560C

FAIRCHILD: BD139-16

ST: BD140-16

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tych 10k nie wyrzucaj tylko daj równolegle do wejścia IN+ i masę . Wejście IC nie może wisieć w powietrzu a różne rzeczy potrafią się dziać z potkami.

Te rezystory w szeregu zasilania za diodami (4x 3R3) robią raczej dobrą robotę i w niczym nie przeszkadzają. Je bym zostawił.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

PUNKS NOT DEAD ' ... analogowo w cyfrowym świecie ... '

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym zdjęciu widzę że 100pF to jakieś monolity zamiast styrofleksów albo przynajmniej mkp, one nie mają prawa zagrać dobrze, albo je zastąpisz, albo wywalisz całkiem. Zamiast 10K, wstaw w ich miejsce mniejszą wartość najlepiej jakieś rezystory wojskowe RN 1%(są do bólu przejrzyste więc nie będzie ich słychać) np CASE albo DALE paręset omów do 1k albo jakieś inne dobre, nie polecam łączyć bezpośrednio na potek wejścia, bo różnie rzeczy się dzieją z potencjometrami. W rezystory net są te foliowce vishay bc 22nf/250 2% które siedzą w lehmannie jako bocznikujące przy opku i bocznikujące kondy wejściowe, bardzo fajnie grają swoją drogą. Nie kupuj Alpsa RK27 (niebieski, z przewodzącego plastiku) tylko jakiś dobry węglowy potek.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Na tym zdjęciu widzę że 100pF to jakieś monolity zamiast styrofleksów albo przynajmniej mkp, one nie mają prawa zagrać dobrze, albo je zastąpisz, albo wywalisz całkiem. Zamiast 10K, wstaw w ich miejsce mniejszą wartość najlepiej jakieś rezystory wojskowe RN 1%(są do bólu przejrzyste więc nie będzie ich słychać) np CASE albo DALE paręset omów do 1k albo jakieś inne dobre, nie polecam łączyć bezpośrednio na potek wejścia, bo różnie rzeczy się dzieją z potencjometrami. W rezystory net są te foliowce vishay bc 22nf/250 2% które siedzą w lehmannie jako bocznikujące przy opku i bocznikujące kondy wejściowe, bardzo fajnie grają swoją drogą. Nie kupuj Alpsa RK27 (niebieski, z przewodzącego plastiku) tylko jakiś dobry węglowy potek.

Styrofleksy 100pf mam zamówione, Zamiast 10K siedzą BEYSCHLAG MBB204 510Ω 1%, te pomarańczowe 13 kondensatorów wymienione zostały na foliowe BC COMPONENTS typ MKT o takich samych wartościach. Mam dużo elementów do polutowania, czekam m.in na potek ALPS'a RK27 i OPA 2604 i OPA 2134. Ale mam bardzo uciążliwy problem tzn. :

-Wzmacniacz po wymianie elementów działał bardzo fajnie, ale włączam go następnego dnia i co? Trzaski przy dotknięciu potencjometru, oraz bez jego dotykania. Ten załączony w zestawie wymieniłem na kiedyś kupiony 2x50K ,ot zwykły potencjometr. Lecz niestety podziałało to na krótką metę, teraz słychać jeden kanał i trzaski też się zdarzają. Co to może być ? Bo nie mam już pomysłu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomierz napięcia na wszelki wypadek, spróbuj też innego wzmacniacza operacyjnego, ale tak naprawdę to chyba jakiś trefny potencjometr wlutowałeś, możesz siknąć w niego kontakt PR może pomoże, przede wszystkim sprawdź go miernikiem pewnie będziesz miał wyjaśnienie dlaczego jeden kanał nie gra.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomierz napięcia na wszelki wypadek, spróbuj też innego wzmacniacza operacyjnego, ale tak naprawdę to chyba jakiś trefny potencjometr wlutowałeś, możesz siknąć w niego kontakt PR może pomoże, przede wszystkim sprawdź go miernikiem pewnie będziesz miał wyjaśnienie dlaczego jeden kanał nie gra.

To już drugi potencjometr na którym występuje to zjawisko, ten mały niebieski widoczny na powyższym zdjęciu wylutowałem i teraz siedzi inny na którym też są trzaski(przyjdzie ALPS RK27 i powinien być spokój). Zmieniłem też wzmacniacz operacyjny bez rezultatu.

 

Wyczytałem na jakimś forum, że występuje coś takiego jak "Szumy Wybuchowe Tranzystora". Podczas pracy wzmacniacza trzeba stuknąć w płytkę, jeśli będzie trzask oznacza to że tranzystor jest walnięty. I tu by się zgadzało, stuknąłem końcówką pędzla i trzask. Całe szczęście, że tranzystorów do LC zrobiłem zapas :). Przelutujemy, zobaczymy...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz wlutowany rezystor na wejściu tak jak na rysunku?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

PUNKS NOT DEAD ' ... analogowo w cyfrowym świecie ... '

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz wlutowany rezystor na wejściu tak jak na rysunku?

Jak już wspomniałem "Zamiast 10K siedzą BEYSCHLAG MBB204 510Ω 1%" i wszystko chodziło z nimi cacy.

 

Trzaski wyeliminowałem poprzez zmianę LM317 i LM 337 (winny był LM337) teraz gra tylko lewy kanał, a w prawym słyszę przydzwięk sieciowy(tak jakby płynął prąd)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakaś obsesja na punkcie tego rezystora? nie stosuje się go zbyt często, a jeżeli już to powinien byś sporo większy niż R potencjometru, W arcamie jest natomiast w sygnale równolegle do potencjometru metalowy 5X większy r, żeby zmniejszyć szumu dodawane przez potek.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzmacniacz uwalił mi jeden kanał w starych mało wartych słuchawkach philipsa, nie świeci się dioda i gra tylko jeden kanał. Macie koledzy może jakieś sugestie co mogło paść ? A co do tego 10K to spokojnie działał bez niego, więc to chyba nie jego wina...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.