Jump to content
IGNORED

Dlaczego tak się dzieje? Denon AVR-2312


bajka02

Recommended Posts

Witam Was wszystkich serdecznie.

Posiadam ten amplituner od około roku. Irytuje mnie brak informacji w instrukcji obsługi a jednocześnie nie wiedza na temat dziwnych zachowań w różnych sytuacjach tego modelu.

Sytuacja ma miejsce podczas np.słuchania muzyki. Głos się wyłącza i następuje skanowanie, po około 18 sekundach wszystko wraca do normy.

Początkowo byłem przekonany,że to wyszukiwanie nowszego oprogramowania. Lecz za żadne skarby nie mogę odnaleźć funkcji odpowiadającej za wyłączenie tego automatyczne skanowania na stałe. Jest opcja wyłączenia powiadomień o aktualizacji ale to raczej nie wyłącza jej na stałe.

Sytuacja ma miejsce tylko wtedy gdy używam wejścia USB i mojej biblioteki z FLAC-ami.

Umieściłem również krótki film aby jaśniej przedstawić mój problem.

 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi i wskazówki jak się z tym uporać.

 

Pozdrawiam

 

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Mam to samo, z tym że rzadko i na niewszystkich pamięciach.

Ten model ma możliwość "wyciągnąć" dźwięk z klipu, im wyższa jakość tym szybcięj się "zresetuje".

Tak że to raczej "normalne", a zależy od pamięci oraz jakości plików.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.