Skocz do zawartości
IGNORED

Audinst + Philips HP890 - jakie kolejne słuchawki?


w.p.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Na fali zachwytów nad Audinstem (i jeszcze zanim przeczytałem równie wielką liczbę głosów krytycznych) stałem się posiadaczem tego DAC-a. Nie jest jeszcze do końca wygrzany jeśli brać na poważnie zalecenia o 50 h odsłuchu ;)

 

Oczywiście różnica między fatalnym (naprawdę fatalnym) układem dźwiękowym w Thinpadzie x200 a nowym sprzętem jest OGROMNA!

Ale z drugiej strony moje słuchawki mają już swoje lata no i nie do końca wiem czy to co słyszę jest tym co chciałbym usłyszeć.

Niektóre utwory (zwłaszcza akustyczne) brzmią super, a z drugiej strony wiele kawałków jest jak by nieco jak zza koca ;)

Nie znam się na akustyce anie nie potrafię powiedzieć czy w ogóle i jeśli tak to co jest nie tak.

Ponieważ koledzy macie większe doświadczenie czy myślicie że ta para ma sens?

Słuchawki zaczynają się powoli kruszyć więc myślę powoli o nowych (póki co nie ma szans na głośniki) - i wiele osób zachwala np AKG K550 - polecane mi także w pewnym sklepie audio - ale czy będą one pasowały do tego DAC-a?

Biorę jeszcze pod uwagę wymianę opampa - chociaż nie wiem czy w ogóle usłyszę jakąś różnicę. Wymiana słuchawek prędzej czy później mnie czeka więc nie chciałbym kupić przetworniki które brzmieniowo nie pasowały by do Audinsta.

Wiem że jeszcze jest kwestia indywidualnych preferencji - ale sam nie wiem czego tu oczekiwać. Muzyki słucham od klasycznej do techno.

Choć powiem szczerze że ostatnio bardziej gustuję w akustycznych kawałkach bo są mniej męczące i ciekawsze w odsłuchu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników