Jump to content
IGNORED

Audinst + Philips HP890 - jakie kolejne słuchawki?

w.p.

Recommended Posts

Witam!

Na fali zachwytów nad Audinstem (i jeszcze zanim przeczytałem równie wielką liczbę głosów krytycznych) stałem się posiadaczem tego DAC-a. Nie jest jeszcze do końca wygrzany jeśli brać na poważnie zalecenia o 50 h odsłuchu ;)

Oczywiście różnica między fatalnym (naprawdę fatalnym) układem dźwiękowym w Thinpadzie x200 a nowym sprzętem jest OGROMNA!

Ale z drugiej strony moje słuchawki mają już swoje lata no i nie do końca wiem czy to co słyszę jest tym co chciałbym usłyszeć.

Niektóre utwory (zwłaszcza akustyczne) brzmią super, a z drugiej strony wiele kawałków jest jak by nieco jak zza koca ;)

Nie znam się na akustyce anie nie potrafię powiedzieć czy w ogóle i jeśli tak to co jest nie tak.

Ponieważ koledzy macie większe doświadczenie czy myślicie że ta para ma sens?

Słuchawki zaczynają się powoli kruszyć więc myślę powoli o nowych (póki co nie ma szans na głośniki) - i wiele osób zachwala np AKG K550 - polecane mi także w pewnym sklepie audio - ale czy będą one pasowały do tego DAC-a?

Biorę jeszcze pod uwagę wymianę opampa - chociaż nie wiem czy w ogóle usłyszę jakąś różnicę. Wymiana słuchawek prędzej czy później mnie czeka więc nie chciałbym kupić przetworniki które brzmieniowo nie pasowały by do Audinsta.

Wiem że jeszcze jest kwestia indywidualnych preferencji - ale sam nie wiem czego tu oczekiwać. Muzyki słucham od klasycznej do techno.

Choć powiem szczerze że ostatnio bardziej gustuję w akustycznych kawałkach bo są mniej męczące i ciekawsze w odsłuchu.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!