Skocz do zawartości
IGNORED

Wplyw wyboru oprogramowania do odtwarzania na jakość dźwięku

jarekkaz

Rekomendowane odpowiedzi

W ostatnim Audio-Video był artykuł o konfigurowaniu komputera z Windows do odtwarzania muzyki. Autor za każdym razem pisał, że mimo, iż celem testu, ktory robił nie było sprawdzenie jakości muzyki tylko funkcjonalności oprogramowania to jednak róznice dźwięku w zależności od wybranego oprogramowania są ogromne. O ile pamiętam testował Foobar, J. River, Winamp i J. River był najlepszy. Czy robiliście takie testy i uważacie, że jest aż tak duża roznica?

Jeżeli dane przesyłasz dalej do DAC to rodzaj odtwarzacza nie powinien mieć znaczenia o ile da się na nim uzyskać bit perfect. W pozostałych przypadkach na pewno są różnice, programy mogą mieć różnie domyślnie ustawione DSP.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

„... nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!”

W ostatnim Audio-Video był artykuł o konfigurowaniu komputera z Windows do odtwarzania muzyki. Autor za każdym razem pisał, że mimo, iż celem testu, ktory robił nie było sprawdzenie jakości muzyki tylko funkcjonalności oprogramowania to jednak róznice dźwięku w zależności od wybranego oprogramowania są ogromne. O ile pamiętam testował Foobar, J. River, Winamp i J. River był najlepszy. Czy robiliście takie testy i uważacie, że jest aż tak duża roznica?