Jump to content
IGNORED

DAC bez AMPa pod NADa;)


radek000

Recommended Posts

WItam.To juz kolejna nocka poswiecona na szukaniu informacji co byloby dla mnie najodpowiedzniejsze, postanowilem wiec zasiegnac jezyka osobiscie.

 

1.Pytanie od ktorego musze zaczac- czy wymiana x-fi extreme music gold na jakiegos DACa do 400 zl, dostepnego w kraju czy tez kupionego na przyklad w chinach;) przyniesie poprawe jakosci dzwieku warta tej sumy:)?

 

2, chcialbym wyjsc cyfrowo z xfi do DACa a dalej(najlepiej RCA) do NAD 1020 (preamp)- NAD 2140(koncowka)- stare cantony( czesc glosnikow nie oryginalna- ale w przyszlosci do wymiany na cos nowego pasujacego do NADa), celowo przedstawiam caly tor, ze wzgledu na problemy zwiazane z synergia;)

 

3.szukam samego DACa, zakladajac ze za ta sama cene bedzie to cos lepszego niz DAC/AMP, oraz ze sluchawki moge sobie podpinac do preampa ( CALe)

 

4. po kilku nockach moje typy to:

 

ODAC- sam, bez o2, wpiety miedzy PC i preamp

SMSL SD-1955+- tu watpliwosci po przeczytaniu postow na temat awaryjnosci- jesli mam to sciagac z chin i walczyc pozniej z problemami gwarancyjnymi to troche lipa

TOPPING D20- zupelnie egzotyczny twor, znalazlem jedna recke pelna zachwytow i to na tyle

 

byc moze slabo szukalem ale w przedziale do 400 i opcji samego DACa nie widze tego wiele- oczywiscie jesli znalazloby sie cos z AMPem w tej cenie i bylo rewelacyjne to spoko, trafiam w poszukiwaniach na sprzety typu Prodigy Cube, Fiilo E10, mam okazje kupic uDaca v2 za niecale 300 ale tak jak mowie, za dodatkowe wyposazenie sie placi a dla mnie priorytetem jest zaplacic za konwersje C/A z mysla o puszczeniu analoga dalej- do preampa NADa

 

muza to najogolniej wszystko:) moze oprocz disco;) czyli od Armstronga, przez The Knife do Toola;)) najczesciej FLAC, czasem 320kbps;)

 

jesli ktos moze mi w jakikolwiek sposob pomoc i cos zasugerowac, bede dozgonnie wdzieczny:))

Link to comment
Share on other sites

Właśnie sprzedaje dac-a LiTe - AH na tda1543, poczytaj o nim w internecie - moim zdaniem za 350 pln jest to bardzo dobry dac i powinien wyraźnie poprawić brzmienie Twojego systemu.

Po więcej informacji zapraszam na PW

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.