Skocz do zawartości
IGNORED

wzmak plus końcówka mocy

radark

Rekomendowane odpowiedzi

witam

posiadam wzmacniacz nad c372 i zastanawiam się nad dokupieniem do niego kocówki mocy, i mam kilka pytań ponieważ zawsze posiadałem integry i w przedmiocie końcówek nie mam doświadczenia. Czy do tego nada powinienem dobrać końcówkę tej samej firmy o tej samej mocy (z tym może być problem bo nówka jest za droga a używki rzadkie) czy może być inna marka o innej mocy lub porównywalnej, jak to należy podłączyć aby moc wzmacniacza również szła na kolumny, wzmak ma dwa wyjścia pre out w tym jedno regulowane na tylnim panelu, drugie obecnie spięte z main in, z góry dzięki za info

https://www.audiostereo.pl/topic/102709-wzmak-plus-ko%C5%84c%C3%B3wka-mocy/

Witaj,

zacznę od połączeń. Jeśli Twoje kolumny posiadają podwójne gniazda, możesz skonfigurować system w bi-amping. Dzięki temu jedną sekcję zasila Twój wzmacniacz, druga sekcja natomiast jest zasilana przez końcówkę mocy. Końcówkę mocy podłączasz pod wyjście regulowane Pre Out 2 i ustawiasz poziomy wyjściowy tak, aby był spójny poziom głośności wzmacniacza i końcówki mocy.

Kwestia wyboru końcówki mocy jest uzależniona od Twoich preferencji brzmieniowych, konfiguracji systemu itp.

Abym mógł zasugerować Ci konkretne rozwiązania, podaj proszę szczegółowe informacje dotyczące posiadanej konfiguracji Twojego systemu, opisz proszę jakie zazwyczaj gatunki muzyczne słuchasz, jakie preferujesz brzmienie systemu, co podoba Ci się w brzmieniu aktualnej konfiguracji a co ewentualnie chciałbyś zmienić oraz jaki budżet planujesz na zakup końcówki mocy.

Czekam na szczegóły

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Zwory obowiązkowo trzeba wypiąć w kolumnach .

Dolne zaciski kolumn podłączasz do końcówki , a górne do wzmacniacza zintegrowanego .