Skocz do zawartości
IGNORED

Jaka wkładka do Gramofonu Grundig PS 8000

DonDingo

Rekomendowane odpowiedzi

Dwadzieścia lat byłem bez gramofonu i znów mi się zachciało. Dostałem od znajomego Grundiga PS 8000, Poradźcie mi prosze jaka wkładkę do niego kupić tak żeby mnie cena nie zabiła. Ja nie jestem początkującym audiofilem, jestem starym prykiem od dźwięku ale wkładki są dla mnie zagadka.

Ważne pewno będzie że Grundig 8000 to automat , jest to jak sądzę Dual , tylko w barwach Grundiga, a w każdym razie ramie jest bardzo podobne jak w Dualach. Bardzo lekkie. Coś mi doradźcie , proszę.

Witaj.

Najprawdopodobniej masz na ramieniu Ortophona OMB-10, lub jego niemiecką odmianę DSM. Możesz z powodzeniem zastosować dzisiejszą serię Ortophon 2M, może być Goldring serii 2000.

W.

No tak wygląda ramie z główka

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

No takie miałem własnie wrażenie. Dziś zamontowałem stareńką wkładkę Unitra 104 no gra dość paskudnie ale ja chciałem przetestować napęd, windę i automatykę .... wszystko działa ok. W środku, naped skonstruowany jest bardzo ładnie...wygląda na to że trafił mi sie przyzwoity gramofon.

Tu masz dedykowaną do headshella

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Jeśli pozwolisz jeszcze raz ja:-) Twój gramofon to DUAL 455-1, ramię podobne, lecz nie ULM. Ramie lekkie, zaopatrzone przeważnie we wkładkę OMB-10. Są dostępne, kup i słuchaj dobrego brzmienia.

Pozdrawiam W.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu

• Dodaj nową pozycję...