Skocz do zawartości
IGNORED

przenośny odtwarzacz CD/mp3 do 600zł


piszcz4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Przymierzam się do kupna przenośnego odtwarzacza CD/MP3 w cenie do 600zł. W moim mieście w sklepach są tylko badziewia za 150 zł które zamiast odtwarzać muzykę tylko hałasują. Nie mam możliwości odsłuchu lepszego sprzętu, a tym bardziej jego porównania, a wydać w internecie kilkaset złotych na pierwszy lepszy odtwarzacz i liczyć że skoro kosztuje to będzie świetny to nie sztuka. Chciałbym aby oferował maksymalnie tyle dobrego w muzyce ile tylko się da wycisnąć. Muzyka jakiej słucham to ogólnie rzecz biorąc muzyka instrumentalna, od jazzu po rock. Proszę Was o pomoc ponieważ jestem zielony w temacie przenośnych odtwarzaczy. Dodam, że w domu mam budżetowe hi fi składające się z Rotela RA-02, Marantz CD5003, kolumn KODA 702F, kable to tara labs prism 300a i głośnikowe real cable bm-250. Dźwięk który się z tego wydobywa mi odpowiada. Może te informację pomogą w Waszych propozycjach. Proszę o Wasze propozycje.

Pozdrawiam

piszcz4

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwiększ trochę budżet i wybierz HiFiMan 601, to świetny odtwarzacz przenośny, będzie w pełni usatysfakcjonowany.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj nt. Sansa Clip Zip (lub Clip +) z oprogramowaniem Rockbox. Do tego słuchawki Creative Aurvana Live!.

Mam taki zestaw. Więcej nie trzeba. Jest cudownie.

Odtwarzacz Sansa porównywany jest z Ipodem Nano 6g, a słuchawki CAL! mają przetworniki identyczne jak w słuchawkach Denona AH-D1001. Porównywane są do słuchawek w przedziale 600-1500zł.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.