Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki wzmacnacz do Tannoy M2 ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio szarpnolem sie na te Tannoy'e. Mozecie sie smiac. Niestety jestem studentem i to z malym budzetem. Teraz zastaniawiam sie nad kupnem wzmacniacza do tych kolumienek. Zrodla nie bede opisywal bo to juz posikacie sie ze smiechu. Kiedys mialbym prosty wybor. Rotel RA-921 lub CA A1. Niestety nie widze juz tych wzmacniaczy w ofercie. Jak napewno pamietacie obydwa wzmacnacze kosztowaly :-/ ponizej 1000 zeta. Byl tez taki wzmacnacz jak AMC 3000. Ale tez wsiakl. Problem z tym ze ostatnio nie siedze w temacie i po pobieznym przestudiowaniu prasy oraz internetu nie znalazlem podobnych urzadzen we wspomnianym przedziale cenowym. Wiec prosze stalych wyjadaczy o jakies wskazowki. Prosze nie sugerowac mi drozszego sprzetu jak CA 500 bo po prostu nie mam na to pieniedzy :/.

https://www.audiostereo.pl/topic/1030-jaki-wzmacnacz-do-tannoy-m2/

Do tych kolumienek lampowy.Nie będzie to sprzęt z wyższej półki,ale nie będziesz mógł przestać słuchać.Nie wiem czy sam jesteś w stanie taki wykonać,jeżeli nie poproś kogoś kto CI to zrobi.I nie mówię tu o konstrukcjach za np: kilka tysięcy.Do słuchania w domu wystarczy pojedyńcza el 84,lub jej "podwójnik"el 34 w układzie triody.Jeżeli nie wejdzie się w kosztowną obudowę to wyrobisz się w kilkuset zł.Zobacz wzmacniacz na stronie

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) w dziale galeria pod adresem [email protected]. Kosztował ok.1000 zł.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )