Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki zestaw na początek?

Ciaston

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Otóż przejdźmy od razu do rzeczy. Od jakiegoś czasu myślę nad zakupem jakiegoś lepszego nagłośnienia do komputera, głównie z myślą o muzyce. Słucham wszystkiego po kolei, od rocka, przez reggae do hh. Zastanawiałem się co będzie lepsze, czy lepiej zapolować na jakiegoś G500 od Creative'a, czy może jakiś zestaw Logitecha, czy może jednak poszperać trochę i kupić jakieś dobre kolumny ze wzmacniaczem. I tutaj właśnie potrzebuję waszej rady.. Jeśli wyborem miałyby być kolumny i wzmacniacz, to jakie? Zależy mi na mocnym, czystym bassie, (ten zasłyszany w G500 u kuzyna mnie oczarował, ale jestem laikiem i się nie znam) ale wyższe tony w dobrej jakości również mile widziane. Myślałem nad jakimiś Altusami, ale słyszałem zarówno opinie złe, jak i dobre i czuję się lekko skonfundowany. Słyszałem, że z bassem w Altusach średnio, więc może byłaby opcja dokupienia do zestawu subwoofera? Mój pokój ma około 12 m2, więc nie jest to dużo. A budżet jaki mogę przeznaczyć na zestaw to ok. 1000 zł. Co radzicie?

Pozdrawiam

https://www.audiostereo.pl/topic/104837-jaki-zestaw-na-pocz%C4%85tek/

Nawet fanom Altusów, (szanuję, są fani tego i owego nago w pokrzywach, mogą być i Altusów) nie radzę do 12 metrów wstawiania tak potężnych kolumn.

Basu nie będzie, bo jak ma być, akustyka się kłania.

Wszelkie komputerowe grajki sobie daruj - jeśli to ma grać a nie wyglądać. Szkoda pieniążków na marketingowe guano.

Podstawą jest dobra karta muzyczna - zintegrowana wydaje tylko dźwięki.

Mając to na uwadze, używasz wyszukiwarki, przeszukujesz dział poświęcony PC.

Ale za tysiaka mercedesa nie kupisz. Ja też kupiłbym kartę muzyczną, wzmacniacz i jakieś kolumienki. Hi-Endu by z tego nie było, ale grałoby to na poziomie Hi-Fi. No, że to z PC to niedoskonałości można zatuszować jednym z tysiąca korektorów..