Skocz do zawartości
IGNORED

Zakup karty dźwiękowej lub DAC'a i głośników.


tazdaro95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, z góry chciałem zaznaczyć że jestem zielony w "technicznej" tematyce audio. Muzyka towarzyszy mi dosłownie na każdym kroku i przywiązuje ogromną wagę co do jakości czy przyjemności czerpanej z słuchania muzyki. Mam zamiar kupić nowy sprzęt ale najpierw chciałem poprosić o radę co do wyboru zakupu sprzętu, kogoś kto zna się na tym lepiej ode mnie.

 

Moim celem jest zakup karty dźwiękowej i głośników 2.1. Chociaż zastanawiałem się też nad kupnem porządnego, mobilnego DAC'a. Nie wiem na co się zdecydować. Zastanawiałem się nad:

 

Kartami dźwiękowymi - ASUS Essence STX, ASUS Xonar D2X / D2, CREATIVE X-FI Titanium HD

DAC'em - FiiO ALPEN E17

Głośniki - MODECOM MC-MHF60U

 

Często dzień spędzam poza domem, słuchając muzyki z AKG K430. Ale potrafię też przesiedzieć cały dzień w domu i wtedy korzystam z głośników które mam zamiar zastąpić głośnikami MODECOM MC-MHF60U. Siedzę także późnymi wieczorami ( i nie tylko ) przy komputerze i oczywiście jestem zmuszony używać słuchawek - AKG K121 Studio. Słucham wiele rodzajów muzyki ale głównie elektronicznej, trance itd..

 

Proszę o pomoc w wybraniu karty dźwiękowej lub może zakup mobilnego DAC'a okaże się bardziej opłacalny?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli poszukujesz sprzętu mobilnego to tutaj jest wyraźna przewaga FiiO E17 nad kartami dźwiękowymi, bo możesz go wszędzie ze sobą zabrać, a także używać zarówno z PC'tami jak i laptopami. Jest wykrywany przez komputer jako zewnętrzna karta dźwiękowa USB.

 

Pisałeś, że często słuchasz muzyki na AKG K430. Akurat na nich wielkiej różnicy nie uświadczysz po dodaniu wzmacniacza w tor, bo one są łatwe do wysterowania. Powinno trochę więcej powietrza w utworach się pojawić.