Skocz do zawartości
IGNORED

System stereo do 3500 PLN

vilif

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem nowy w temacie HiFi i slyszalem, ze na tym forum jest wielu specjalistow co dobrze mi doradza. Chcialbym zainwestowac w system stereo za 2500 - 3500 do salonu 40m2 glownie do sluchania muzy R&B, Soul, Pop, Rock,...

Zalezy mi, zeby dalo sie tego uzyc nie tylko do wieczornego sluchania ale rowniez do naglosnienia imprezek w domu - musi "przekrzycz" 30 osob :) W systemie przewiduje wzmacniacz, kolumny i subwoofer. CDka nie przewiduje - bede puszczal glownie z mp3 i Spotify.

Jako, ze nie mam doswiadczenia to raczej mysle o nowym sprzecie. Co doradzicie?

https://www.audiostereo.pl/topic/105201-system-stereo-do-3500-pln/

Witaj,

biorąc pod uwagę wielkość pomieszczenia oraz Twoje preferencje brzmieniowe, sugerowałbym konfigurację opartą na wzmacniaczu Pioneer A-50 (http://www.q21.pl/pioneer-a-50.html) lub Yamaha A-S700 (http://www.q21.pl/yamaha-a-s700.html) oraz zestawie kolumn Taga Harmony TAV-906F v.3 (http://www.q21.pl/taga-harmony-tav-906f-v-3-kredyt-20-x-0.html).

Konfiguracja taka powinna w pełni Cię usatysfakcjonować. W przypadku pytań służę pomocą.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Q21,

dzieki za szybka odpowiedz. Czy te kolumny maja wystarczajaco duzo niskich tonow, ze nie potrzeba mi do tego zestawu subwoofera?

A co myslisz o wzmacniaczu Onkyo A-9050? Teraz jest w promocji za 1800 PLN, a gdzies na formum doczytalem sie, ze dobry jest.

Kolega z Q21 chyba nie doczytał na jakiej powierzchni ma to grać. Na pewno na 40m2 te tagi będą stanowczo za małe i to jeszcze do takiej muzyki. Jak najbardziej Yamaha AS-700 i do tego kolumny Magnat Supreme 2000. Na 40m2 bedą idealne i nie będziesz potrzebował subwoofera.

Nad 326

Yamaha AS500

Onkyo 8050 (spotify)

Głosniki:

Heco metas xt 501

Tannoy V4

Klipsch RF 52