Skocz do zawartości
IGNORED

Vintage dobrej jakości

RS1973

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wszystkich serdecznie,

Słowem wstępu i przywitania powiem tylko, że lada moment osiągnę słuszny wiek 40 lat :)

W związku z powyższym chciałbym sobie sprawić prezent i szukam Waszej porady.

Swoje poszukiwania koncentruje na zestawie Vintage dobrej/bardzo dobrej jakości.

Chciałbym go umieścić w pokoju o wymiarach 6x6 m.

Słucham głównie: Chillout, Jazz, ale otwarty jestem na każdy rodzaj muzyki.

Uprzejmie proszę o porady, może jakieś propozycje?

Zapominając na chwilę o jakości dźwięku wspomnę, że bardzo podobają mi się modele z lat 70-tych i szukam stanu wręcz kolekcjonerskiego...

https://www.audiostereo.pl/topic/105864-vintage-dobrej-jako%C5%9Bci/

Jaką kwotę możesz wydać? ;)

Ja ciągle choruje na SONY TA-F7B, miałem TA-F6B, przy swojej niskiej cenie gra świetnie i jest przepiękny, a różnica pomiędzy TA-F6B, a F7B jest spora

Na tak szacowne urodziny to nic innego jak,...

215660_410995282310795_706125654_n.jpg

299063_410974812312842_1330261411_n.jpg

184460_411003638976626_1349580868_n.jpg

magnetofon taki sobie spraw do tego;0)

1212659471_0c_3.jpg

Jaką kwotę możesz wydać? ;)

Ja ciągle choruje na SONY TA-F7B, miałem TA-F6B, przy swojej niskiej cenie gra świetnie i jest przepiękny, a różnica pomiędzy TA-F6B, a F7B jest spora

Takie jak ja mam?;0),...

78kj.jpg

Pięknie się prezentują Twoje propozycje.

Krótkie wyjaśnienie dlaczego Vintage?

Otóż od 10 lat pasjonują mnie klasyczne auta i swoje zainteresowania "starociami" staram się przenosić na kolejne obszary.

Azus - piękny mebelek :)

Nie ma czego,...;0), tuner udało mi się kupić za pierwszym razem, w stanie idealnym, żadnych rys, nic, stan fabryczny nówka i to się tyczy też kaseciaka, ale wzmacniacze miałem 3 zdezelowane, mam jeden w rozsypce, no i ten co stoi na szafce, stan ideał, nic, pamiętam jak otworzyłem karton, pachniał nówką, nic stan ideał, ale zanim znalazłem do idealnego kompletu, trwało 3 lata.