Skocz do zawartości
IGNORED

ONKYO TX-NR579 vs ONKYO TX-NR608

Krzysztof Wojciechowski

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Zbliża się wielkimi krokami październik - miesiąc w którym kupuje amplituner. Droga była długa. miała być Yamaha, jedna potem druga...dziś jestem na etapie Onkyo. Gdy byłem pewny że biorę 608 doczytałem o innym modelu - 579.

Kiedyś ten temat był na forum ale mało rozwinięty. Dziś zadaje pytanie czy wybierać starszą 608 czy może jednak niższy model 579 ?

Jak zawsze pozdrawiam i liczę na pomoc :) !

PS. Co do kolumn do kina 5.0 - chwilowo wybór pada nadal na TAGA 606. Ewentualnie myślę nad innymi frontami ale za max. 1000zł .

https://www.audiostereo.pl/topic/105877-onkyo-tx-nr579-vs-onkyo-tx-nr608/

Dziś zadaje pytanie czy wybierać starszą 608 czy może jednak niższy model 579 ?

Nie znam się na modelach Onkyo , ale logika podpowiada brać wyższy stary model niż nowszy niższy ( starszy i tak ma wystarczająco bajerów ) .

Aby podać Ci konkretne rozwiązanie, konfiguracje, podaj proszę, jak duże masz pomieszczenie odsłuchowe, jakie będzie wykorzystanie sprzętu (muzyka stereo, filmy, koncerty), jakie preferujesz brzmienie oraz w jakim budżecie chciałbyś się zamknąć.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Kino 5.0 to żadne kino, albo 5.1 albo idź w stereo.

Zgadza się, dlatego suba dokupię chwile później lub od razu kupię w zestawie 5.1

Aby podać Ci konkretne rozwiązanie, konfiguracje, podaj proszę, jak duże masz pomieszczenie odsłuchowe, jakie będzie wykorzystanie sprzętu (muzyka stereo, filmy, koncerty), jakie preferujesz brzmienie oraz w jakim budżecie chciałbyś się zamknąć.