Skocz do zawartości
IGNORED

podłączenie zmieniarki w bmw e39


lol:)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam pytanie w temacie może nie do końca do tego forum ale mimo to prosze o pomoc kupiłem bmw e39 z 1996roku jest w nim orginalne radio buisnes tylko ze na kasety co jak wiadomo gościa co tu ma konto nie usatysfakcjonuje wiem napewno że istnieje możliwość podłączenia orginalnej zmieniarki a pytanie sie tyczy czy mam możliwość podłączenia zmieniarki która u mnie leży sobie od kilku lat w pokoju jest to pioneer cdx-p670 jak to połączyć i czy to będzie ze sobą współpracować i czy jest sens kabla do zmieniarki nie mam ani w samochodzie ani do tego pioneera dziękuje za pomoc z gury i pozdrawiam:)licze na pomoc

Z tego co się orientuje te radia wspólpracują tylko z oryginalnymi zmianirkami. Do tega niekoniecznie musisz mieć wyscie na zmieniarkę w swoim radiu.

Słucham muzyki - nie sprzętu.

Nie da rady podłączyć zmieniarki Pioneer do radia w BMW. Jest to technicznie nie wykonalne. Tylko oryginalna zmieniarka i to na dodatek trzeba sprawdzić jaki model zmieniarki był oferowany przez BMW w tym roku produkcyjnym.

Mechaniory mi mówiły, że w tym pojeździe nie idzie nawet radia zmienić bez odpowiedniej ingerencji w software auta . Zdaje się, że każda sztuka jest przypisana do konkretnego auta. Na pewno jest tak z elementami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo czynne, np: moduł ABS/DSC. Przerabiałem to. Po wymianie padniętego modułu nie działała kontrola trakcji, dopiero "kodowanie wariantowe" (rzeźba przez kilka dni na laptopie z oprogramowaniem) zadziałała.

e39 nie znam, ale jak mas tam kolorowe duże mapy i ekrany - to to wszystko jest ze starych renault safrane z 1995 (tylko soft bmw) i wchodzą tam albo

philips lub alpine zmieniarki. Kodować się tego nie kodowało jakoś specjalnie - tylko chyba ze 4 rodzaje czytników są (cd 1995, cd 1996, cd 1998 i dvd),

kilka zmieniarek - wiem że siostra sobie do Rover 75 (koło 2004, ale ten am koncern wszystko zgodne) kupiła jakieś coś co udaje że CD z pen drive,

podłączenia są analogowe, bez światłowodów bez cyfry. podłączyła i działa po prostu - od groma tego na allegro za jakieś grosze (chyba koło 300pln)

 

generalnie rzeczy pasują do siebie (w wersji z ekranem). cd można przekładać między renault, volvo, rover, bmw, infiniti - tylko nie zupdejtujesz

renówki płytą z bmw i na odwrót.

 

DSC i inne duperele ani się nie updejtowały z CD ani za bardzo nie miało to styczności ze sobą w tych latach - trochę w renaulcie można było pogrzebać

z ekranu w skrzyni, czy jakieś czujniki posprawdzać, napięcia itp.. ale nie wiele - w bmw - przynajmniej e38 nie znalazłem żeby można było z ekranu

konfiguracje zmieniać reszty podzespołów - od dsc jest po prostu guzik, od foteli guziki itp... wszystko osobno.

 

goło wesoło i nie skręca po zakrętach jak powinno - błędy konstruktorów bmw - te auta słabe są, za to silniki ekonomiczne i dobre.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.