Skocz do zawartości
IGNORED

odtwarzacz strumieniowy- pomocy:-((

Grzegorz Łoza

Rekomendowane odpowiedzi

witam!

od 2 miesięcy jestem posiadaczem odtwarzacz strumieniowego strumieniowego CA. Wspólpracuje z roksanem caspianem i KEF50....

niestety nie znam się kompletnie na komputerach....i słucham tylko spotify:-((((((......może jest ktos na forum bardziej obeznany i chętny do odpłatnego podłaczenia, zainstalowania itd możliwości korzystania z plików flac itd......jestem z Bytomia.....mail [email protected]

pozdrawiam

Grzegorz Łoza

https://www.audiostereo.pl/topic/106223-odtwarzacz-strumieniowy-pomocy/

Polecam lekturę:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Pomyłka, a może się przyda.Pozdr.

Ukryta Zawartość

...And Justice For All . Pozdrawiam .  

Grzegorzu ! Masz pliki FLAC ? Masz. Zgraj je na pendriva (najlepiej kup dużego, 64 GB). Włóż pendrive w odpowiednie gniazdo SM6 czy nP30 czy co tam masz. W Menu pojawi Ci się jako źródło Twój pen. Za pomoca pilota wejdź w katalogi na penie i odtwarzaj muzykę. To najprostsza opcja.

Poza tym czytaj instrukcję.

A sądząc po mailu ([email protected]) - zaoferuj komuś wyleczenie zębów, to będziesz miał chętnych do pomocy od groma....

"Oni rzekli: Panie, tu są dwa miecze. Odpowiedział im: Wystarczy." (Łk 22, 38)

"Lecz teraz - mówił dalej - kto ma trzos, niech go weźmie; tak samo torbę; a kto nie ma, niech sprzeda swój płaszcz i kupi miecz!" (Łk 22, 36)

Gość

(Konto usunięte)

Jeśli nie znajdzie się nikt na forum z Twojej okolicy, to zawsze możesz spróbować poprosić kogoś z jakiegoś sklepu audio (czy nawet komputerowego) ze terenu Śląska. Myślę, że znajdzie się ktoś chętny, tym bardziej, że nie chcesz, by zrobił to za darmo.

Nieogarniasz nieogarniasz

Chyba nikt Ci nie kaze pisac oprogranwania od podstaw czy samodzielnego konstruowania urzadzen