Skocz do zawartości
IGNORED

początkujący.. gramofon,wzmacniacz, kolumny ?

ozz28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie forumowiczów. Jako, że jestem laikiem w kwestii domowego audio z góry proszę o wyrozumiałość :)Posiadam dwie kolumny altus 110, które lezały na strychu ok 25 lat:) głośniki sa w oplakanym stanie ( średnio i nisko tonowe), moje pierwsze pytanie brzmi: czy ma sens inwestowanie w nowe głośniki, czy lepiej dac sobie spokoj i kupic nowe kolumny za ok 600 pln? ( czy kolumny za 600pln beda grały lepiej niz naprawione altus'y ?) Drugie pytanie dotyczy wzmacniacza i adaptera który mialby grac razem z tymi kolumnami. Chcialby przeznaczyc nie wiecej niz 800 pln na wzmacniacz i adapter. Serdecznie proszę o radę, jeżeli palnąłem jakąś głupotę to z góry przepraszam :) Pozdrawiam serdecznie

)Posiadam dwie kolumny altus 110, które lezały na strychu ok 25 lat:) głośniki sa w oplakanym stanie ( średnio i nisko tonowe), moje pierwsze pytanie brzmi: czy ma sens inwestowanie w nowe głośniki, czy lepiej dac sobie spokoj

Lepiej dać sobie spokój.

Za 300zł znajdziesz lepsze brzmienie.

Audio pasjonaci - łączmy się w siłę! :)

Mógłbyś oddać jakiemuś dzieciakowi, żeby ten mógł sobie posłuchać dubstepu, ale jeszcze biedak ogłuchnie od jazgotu z tych kolumn. Samemu kiedyś byłem szczęśliwym (jak na owe lata i osłuchanie) posiadaczem takich kolumn. Altusy mogłyby się nadać jako nagłośnienie na prowincjonalnych dworach pkp, a i co do tego nie jestem pewien.

Jeśli masz szansę, napraw tanim kosztem lub po prostu puść na allegro od 1zł w takim stanie w jakim są.

No i napisz o metrażu, muzyce jakiej słuchasz bo to w sumie podstawa.