Skocz do zawartości
IGNORED

regulacja głosności na PGA2311 ( kit z ebay )

Bogdan

Rekomendowane odpowiedzi

do regulowania głośności uzywam kitu z ebaya z 3 wejściami i pga2311 i jest ok, ale chciałbym zmienić wyswietlacz na większy i czytelniejszy , czy to jest trudna sprawa, bo jestem w tym kompletnie zielony, lubię jak widać tylko napisy bez przeswitu tła,a teraz za mały i nieczytelny.

Doradźcie proszę jak to zrobić .

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

do regulowania głośności uzywam kitu z ebaya z 3 wejściami i pga2311 i jest ok

A nie ma degradacji dźwięku w porównaniu do klasycznej regulacji przy zastosowaniu jakiegoś Alps'a czy drabinki z solidnych rezystorów?

Monitor Audio RX8, RX Center, Silver 1; DAC : 8-ch DIYINHK ES9016, XMOS Multichannel; Power AMP : 6-ch TPA3255

jedni piszą tak a inni uważają dokladnie na odwrót,

a co sądzicie o wymianie wyświetlacza?

da sie coś większego zastowsować ?

żeby nie przebijało tło , tylko same napisy, np.

taki

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

1. Wyświetlacze muszą działać w tym samym standardzie sterownika. Na 90% jest to HD44780.

2, Aby nie trzeba było zmieniac oprogramowania, muszą mieć tyle samo linii i tyle samo znaków w linii.

3. Szczególną uwagą zwórocić na piny, bo tu juz nie ma standardu i trzeba umiejetnie połaczyć. czyli datasheety do ręki .

4. Moga być potrzebne zmiany w podłączeniu zasilania do wyświetlacza.

5. Oczywiście, zwórcić uwagę na prądy jakie pobierają i nie przesadzić, bo cały sterownik może nie wyrobić.

Mam dokladnie ten sam kit (wywalilem tylko te beznadziejne kondensatory w torze audio - 2szt). Nie zauwazylem zadnej degradacji dzwieku, preamp jest super jak za taka kaske

iAMP, iPSU, iSMPS i kto tam wie co jeszcze :D

Tam na tym module nie siedzi czasem CS3310?