Skocz do zawartości
IGNORED

Pytanie pewnie juz troche tendencyjne...

kamash

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku szybko sie przywitam. Pytanie jest pewnie bardzo tendencyjne, mimo to sprobuje. Posiadam amplituner Yamaha RX-V1400 RDS, DVD player DV-444 i subwoffer Yamaha YST-SW1500 - do niedawna jeszcze w tym zestawie grały Yamahy NS-300 ale udalo mi sie je okazyjnie sprzedac i tak oto ostalem pograzony w ciszy... Z Yamaszek bylo calkiem zadowolony, czytalem wypowiedzi odnosnie braku gornego pasma i musze powiedziec iz u mnie nic takiego nie zanotowalem, ale moze to wynikac z faktu iz jestem nieco muzykalnie przygluchy. Tak czy innaczej poszukuje jakis sensownych kolumienek do wymienionego wyzej zestawu. Dodam tylko ze za spawą subwoofera bas nie jest kwestią kluczową. Proszę o podpowiedz co wybrac. Mialem ostatno doczynienia z B&W 603 S i jak dla mnie graly one strasznie sucho. Zastanawialem sie przelotnie nad DALI 6006 i 6008 ale jestem otwarty na wszystkie inne sensowne propozycje.. Glosniki sa glownie wykorzystywane do kina domowego, czasem rowniez do odsluchu muzyki.

Z gory dziekuje za podpowiedzi

pozdrawiam

Kamash

https://www.audiostereo.pl/topic/10651-pytanie-pewnie-juz-troche-tendencyjne/

Ja również zmieniam fornty tyle ze w Yamahszce 440 i podobnie jak tobie nie zależy mi na jakimś ogromnym cudowynym basie. Jedyna różnica jest taka że mi zależy przede wszytkim na muzyce a mniej na KD.

Nie napisałeś jaki przedział cenowy ciebie interesuje ale po kolumnach jaki wymieniasz orientuje sie że chodzi o coś do 4.000 pln.