Skocz do zawartości
IGNORED

Dobre i słabe konfiguracje systemów audio w kontekście wystaw jak Audio Show czy Monachium.


sly30

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Liderowanie polega na wyborach ludzi, którzy mogą kupić dowolne kolumny a kupują właśnie Rockporty, firma mała ale ma duże poważanie w Stanach, choćby dzieki temu, że gramofon stworzony kiedyś przez Rockport Technologies uważa się za najlepszy w historii.

 

Wiele osób w USA wybiera też JBL Everest, Avalony, TADy, Utopie czy choćby Wilson Audio. Rockport jest faktycznie poważany i doceniany ale o żadnym liderowaniu nic nie wiem a mam informacje z USA dość czesto i to z kilku miejsc.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

gramofon stworzony kiedyś przez Rockport Technologies uważa się za najlepszy w historii.

A ja myślałem ,że jednak poniższy gramofon uważany jest za nr.1:

 

http://www.clearaudio.de/_de/lw_Statement.php

 

No ale mogę się mylić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wielu domach bywa podobnie lub gorzej z tąd nie rozumiem dla czego nie ma zagrać na AS?

 

Dokładnie! Dlaczego w pokoju w bloku z wielkiej płyty w 18m2 muzyka gra naturalnie i jest bas bez łomotania, średnica która wzrusza a wysokie tony nie tną żyletkami po uszach?

 

Wystawca ma obowiązaek posiadać wiedzę i umiejętność takiego zestawienia sprzetu aby efekt był przynajmniej akceptowalny. W hotelu Tulip w wielkiej sali Sound Club dźwięk był skandaliczny a znajdowały się tam ekstremalne urządzenia. Jak można tak zepsuć dźwięk? To wyglądało na jakiś sabotaż high-endu...po wizycie w tym miejscu można było dostać wymiotów...dobrze, że w tym hotelu był pokój z Jadis + Ktemą Franco Serblina...działało jak odtrutka...

 

Jeśli wystawca nie potrafi poradzić sobie z wynajętym pomieszczeniem to jak mam mu zaufać, że zna się na dźwięku? Jeśli dobry kucharz ma małą kuchnię ale dobre garnki i składniki potrawy to zawsze zrobi coś pysznego...

 

Wiele osób w USA wybiera też JBL Everest, Avalony, TADy, Utopie czy choćby Wilson Audio. Rockport jest faktycznie poważany i doceniany ale o żadnym liderowaniu nic nie wiem a mam informacje z USA dość czesto i to z kilku miejsc.

 

Może mamy informację z różnych regionów Stanów;-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, już tyle tych $ bez pokrycia w USA nadrukowali ze powinny być w przeliczniku do złotego jak 1:1

Wystarczy cierpliwie zaczekać.

 

Rafaell kolejka.

:-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślałem ,że jednak poniższy gramofon uważany jest za nr.1:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

No ale mogę się mylić ;)

 

Ojej przecież lekko podpuszczam z tą najlepszością;-)

 

A Clearaudio na pewno jest the best w Europie...i na pewno w Germanii;-)... za wielką wodą lider był przez kilka lat tylko jeden...

 

Rockport Sirius za $73,750 był najlepszy koło roku 2000...teraz są już oczywiście jeszcze lepsze...tylko z ceną 150,000 USD;-)

 

A co grało w pokoju Sound Clubu?

 

Same super drogie klocki...i same uznane za śmietankę high-endu...może ktoś ma fotki to zamieści...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jarek&ania

(Konto usunięte)

Ojej przecież lekko podpuszczam z tą najlepszością;-)

 

A Clearaudio na pewno jest the best w Europie...i na pewno w Germanii;-)... za wielką wodą lider był przez kilka lat tylko jeden...

 

Rockport Sirius za $73,750 był najlepszy koło roku 2000...teraz są już oczywiście jeszcze lepsze...tylko z ceną 150,000 USD;-)

 

 

 

Same super drogie klocki...i same uznane za śmietankę high-endu...może ktoś ma fotki to zamieści...

 

Wiadomo ,że to lużne rozważania ;)

A co jest akurat najlepsze?

To co stoi akurat u nas w domu ;)

 

P.S.

Z tego co słyszałem to ten Clearaudio to 170.000 $ w USA !

Ja się na gramofonach nie znam.

Ale jest jeszcze jeden gramofon w komplecie ze wzmacniaczem (stylistyką wygląda na lata 70 -te) również uważany za jakiś ultra , hiper hiend.

Cena też jakaś z marsa.

Tylko nazwy nie pomnę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jadis + Ktemą Franco Serblina

Dla mnie najgorszy dźwięk wystawy. No, ale jak widać - "de gustibus" ...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jest jeszcze jeden gramofon w komplecie ze wzmacniaczem (stylistyką wygląda na lata 70 -te) również uważany za jakiś ultra , hiper hiend.

Cena też jakaś z marsa.

Tylko nazwy nie pomnę ;)

 

Nie pisz bo zaraz podrożeje :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie najgorszy dźwięk wystawy. No, ale jak widać - "de gustibus" ...

 

Rózne rzeczy można o tym zestawieniu napisać ale na pewno nie to że najgorszy. Jeśli taki był dla Ciebie to sugeruję zmianę hobby...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rózne rzeczy można o tym zestawieniu napisać ale na pewno nie to że najgorszy. Jeśli taki był dla Ciebie to sugeruję zmianę hobby...

I vice versa.

 

I co teraz ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

{{{{ napisano dziś, 21:05

Wyświetl postUżytkownik saruman dnia 10.11.2013 - 21:01 napisał

Dlatego też wszystkie tasmy analogowe (filmowe również) są przenoszone na zapis cyfrowy.

 

Hejterzy zapisu cyfrowego stracili już jakiekolwiek argumenty w dobie 24-32 bit/ 384kHz.

Zupełnie inną sprawą jest granie z winyla na gramofonie - po prostu jest to niezwykle przyjemny dźwięk ! Ale to nie jest wierne odtwarzanie tego, co zostało zrobione w studiu i tyle w tym temacie}

 

{{{{Wierne to co jest robione w studiu usłyszysz tylko w studiu wchodząc i wychodząc z za szyby dalej jest to mniej lub bardziej przypadkowe.

 

Mam takie nagrania przy których byłem w studio i zastanawiam się czemu one się tak zmieniły mimo zapisu cyfrowego :) }}}}

 

 

 

Proszę zwrócić uwagę, że napisałem < to,co zostało w studiu zrobione> a nie zagrane.

 

Bo to, jak zostało zagrane ma się niewiele do tego, co zostało nagrane :)

 

A teraz truizmy: wpływają na to mikrofony, kable, wzmacniacze, wreszcie konsola i przede wszystkim producent!

 

Najlepsze realizacje to nagrania muzyki klasycznej i jazzowej. Cała reszta to tzw. hebel reżysera dźwięku (czasem tożsamego z producentem). ale i tak nie zastapi to muzyki live. Przepraszam wszystkich za takie oczywistości i nie chcę obrażać niczyjej inteligencji, ale czasem zagalopowujemy się w poszukiwaniu Audio Graala.

 

 

[sorry, źle użyłem cytowania]

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślałem ,że jednak poniższy gramofon uważany jest za nr.1:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

No ale mogę się mylić ;)

Należy jeszcze zadać pytanie przez kogo ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wierne to co jest robione w studiu usłyszysz tylko w studiu wchodząc i wychodząc z za szyby dalej jest to mniej lub bardziej przypadkowe.

 

Mam takie nagrania przy których byłem w studio i zastanawiam się czemu one się tak zmieniły mimo zapisu cyfrowego :)

 

 

I dopiero teraz powinien być mój komentarz . Przepraszam za zamieszanie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dopiero teraz powinien być mój komentarz . Przepraszam za zamieszanie

 

No i dla tego warto sobie do testów wytypować takie wzorcowe nagrania muzyki których jesteśmy pewni!

 

Wracając ogólnie do prezentacji na Audio Show można zauważyć że bardzo dużo urządzeń grało jazgotliwie i miały ubytki na basie.

To drugie można a nawet trzeba wybaczyć dobry bas to spore nakłady ale to pierwsze to jakaś zmora lub brak słuchu u producentów!

 

Z ciekawostek miałem okazję wybierać z dwóch tanich chińskich głośniczków który lepiej będzie grał w sprzęcie AGD. Jak komuś w nowym sprzęcie źle coś zagra to przepraszam głośniczek na prawdę był tani ale subiektywnie lepszy niż ten drugi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saruman

[ Było kilka pouczających prezentacji- m.in. najnowsze winyle tłoczone są z taśm matek nagranych cyfrowo 24 bit/384khz, a pliki dla konsumenta są downsamplowane do 44,1kHz itd, a miłośnicy będą żyć w głębokim przekonaniu o wyższości winyla (poniekąd maja rację, bo te zniekształcenia z czarnej płyty są bardzo przyjemne). ]

 

Niestety to nie jest takie jednoznaczne bo po drodze jest jeszcze mastering.

Dziś pliki mają być "dobrze" słyszalne w samochodzie; na bumboxie; na głośniczkach do kompa.

Mastery do tłoczenia winyli np. mają często większą dynamikę niż mastery do tłoczenia CD.

Hi res do dystrybucji, who knows ? Były robione i prezentowane w internecie pomiary konkretnych nagrań i nie wyglądało to wcale lepiej. Pewnie zależy to od konkretnego wydania?

 

Przepraszam ale zawsze spinam się jak słyszę kategoryczne stwierdzenia.

Pozdrawiam

Krzysiek

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saruman

[ Było kilka pouczających prezentacji- m.in. najnowsze winyle tłoczone są z taśm matek nagranych cyfrowo 24 bit/384khz, a pliki dla konsumenta są downsamplowane do 44,1kHz itd, a miłośnicy będą żyć w głębokim przekonaniu o wyższości winyla (poniekąd maja rację, bo te zniekształcenia z czarnej płyty są bardzo przyjemne). ]

 

Niestety to nie jest takie jednoznaczne bo po drodze jest jeszcze mastering.

Dziś pliki mają być "dobrze" słyszalne w samochodzie; na bumboxie; na głośniczkach do kompa.

Mastery do tłoczenia winyli np. mają często większą dynamikę niż mastery do tłoczenia CD.

Hi res do dystrybucji, who knows ? Były robione i prezentowane w internecie pomiary konkretnych nagrań i nie wyglądało to wcale lepiej. Pewnie zależy to od konkretnego wydania?

 

Przepraszam ale zawsze spinam się jak słyszę kategoryczne stwierdzenia.

Pozdrawiam

Krzysiek

 

 

I tu panuje zgoda. Pisałem tylko pod kątem wyższości cyfrowych masterów , a nie płyty cd!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając ogólnie do prezentacji na Audio Show można zauważyć że bardzo dużo urządzeń grało jazgotliwie i miały ubytki na basie.

 

A ja niczego nie wybaczam;-)...mi się wydawało, że bas dudnił w 80% pomieszczeń...u niektóych było to małe dudnienie a u innych żenujące...

 

Żenujący był też wygląd topowych minitorów Focala - Diablo w wykończeniu z dodatkiem prawdziwego złota...muszą się cudownie sprzedawać w Rosji, Dubaju i Pekinie...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie wiem, czy z tym dostawaniem na ostatnią chwile to nie jest teoria spiskowa albo prosta wymówka. Wtedy łatwo wytłumaczyć, że coś słabo gra. Z tego co zauważyłem, dystrybutorzy sami nie przykładają wagi do prezentacji- to jeśli nie oni, to jak producent ma się postarać? Przecież dystrybutor wie, kiedy w kraju ma najważniejszą imprezę audio (i to w skali Europy wcale nie tak prowincjonalną!) i powienien się postarać.Dla własnego dobra. A w większości pokojów usłyszy się, że albo niewygrzane, albo jeszcze tego nie słuchali w tym zestawie (i wychodzi z tego kupa), a to coś przyjechało zepsute, a to to, a to tamto. No przepraszam, ale to powinna być supermobilizacja i zabezpieczanie kilku frontów. Że też nie szkoda im kasy wydanej na imprezę i czasu w weekend na takie dupiate prezentacje.

 

Dystrybutorzy musieliby dostawać sprzęty dużo wcześniej i poważnie przyłożyć się do ich wygrzania przed pokazem. Ale czasem i tak jest to niemożliwe gdy pojawia się na rynku najnowszy model i dystrybutor chce go pokazać co jest zrozumiałe.

 

A ja niczego nie wybaczam;-)...mi się wydawało, że bas dudnił w 80% pomieszczeń...u niektóych było to małe dudnienie a u innych żenujące...

 

Żenujący był też wygląd topowych minitorów Focala - Diablo w wykończeniu z dodatkiem prawdziwego złota...muszą się cudownie sprzedawać w Rosji, Dubaju i Pekinie...

W Dubaju to się akurat nie sprzedają jakoś super, bo są za tanie, gdyż w Dubai Mall kosztują 50% ceny Europejskiej i to bez targowania. Po prostu tam nikt takich małych kolumn nie kupuje, choćby były pomazane złotem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

--

Jeśli chcesz poznać cywilizację...posłuchaj jej muzyki - Konfucjusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Dubaju to się akurat nie sprzedają jakoś super, bo są za tanie, gdyż w Dubai Mall kosztują 50% ceny Europejskiej i to bez targowania. Po prostu tam nikt takich małych kolumn nie kupuje, choćby były pomazane złotem.

 

Oczywiście, że się sprzedają, jako tyły do kina domowego w wersji 7.1...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dystrybutor powinien przede wszystkim słyszeć i umieć zestawić dobrze sprzęt. Bardzo mało takich ludzi można było spotkać na AS. Jak ktoś do zamulonego grubokreskowego i glutowatego na maksa systemu wpina gigawata pf2 to jest to strzelanie sobie w kolano. Podłączanie kolumn do wzmacniacza który nie radzi sobie z ich napędzeniem również mija się z celem a takie prezentacje niestety były.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Sorki za jakość - telefon

 

Nie przejmuj się,tak tą jakością,bo chyba aparat w Twoim telefonie jest w klasie Ayona lub nawet Music Angela))

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

wg nich praktycznie wszystko było beznadziejne łącznie z Rockportami. To co było dobre?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykładem może być Trimex dystrybutor np Focala. Fajni ludzie ale praktycznie co roku robią ten sam błąd łącząc jakiś model Utopii ze wzmacniaczem który kompletnie się do tego nie nadaje.

 

Odpowiedź dlaczego różne Utopie tak słabo wypadają od lat na AS jest prosta - bo to niestety niezbyt udane kolumny są. Na AS można porównać bezpośrednio brzmienie różnych drogich kolumn i od razu słychać jak bardzo Utopie odstają w dziedzinie reprodukcji barwy i jak dziwne mają wysokie tony. Poprzednio Trimex próbował coś z tym zrobić i łączył Utopie z flagowym lampowcem Unison Research ale to też nie pomogło. A jeszcze wcześniej używali jakiegoś korektora i też było słabo. Bo z niestety z Focalem to jest tak dziwnie, że im tańsze kolumny tym są bardziej muzykalne ....

 

pozdrawiam

Arkadix

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem innego zdania. Trimex nigdy nie miał wzmacniaczy do Utopii. Napędzanie ich cyfrowym Lyngdorfem czy NAD-em to nie jest to. On potrzebują Spectrala, D'Agostino, Burmestera czy Jeffa Rowlanda a takiego zestawienia nigdy na Audio Show nie było. W Monachium Stella Utopia z Soulution to jedna z 3 najlepszych prezentacji na całej imprezie, kilka razy większej niż wystawa warszawska.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość NEWNEW

(Konto usunięte)

wg nich praktycznie wszystko było beznadziejne łącznie z Rockportami. To co było dobre?

Głupoty wypisują, prawdopodobnie po to żeby zaistnieć. Generalnie poziom większości prezentacji był znacznie lepszy niż w minionych latach. To co piszą o Rockportach to czysta złośliwość, mają one pewnę przenikliwość na średnicy, jakieś wyostrzenie zarówno na strunach jak i pewien gumowy nalot na wokalu, ale i tak była to najlepsza prezentacja tego dystrybutora od wielu lat.

 

Mnie się podobało kilka systemów, kolejność omawiania przypadkowa, nie przyznaję żadnych cenzurek:

- Albedo grające z szpulowego Akai GX 747 za genialne wokale;

- Reimyo za muzykalność i wielką kulturę grania;

- kolumny Zingali napędzane z laptopa na kablach i DAC Entreq - za to że jako jedyni potrafili udowodnić, że można ucywilizować tubę jak i to, że laptop w ogóle może grać muzykę;

- ESA za precyzję, świeżość, kontrolę i rozsądek w kwestii kosztów;

- Rogera grającego na Gauderze, który jako jedyny na 3 hotele potrafił ogarnąć bas, mimo że grał z patefonu;

- Lampizatora, bo potrafił oddać o co tak naprawdę chodzi w muzyce;

- kolumny Pylon za 1.490zł stanowiące klasę dla samych siebie;

- Czarka i jego GrajPudła za coraz lepsze granie i konsekwencję w promocji eklektycznego stylu grania lat 60-tych/70-tych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że się sprzedają, jako tyły do kina domowego w wersji 7.1...

e tam, 7.1 ? chyba 11.2 :) i to i tak powinny być pełnopasmowe kolumny więc...

 

Jestem innego zdania. Trimex nigdy nie miał wzmacniaczy do Utopii. Napędzanie ich cyfrowym Lyngdorfem czy NAD-em to nie jest to. On potrzebują Spectrala, D'Agostino, Burmestera czy Jeffa Rowlanda a takiego zestawienia nigdy na Audio Show nie było. W Monachium Stella Utopia z Soulution to jedna z 3 najlepszych prezentacji na całej imprezie, kilka razy większej niż wystawa warszawska.

Sly ma rację. Do tego Trimex stwierdził kiedyś w rozmowie, że tak dobra kolumna jak Utopia zagra z każdym dobrym wzmacniaczem. To tak naiwne, jak stwierdzenie, że wystarczy wybrać najdroższe pozycje z cenników róznych firm, pomieszać i będzie na pewno bardzo dobrze.

A Focale z serii Utopia mają te przypadłość, że są ciężkie w aplikacji. Z byle czym grają do bani. Ale z takim Vitusem lub dobrą lampą (nie, Unisona do nich nie zaliczam) lub, niech tam , Naimem lub Chordem! jest naprawdę dobrze.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

--

Jeśli chcesz poznać cywilizację...posłuchaj jej muzyki - Konfucjusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co piszą o Rockportach to czysta złośliwość, mają one pewnę przenikliwość na średnicy, jakieś wyostrzenie zarówno na strunach jak i pewien gumowy nalot na wokalu, ale i tak była to najlepsza prezentacja tego dystrybutora od wielu lat.

Fakt pewnego rozjaśnienia na średnicy czy jak piszesz przenikliwości został zauważony przez kilka osób i ja też to potwierdzam. Mnie zastanawia, że jeżeli jakieś kolumny grają w ten sposób z lampowym McIntoshem to jakby je podłączyć z neutralnym tranzystorem to będzie krew z uszu .... ?

 

pozdrawiam

Arkadix

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Arkadix w swoim opisie podaje że interesuje go vocal ale najlepiej bez basu bo to jemu przeszkadza. Ale to oznacza że kolega nie słucha muzyki a raczej interesuje się obróbką masteringową samych vocali bo nie ma dobrego systemu audio bez dobrze zaznaczonej podstawy basowej.Nawet jeśli system oparty jest o małe monitory to bas i tak jest bardzo ważny. Co do oceny Rockportów czy innych kolumn to powinien kolega wiedzieć że na takiej wystawie najczęściej grają kolumny niewygrzane. Rockporty z natury grają spokojnym dźwiękiem bez agresji i jazgotu a jeśli nie tak było na AS to winę ponosi raczej właśnie niewygrzanie kolumn. McIntosha o jazgot posądzać nie można.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

      Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Słuchawki

      Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

      W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

      audiostereo.pl
      audiostereo.pl
      Muzyka 14

      Marantz Cinema 30

      Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Systemy

      Indiana Line Diva 5

      Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Kolumny

      Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

      O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

      AudioNews
      AudioNews
      Newsy
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.