Skocz do zawartości
IGNORED

Czy wysłałeś życzenia świąteczne do firmy, która wyprodukowała sprzęt dający Ci tyle radości?


Wuelem

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie, pamiętałeś?

Gdyby właśnie polscy audiofile okazali się inni, niż reszta świata byłoby ludziom z tych firm bardzo miło.
To są często niewielkie przedsięwzięcia, więc można traktować ich niemal jak zaprzyjaźnioną rodzinę.

Jeszcze zdążysz...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubri ma rację. Niech im moja kasa i peany na tym forum wystarczą za życzenia.
Życzenia to oni mi powinni wysyłać bo łaskawie użytkuję ich sprzęt.
Nawiasem mówiąc - pierwszą świąteczną kartkę w tym roku przysłał mi Mercedes-Benz. :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name='caleb66' timestamp='1387754585' post='3028601']
mi kartke przyslal zaporozec
[/quote]

Tys piknie! :)
I tak powinno być.
A nie odwrotnie! :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name='il Dottore' timestamp='1387753800' post='3028598']
Nawiasem mówiąc - pierwszą świąteczną kartkę w tym roku przysłał mi Mercedes-Benz. :)
[/quote]

To takie ludzkie. O mnie też pewna firma ubezpieczeniowa pamiętała. Właśnie dopiero co otrzymałem od niej aż 2 (dwa) powiadomienia, że z początkiem stycznia kończy mi się ubezpieczenie samochodu. Pamiętają!
Wzr...us...zył...em się...
:)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Wuelem' timestamp='1387751730' post='3028574']
No właśnie, pamiętałeś?

Gdyby właśnie polscy audiofile okazali się inni, niż reszta świata byłoby ludziom z tych firm bardzo miło.
To są często niewielkie przedsięwzięcia, więc można traktować ich niemal jak zaprzyjaźnioną rodzinę.

Jeszcze zdążysz...
[/quote]
Chyba powinno byc na odwrot. Ja zawsze dostaje zyczenia np ze sklepow gdzie zakupy robilem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

?👈

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name='rafal735r' timestamp='1387800447' post='3028936']
Chyba powinno byc na odwrot. Ja zawsze dostaje zyczenia np ze sklepow gdzie zakupy robilem.
[/quote]
Ale nie kupowałeś WLM

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name='DeeS' timestamp='1387799182' post='3028918']
O mnie też pewna firma ubezpieczeniowa pamiętała.
[/quote]

O mnie jeszcze mój księgowy. :)
To również się wiąże z końcem roku bo w styczniu powinienem zdać rozliczenie roczne. :)
Dobra, niech mu będzie, każdego roku swoją ciężką pracą funduje mi równowartość wczasów w Tajlandii dla 4 osób. :) Nie, żebym do Tajlandii się wybierał ale gość jest naprawdę dobry!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name='wladz' timestamp='1387800679' post='3028942']
siedem razy do naprawy wysyłałem i teraz kartkę z życzeniami ?
[/quote]
WLM się nie psuje

[quote name='Rezyslaw' timestamp='1387803571' post='3028986']
Jak widać dobre firmy nie ceną zdobywają klienta a profesjonalną obsługą i bezcennym czasem dla klienta
[/quote]
faktycznie siedem razy naprawiać to trzeba mieś cierpliwość profesjonalisty i nadmiar czasu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Kubri' timestamp='1387803901' post='3028995']

faktycznie siedem razy naprawiać to trzeba mieś cierpliwość profesjonalisty i nadmiar czasu.
[/quote]
Ale z to kartki swiateczne wysylaja.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

?👈

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Kubri' timestamp='1387803901' post='3028995']
WLM się nie psuje


faktycznie siedem razy naprawiać to trzeba mieś cierpliwość profesjonalisty i nadmiar czasu.
[/quote]
ja mam odmiene doświadczenia i na dodatek na naszym polskim podwórku

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Kubri' timestamp='1387803901' post='3028995']
WLM się nie psuje


faktycznie siedem razy naprawiać to trzeba mieś cierpliwość profesjonalisty i nadmiar czasu.
[/quote]

może nie naprawiali tylko sztukowali , za każdym razem był ten sam problem. Udrękę zakończyła wymiana na nowy wzmacniacz . . Nic wielkiego NAD C 372 i ten egzemplarz już bez problemów kilka lat gra

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.