Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  60 członków

Amphion Klub
IGNORED

Klub Amphion


dekoracja

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie używam Xenonow od ponad 10.lat i w miarę nowe kolumny  takie. 5 letnie grają zróżnicowanym basem  wybitną dynamika i rozdzielczością. Miałem okazję słyszeć już 5 paczek w różnym wieku i Robiliśmy testy z Zorro. Powyżej 10 lat ewidentnie padają już elektrolity i bas przestaje być zwarty a także średnica jest zlana nie ma też takiej dynamiki, im starsze bez wymiany kondensatorów tym dźwięk staje się coraz bardziej przeciętny, brat ma właśnie ponad 15 letnie i grają sucho bez basu kondy ewidentnie do wymiany. 

Lepiej jak pisze Zorro upolować wersję mk 2 bo ma lepsze terminale głośnikowe a to ważne oraz są dopracowane na zwrotnicach to jeszcze ważniejsze. 

Moje osobiste zdanie podczas wymiany kondow w zwrotnicach lepiej trzymać się oryginalnych części.strojacy wiedział co robił i ma dłuuuuugie doświadczenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jacm teraz myślę zrobić porównanie moich Ampkow z Krzyśkowymi. Obie pary na nowych, ale różnych komponentach z wrotnicy. To będzie ciekawe doświadczenie ?

Edytowane przez zoromoto

"Zły dzwięk zabija dobrą muzykę"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka postów wyżej zoromoto wklejal zdjęcia, z których wynika, że te z olx to wersja II... Jak to w końcu jest?
Na jakiej podstawie myślisz ze sa zmęczone? 
Przytarte i uszkodzona krawędzi na wysokości tuby - czwarte foto. Z reguły jak takie coś widać na zdjęciach to w realu jeszcze gorzej się przedstawia. Naprawić można wszystko - kwestia ceny i podejścia. Jak miałby odsprzedawać za jakiś czas to większość lubi oryginały.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie rację. Odpuszczam te xenony z olx. Będę czail się na amphiony i może kiedyś coś sensownego upoluje. Na pewno zwrócę się wtedy o poradę. Tymczasem oczekiwaniom będą  musiały sprostać eposy. Jeśli ktoś z was zauważy coś wartego uwagi z amphionow to proszę o informację. Dziękuję za wszelką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, rejbis napisał:

Eposy są zgrane z Creekiem wielokrotnie ten duet oceniano bardzo wysoko za dobrą jakość dźwięku  i relacje do ceny. To przyjemne ciepłe granie majace swój charakter. 

Amphiony to neutralne  strojenie i te kolumny zaczynają pokazywać na co je. Stać przy mocnych piecach u wysokiej klasie reszty toru włącznie z kablami i  zasilaniem. 

Osobiście uważam że jak chcesz iść w Amphiony to musisz brać pod uwagę zakup droższej elektroniki od Creeka. 

Ja gdybym miał creeka brałbym Eposy. Jakbym kupował/zmieniał  wszystko to brałbym amphiona i inną elektronikę. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, jacm napisał:

Eposy są zgrane z Creekiem wielokrotnie ten duet oceniano bardzo wysoko za dobrą jakość dźwięku  i relacje do ceny. To przyjemne ciepłe granie majace swój charakter. 

Amphiony to neutralne  strojenie i te kolumny zaczynają pokazywać na co je. Stać przy mocnych piecach u wysokiej klasie reszty toru włącznie z kablami i  zasilaniem. 

Osobiście uważam że jak chcesz iść w Amphiony to musisz brać pod uwagę zakup droższej elektroniki od Creeka. 

Ja gdybym miał creeka brałbym Eposy. Jakbym kupował/zmieniał  wszystko to brałbym amphiona i inną elektronikę. 

 

Pozwolę sobie na uzupełnienie tej wypowiedzi.

Znam przede wszystkim serię Argon (3S, 3L, 3LS, 7L, 7LS) dlatego mogę się odnieść tylko do niej i tylko do tych modeli.

Amphiony mają 2 twarze: 

1/ zagrają wszędzie - nawet duże 7LS wstawione do toalety nie sprawią problemów (choć oczywiście nie będą to dla nich optymalne warunki pracy). Moje 3LS stawiałem już w najgorszych możliwych miejscach i zawsze zaskakiwały mnie niebywale wysoką tolerancją na warunki pomieszczenia. 

2/ nie zagrają ze wszystkim. Potrzebują elektroniki o rzetelnej, dobrej, głębokiej barwie, bardzo równą jeśli chodzi o pasmo oraz o wysokiej wydajności. Wystarczy lekko matowa, szara lub nadmiernie chłodna barwa, żeby cały efekt szlag trafił. Przykłady mogę mnożyć - przez kilka lat z rzędu, na AS w Warszawie, można było zobaczyć i posłuchać Amphiony (7L) podpięte do Hegela (głównie 360) i była to totalna porażka (przy czym o samej 360tce mam osobiście słabe zdanie). 3LS u mnie pokazały m.in. co sądzą o Devialecie 200Le (musiałem go sprzedać - mimo wysokiej mocy, na papierze, kompletnie sobie z nimi nie poradził) oraz o kablu SR Atmosphere Level 2 (też musiałem sprzedać, jak się okazało miał ograniczenia barwowe, co Amphiony natychmiast pokazały).

Słowem potrzebny jest wydajny, barwny (ale absolutnie nie przegrzany), transparentny, szybki piec... niestety z reguły nie tani.

Polecam: Moony (mocniejsze), część Naimów (mocniejsze, raczej nie Supernait), część Atolli (droższe), nowe wersje Accuphase - dla posiadaczy większych portfeli (np 380-tka, 480-tka). 

Nie wiem, o jakiej wersji Creeka mowa ale coś mi mówi, że np. Evolution 100A mógłby być sensownym partnerem dla Amphionów. Spełnia ww. kryteria - transparentność, szybkość, wydajność, barwa. 

Lubię sobie pogrywać ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, rejbis napisał:

Chodzi o creeka evo 2 80W/kanał przy 8 Ohm, 145W przy 4 Ohm. Nie poradzi sobie z tymi Amphionami, o które pytałem wyżej?

Wybacz Rejbis, nie odpowiem na to pytanie - nie miałem styczności ani z evo 2 ani z prio 520. Nie chcę Cię wpuszczać w maliny, robiąc niepotrzebne założenia.

Lubię sobie pogrywać ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.12.2019 o 21:12, rejbis napisał:

Panowie, a słuchał ktoś tego sprzętu: https://www.olx.pl/oferta/do-swiat-2500-kolumny-amphion-prio-520-CID99-IDBaDnZ.html#f0af3f6723

Amphion prio 520

Pytam nie tyle jak się one mają do Xenonów (bo pewnie nijak), ale choćby do Eposów m22?

Warto zrobić sobie wycieczkę do Kopenhagi albo nawet kurierem sprowadzić. To 2 wersja. 

https://www.dba.dk/hoejttaler-amphion-xenon/id-1062443618/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, rejbis napisał:

Jacm, czy mógłbyś udostępnić mi swój adres email (nie można wysłać do Ciebie PW) - dostałem zdjęcia od sprzedawcy i chciałbym, byś rzucił fachowym okiem...

już możesz pisać na skrzynke usunąłem stare wiadomości jest miejsce 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam klubowiczów.

Odsłuchiwałem Amphiony Argon 3S oraz 7LS. Duże od razu okazały się za duże do mojego pomieszczenia. Przesiadłem się więc na Argon 3S. Było naprawdę super. Trochę zdawało mi się, że będą za małe do moich 19m2, stąd na domowy odsłuch zaprosiłem 3LS. Będą w piątek.

 

Jest jedna rzecz, która nie daje mi spokoju odnośnie monitorów 3S.

Jest taki utwór (link do Tidala poniżej), który ciskam w sprzęt w celu sprawdzenia, jak radzi sobie z niskim basem. I tu, na wysokiej głośności 3S-ki wpadły w takie kliknięcie, zadławienie, ostatecznie nie wytwarzając tego dźwięku tylko jakieś takie puknięcie. Mmieliście coś takiego? Z czego się to bierze? Membrana bierna odbija się od kkńca swojego wychyłu? Sprężenie powietrza wewnątrz obudowy? O co kaman?

 

Artist: Terje Isungset

Song: Fading Sun

https://tidal.com/browse/track/3343903

 

Momenty w 3-4 sec oraz 15-20 sec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odsłuchach u siebie, na stałe zaprosiłem (zamówiełm) Argony 3S monitorki. Na początku Argony 3LS były super ale jak je trochę wygrzałem (sklep nie grał na nich dużo) to bas dostał mocy, i jak w nocy przy bardzo cichym słuchaniu było ok, to w dzień, jak podkręciłem do dziennych poziomów (ale bez przesady, nie dyskoteka) no to bas sprawiał kłopoty. Na szczęście przemyślny sklep dał mi obie pary na raz. Monitorkom na szczęście nie brakuje nic z brzmienia podłogówek. Grają konkretnie z wypłenieniem godnym kolumny podłogowej tylko tak jakby odjąć im 1,5 -  2 dB na basie. 

Więc po ponad 2 latach poszukiwania swoich idealnych "dream speakers" w ostateczności wylądowałem z Amphionami.

 

PS. W moich domowych warunkach, nie doszedłem do poziomów głośności gdzie mógłby wystąpić ten przester, o których wcześniej pisałem. Ani w monitorach ani w LS-ach.

Edytowane przez whir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, whir napisał:

Po odsłuchach u siebie, na stałe zaprosiłem (zamówiełm) Argony 3S monitorki. Na początku Argony 3LS były super ale jak je trochę wygrzałem (sklep nie grał na nich dużo) to bas dostał mocy, i jak w nocy przy bardzo cichym słuchaniu było ok, to w dzień, jak podkręciłem do dziennych poziomów (ale bez przesady, nie dyskoteka) no to bas sprawiał kłopoty. Na szczęście przemyślny sklep dał mi obie pary na raz. Monitorkom na szczęście nie brakuje nic z brzmienia podłogówek. Grają konkretnie z wypłenieniem godnym kolumny podłogowej tylko tak jakby odjąć im 1,5 -  2 dB na basie. 

Więc po ponad 2 latach poszukiwania swoich idealnych "dream speakers" w ostateczności wylądowałem z Amphionami.

 

PS. W moich domowych warunkach, nie doszedłem do poziomów głośności gdzie mógłby wystąpić ten przester, o których wcześniej pisałem. Ani w monitorach ani w LS-ach. 

Gratuluję zakupu,

To jedne z najlepszych (i niestety bardzo niedocenianych) monitorów do 11-12.000. Konkurencja w tym segmencie jest bardzo mocna ale IMO Amphion 3S to jeden z jego liderów. Zagrają wszystko i w każdych warunkach (z moich doświadczeń wynika, że mimo membran biernych z tyłu, mogą grać dość blisko tylnej ściany, czym można wesprzeć wyższy i średni bas, jeśli ktoś czuje niedobory). Raczej nie pisałbym o nich "monitorki", bo to jednak spore paczki ?

W 3SL bas jest świetny. Potrzebny jest jednak sprzęt (zwłaszcza wzmacniacz) i okablowanie (również zasilające), które pomoże trzymać go w ryzach (chłodniejsze, konturowe). Zdecydowanie nie Cardas ?

Pozdr, M

 

Lubię sobie pogrywać ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pantaleon napisał:

Zagrają wszystko i w każdych warunkach (z moich doświadczeń wynika, że mimo membran biernych z tyłu, mogą grać dość blisko tylnej ściany,

Membrana bierna może grać blisko ściany. Taka konstrukcja zachowuje się inaczej, niż bas-refleks.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, dong napisał:

Membrana bierna może grać blisko ściany. Taka konstrukcja zachowuje się inaczej, niż bas-refleks.

Niestety nie mogę się zgodzić z tą opinią. Charakterystyka częstotliwości i wykresy propagacji fal niskich składowych, pokazują, że różnice między BR a MB są minimalne (wręcz żadne). Jedyny istotny atut MB to brak, czasem słyszalnych, turbulencji, pojawiających się przy wyjściu z tunelu BR (niezależnych od odległości do ścian).  

Co więcej, nawet w przypadku konstrukcji zamkniętych, zbliżanie kolumn do tylnej ściany pomieszczenia, będzie skutkowało emfazą w pewnych (niższych) przedziałach częstotliwości, co w przypadku trafienia na mod pomieszczenia, będzie prowadziło do jeszcze silniejszego wzbudzenia. 

Niestety zastosowanie MB jest okupione wyższymi kosztami produkcji - tunel jest zdecydowanie mniej kosztowny niż membrana z karkasem (stąd mała popularność MB na rynku). Tym bardziej brawa dla Amphiona za zastosowanie tego rozwiązania, w dość niedrogich konstrukcjach. 

Edytowane przez Pantaleon

Lubię sobie pogrywać ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Pantaleon napisał:

Gratuluję zakupu,

To jedne z najlepszych (i niestety bardzo niedocenianych) monitorów do 11-12.000. Konkurencja w tym segmencie jest bardzo mocna ale IMO Amphion 3S to jeden z jego liderów. Zagrają wszystko i w każdych warunkach (z moich doświadczeń wynika, że mimo membran biernych z tyłu, mogą grać dość blisko tylnej ściany, czym można wesprzeć wyższy i średni bas, jeśli ktoś czuje niedobory). Raczej nie pisałbym o nich "monitorki", bo to jednak spore paczki ?

W 3SL bas jest świetny. Potrzebny jest jednak sprzęt (zwłaszcza wzmacniacz) i okablowanie (również zasilające), które pomoże trzymać go w ryzach (chłodniejsze, konturowe). Zdecydowanie nie Cardas ?

Pozdr, M

 

Dla mnie Amphiony okazały się najlepsze z wielu marek w cenach 10 do ponad 30k PLN. "Monitorki" ? wyglądają zgrabniej niż Dynki Contour 20 czy Kef Reference 1, ale bardziej "znacząco" niż na przykład Elac BS403. Dla mnie optycznie są idealne. A pieszczotliwe ich określenie to tak z racji, że to moje nowe dzieci ?

Jak już dotrą, rozegram je, oswoję się na dobre, zachce mi się znowu testów to może wróci temat kabelków. Na razie mam dość testów :).

 

Z Moonem 340 kontrola musi być świetna. 

 

Jak duże masz pomieszczenie na 3LS-y?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, whir napisał:

Dla mnie Amphiony okazały się najlepsze z wielu marek w cenach 10 do ponad 30k PLN. "Monitorki" ? wyglądają zgrabniej niż Dynki Contour 20 czy Kef Reference 1, ale bardziej "znacząco" niż na przykład Elac BS403. Dla mnie optycznie są idealne. A pieszczotliwe ich określenie to tak z racji, że to moje nowe dzieci ?

Jak już dotrą, rozegram je, oswoję się na dobre, zachce mi się znowu testów to może wróci temat kabelków. Na razie mam dość testów :).

 

Z Moonem 340 kontrola musi być świetna. 

 

Jak duże masz pomieszczenie na 3LS-y?

U mnie jest ok 22m2, jednak mam salon otwarty na kuchnię kolejne 12m2, plus korytarz, ok. 10m2. Jednak miałem okazję sprawdzić 3LS w 16m2 (zamkniętych) i szczerze mówiąc, rewelacyjnie wypały, z Krellem Vanquard'em. Mam wrażenie, że wstawione do WC dałyby sobie radę.

Bawiłem się 7L ale uznałem, że 3LS grają w tych warunkach naprawdę dobrze.

Tak, to prawda - Moon wywija nimi sprawnie. Lepiej niż Acc 380 (którego testowałem przy zakupie kolumn) i zdecydowanie lepiej niż Devialte Le200 (z którego zrezygnowałem właśnie dlatego, że "uwiodły" mnie Amphiony a "Devolaj" nie za bardzo był w stanie sobie z nimi poradzić, mimo 200W/6ohm, które deklarował na papierze).

Co do wyglądu, to szczerze mówiąc w Amphionach szału nie ma. Patrząc np. na Elac'i serii Vela, BW nowej serii 700, Monitor Audio Gold, nie do końca "na oko" wiadomo za co się płaci. Jednak dźwięk jest kapitalny. 

Lubię sobie pogrywać ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pantaleon napisał:

Niestety nie mogę się zgodzić z tą opinią. Charakterystyka częstotliwości i wykresy propagacji fal niskich składowych, pokazują, że różnice między BR a MB są minimalne (wręcz żadne). Jedyny istotny atut MB to brak, czasem słyszalnych, turbulencji, pojawiających się przy wyjściu z tunelu BR (niezależnych od odległości do ścian).  

Ale ja się wcale nie odnosiłem do BR i nie zamierzałem porównywać BR i MB. Jasne też jest, że z wyjątkiem kolumn projektowanych całkiem specyficznie (np. przeznaczonych do ustawienia w narożnikach pomieszczenia, jak niektóre Klipsche) żadnej konstrukcji nie służy przyklejanie do ściany - nie tylko ze względu na wpływ na równowagę tonalną, ale (w większym nawet stopniu) z uwagi na upośledzenie wrażeń przestrzennych.

Moje własne doświadczenia z membraną bierną dotyczą właśnie kolumn Klipscha (Forte) - i tu co nieco czytałem i eksperymentowałem. Sam producent zaleca w ich przypadku odstęp minimum 3-calowy, a to już jest bardzo niewiele. Stwierdzenie, że MB zasadniczo może grać blisko ściany, daje się więc obronić, a Twoje doświadczenia z Amphionami wydają się to dodatkowo potwierdzać. 

Oczywiście odsunięcie kolumn od tylnej ściany może wpłynąć tylko pozytywnie - i z tym nie polemizuję. Sam moje Forte miałem wysunięte na środek nawet bardzo mocno (grubo ponad metr).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, whir napisał:

czy Kef Reference 1

Czy porównywałeś te Amphiony do Kef Reference 1 ?  Chodzi o wrażenia słuchowe,dzwiękowe nie o wygląd.

Sansui 907XR ,Meridian 508.20/24,Audiobyte Black Dragon,PMC fb1i, Zu Audio Libtec, Audioquest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, misiek x napisał:

Czy porównywałeś te Amphiony do Kef Reference 1 ?  Chodzi o wrażenia słuchowe,dzwiękowe nie o wygląd.

Nie bezpośrednio. Ale Reference 1 słuchałem podczas innej sesji. Potwierdziłem sobie tylko przypuszczenia jakie miałem. Bez elektrowni do Kefa nie podchodź. Jak dla mnie to do tego orzydałby się może jakiś Gato 250/400 W w klasie D. Czytałem, że ludzie zasilają je 2x monobloki 1250W. I wiem dla czego. Bo to nie chce grać. W porównaniu z Amphionami Kefy to koc, kotara betonowa ściana zero sceny i detali. Dla mnie Amphion to zupełne przeciwieństwo Kefa. Ja wpakowałem się w R500 i Refrence to generalnie ta sama sygnatura brzmienia tylko, że niby lepjej. Z moim wzmacniaczem było nawet gorzej ?

Do Kefa trzeba się długo przyzwyczajać. Ale potem niestety raz posłuchasz czegoś innego przez pół h i znowu miesiąc trzeba się do Kefa przyzwyczajać. Chyba, że ktoś od razu lubi takie ciemne granie. Wtedy wszystko inne musiałoby grać dla takiej osoby za jasno lub baaardzo za jasno.

5 godzin temu, Pantaleon napisał:

Co do wyglądu, to szczerze mówiąc w Amphionach szału nie ma. Patrząc np. na Elac'i serii Vela, BW nowej serii 700, Monitor Audio Gold, nie do końca "na oko" wiadomo za co się płaci. Jednak dźwięk jest kapitalny. 

To prawda. Wykon oszczędny w porównaniu do innych, ale wystarczający.

Fajnie wygląda orzechowa wersja fornirowana. Przyrównałbym ją do nowych PMC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 30.12.2019 o 19:31, Pantaleon napisał:

 

2/ nie zagrają ze wszystkim. Potrzebują elektroniki o rzetelnej, dobrej, głębokiej barwie, bardzo 

Słowem potrzebny jest wydajny, barwny (ale absolutnie nie przegrzany), transparentny, szybki piec... niestety z reguły nie tani.

Polecam: Moony (mocniejsze), część Naimów (mocniejsze, raczej nie Supernait), część Atolli (droższe), nowe wersje Accuphase - dla posiadaczy większych portfeli (np 380-tka, 480-tka). 

Nie wiem, o jakiej wersji Creeka mowa ale coś mi mówi, że np. Evolution 100A mógłby być sensownym partnerem dla Amphionów. Spełnia ww. kryteria - transparentność, szybkość, wydajność, barwa. 

Testowałem Argon 3S i 3LS z moim Marantzem PM 14S1SE i wg mnie to połączenie daje bardzo dobry efekt końcowy.

Znajomy zapodał Argony do CA851 i jest dobrze pod względem wysterowania i ko troli natomiast moim zdaniem barwa ucierpiała, wokale też nie są tak "ładne i barwne" jak z moim PM14.

Jak ktoś chętny to zapraszam do grupy na fb:

Amphion Home Audio Group

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, whir napisał:

Testowałem Argon 3S i 3LS z moim Marantzem PM 14S1SE i wg mnie to połączenie daje bardzo dobry efekt końcowy.

Znajomy zapodał Argony do CA851 i jest dobrze pod względem wysterowania i ko troli natomiast moim zdaniem barwa ucierpiała, wokale też nie są tak "ładne i barwne" jak z moim PM14.

Jak ktoś chętny to zapraszam do grupy na fb:

Amphion Home Audio Group

Konia z rzędem temu, kto dopasuje tak kolumny do CA851, żeby nie ucierpiała barwa. To wyjątkowo szklisty suchotnik. Argony zasługują na znacznie lepszą elektronikę - nawet 2-3 krotnie droższą od nich samych.

Z drugiej strony porównywanie CA do PM 14S1SE (jednej z lepszych konstrukcji Marantza, jak dla mnie) jest trochę niesportowym zachowaniem (dwukrotna różnica w cenie). Marantz zjada CA na śniadanie i to bez użycia noża i widelca.

Lubię sobie pogrywać ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Pantaleon napisał:

Z drugiej strony porównywanie CA do PM 14S1SE (jednej z lepszych konstrukcji Marantza, jak dla mnie) jest trochę niesportowym zachowaniem (dwukrotna różnica w cenie). Marantz zjada CA na śniadanie i to bez użycia noża i widelca.

Nie miałem zamiaru porównywać tych dwu, a jedynie opisać co miałem okazję słyszeć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 26

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.