Jump to content
IGNORED

Harman Kardon AVR 460 VS AVR 270

Bachytek

Recommended Posts

Na wstępie się przywitam, bo to mój pierwszy tutaj post.

Planuję budowę kina domowego, i poważnie rozważam dwa wzmacniacze.

Mamy tu na myśli już chyba stary (chodź nadal aktualny) model AVR 460 i teoretycznie słabszy ale sporo nowszy AVR 270. Co mi da lepszą jakość dźwięku? Będzie to działało w systemie 7.1. I w sumie nie wiem, o co mogę jeszcze zapytać, bo jestem laikiem, więc będę wdzięczny za każde info.

Może coś sensowniejszego w cenie około 2000-2500zł znajdziemy?

Pozdrawiam,

Bartek

Bartku, zacząłbym od początku, podaj więcej szczegółów. Przede wszystkim w jak dużym pomieszczeniu zestaw będzie pracował, jakie będzie jego wykorzystanie (kino, filmy, koncerty, muzyka, gry), jakie gatunki muzyczne słuchasz, jakie preferujesz brzmienie. Podaj takźe, z jakimi kolumnami amplituner będzie współpracował. Trudno jest dobrać optymalny model amplitunera w oderwaniu od pozostałych komponentów systemu.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Pomieszczenie ma 25m2, a sprzęt będzie służył do filmów i muzyki (raczej jest to rock). Lubię czysty dźwięk i dobre wysokie tony. Chwilowo będą grały moje stare kolumny VK 7620 - na nowe muszę odłożyć :) Wtedy będę też szukał i pytał o rady o kolumienki zapewne.

Kolego to ma być nowy ampli czy też używany?

Jeśli używka to może coś od NAD np. 747 lub coś z Arcam`a.

AVR 460 to taki lepiej wyposażony AVR255 którego jeszcze niedawno posiadałem i owszem grał przyzwoicie w kinie ale w muzyce trochę zostawał z tyłu.

Powiem szczerze, że mam złe doświadczenie z używanymi sprzętami (nie tylko audio) i jednak preferuję nowy. Cenię sobie jednak gwarancję :)

PS NAD 747 odpada ze względu na to, że nie jest sieciowy (zapomniałem dodać, że to podstawa, jakiej wymagam) :)

Archived