Skocz do zawartości
IGNORED

Czy jest sens kupować sprzęt do muzyki mp3?

Pumba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jak można się domyślić jestem laikiem w tych sprawach. Mój problem objawia się tym, że mam trochę gotówki do przeznaczenie na przyjemności i pomyślałem nad jakimiś słuchawkami i kartą dźwiękową. Obecnie korzystam z zintegrowanej karty dźwiękowej i słuchawek pioneer SE-M290, które już lekko podupadają. Po wielu godzinnym przeglądaniu forów i portali wybrałem Audio-gd NFB 5.32 + Beyerdynamic DT770Pro. Słucham w przeważającym stopniu reggae i trochę muzyki klasycznej korzystajac z youtube, spotify lub dysku(najczęściej), mam kilka płyt jednak przeważa mp3. Dodatkowo jakby to ująć reggae nie jest zbyt wymagającą muzyką i czy taki zestaw nie zepsułby radości z słuchania wytykając niedokładność/błędy niektórych utworów? i czy jest sens wydawać tyle pieniędzy na kupienie takiego zestawu przy takim rodzaju muzyki ?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam.

Witam,

jak można się domyślić jestem laikiem w tych sprawach. Mój problem objawia się tym, że mam trochę gotówki do przeznaczenie na przyjemności i pomyślałem nad jakimiś słuchawkami i kartą dźwiękową. Obecnie korzystam z zintegrowanej karty dźwiękowej i słuchawek pioneer SE-M290, które już lekko podupadają. Po wielu godzinnym przeglądaniu forów i portali wybrałem Audio-gd NFB 5.32 + Beyerdynamic DT770Pro. Słucham w przeważającym stopniu reggae i trochę muzyki klasycznej korzystajac z youtube, spotify lub dysku(najczęściej), mam kilka płyt jednak przeważa mp3. Dodatkowo jakby to ująć reggae nie jest zbyt wymagającą muzyką i czy taki zestaw nie zepsułby radości z słuchania wytykając niedokładność/błędy niektórych utworów? i czy jest sens wydawać tyle pieniędzy na kupienie takiego zestawu przy takim rodzaju muzyki ?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam.

Hej