Jump to content
IGNORED

CHRYSLER


Guest rydz

Recommended Posts

Guest rydz

(Konto usunięte)

Panie / Panowie , zastanawiam się nad kupnem auta trochę wyróżniającego się wyglądem .

Samochodzik miałby być za kilka miesięcy niespodzianką dla córki , jeżdzi od lat Matizkiem.

 

Może ktoś zna ten model / użytkował .

 

http://allegro.pl/chrysler-pt-cruiser-1-6b-2002r-stan-bdb-i3940628234.html

 

Dziękuje z góry za wszelkie informacje.

Pozdrówko.

Link to comment
Share on other sites

Guest GratefullDe

(Konto usunięte)

Ja tam sie na autach nie znam ale zona twierdzi, ze toswietne autko. Baaa... najlepsze. Chce takiejak jej peugeot padnie. Na szczescie on twardy jest :)

Link to comment
Share on other sites

Toż to lider wszelkich zestawień !!!

W kategorii na najczęściej psujący się samochód ...

Od lat zaciekle walczący z takimi tuzami jak Renault Laguna, Alfa Romeo 156 czy Ford Galaxy :-)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Guest rydz

(Konto usunięte)
<br />Ja tam sie na autach nie znam <br />

Ja też nie.

 

<br />W kategorii na najczęściej psujący się samochód ...<br />

 

Dlatego założylem temat , bo coś mi sie o uszy w tej kwestii obiło.

Link to comment
Share on other sites

Chevrolet Spark (czyli Daewoo Matiz) jako jedyny zaliczył w tym roku crash-testy w grupie małych samochodów ...

 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Ale to jest Daewoo/Chevrolet Spark II czyli Matiz IV. Tego auta się nie kupi poniżej 10tys.zł., bo jest jeszcze zbyt krótko na rynku. Natomiast Matiza II czyli Sparka I w takiej cenie ni ebędzie trudno znaleźć i to z silnikiem 1.0/64KM.

 

Chevrolet/Daewoo wychodzi ze sprzedażą z Europy jak słyszałem. Właśnie trwa akcja wyprzedażowa samochodów z rocznika 2013. Rabaty od 3 do 10 tys. zł. na Sparka II i Cruze. Ale być może oznacza to powrót marki Daewoo, która w Korei już się dość dawno odbudowała.

 

W każdym razie serwisu i części zamiennych do MatizaII/SparkaI nie zabraknie jeszcze długo i spokojnie można w takie toczydełko zainwestować. Podobno w Sparku I wyeliminowano te grubsze niedoróbki z Matiza I. Poza tym samochody te są jeszcze względnie nowe.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Guest DORAMAT

(Konto usunięte)

"Toż to lider wszelkich zestawień !!!

W kategorii na najczęściej psujący się samochód ...

Od lat zaciekle walczący z takimi tuzami jak Renault Laguna, Alfa Romeo 156 czy Ford Galaxy :-) "

 

Renault laguna nie wiem skąd się takie opinie biorą- pomijając to że do Polski sprowadzane są powypadkowe trupy....

Link to comment
Share on other sites

Legendy legendami ale właśnie w zeszłym tygodniu tez widziałem jak grzebali pod maska PT-Cruisera na parkingu przed hipermarketem. Auto charakterystyczne i nie tak często widywane wiec zapamiętałem ten obrazek.

 

A że trupy - a które używane nie są trupami - jak co drugi to byłoby dobrze.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Ten PT Cruiser ma silnik 1.6 taki sam jak BMW Mini. Skrzynia tez jest ta sama? Ogolnie auto jest proste w budowie, oparte na podwoziu Dodge Neon. Nie za bardzo wiem co by sie w tym moglo psuc. Plastik i wykonanie jest na poziomie Matiza.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

"Toż to lider wszelkich zestawień !!!

W kategorii na najczęściej psujący się samochód ...

Od lat zaciekle walczący z takimi tuzami jak Renault Laguna, Alfa Romeo 156 czy Ford Galaxy :-) "

 

Renault laguna nie wiem skąd się takie opinie biorą- pomijając to że do Polski sprowadzane są powypadkowe trupy....

Opinie biorą się głównie z corocznych raportów DEKRY i ADAC w których zajmuje ostatnie miejsca pod względem niezawodności ... no, ale żaden Polak w żadne raporty wierzył nie będzie, bo przecież wiadomo - KŁAMIĄ ...

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Abstrahując od tematu, to akurat raportami ADAC bym się nie podpierał. Niemal nie ma dnia żeby gazety nie pisały o nowej aferze, a to lewe rankingi opon, czy samochodów, a to loty kadry flotą ratunkową na wakacje. BMW i VW nawet chcą oddać im swoje nagrody a kupa ludzi wypisuje się z automobilklubu.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Guest rydz

(Konto usunięte)

Z linku który wstawił frywolny , w opiniach z silnikiem 1,6 tak żle nie wypada.

Ale przyznam że liczyłem na opinie kogoś kto użytkował ten model , ktoś z rodziny / znajomych.

Ja wiem że w necie można znaleść wiele info.

Dziękuje wszystkim chcącym pomóc.

Link to comment
Share on other sites

Opinie biorą się głównie z corocznych raportów DEKRY i ADAC w których zajmuje ostatnie miejsca pod względem niezawodności ... no, ale żaden Polak w żadne raporty wierzył nie będzie, bo przecież wiadomo - KŁAMIĄ ...

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Fajny komentarz pod tym linkiem o oszustwach ADAC

"~jeżdżącydużo : To nie tylko ADAC. Kolega jest maniakiem Alfy Romeo, mieszka w Niemczech. Kupił nową 159 JTDM w salonie AR. Dba o te auto niesamowicie, wszystkie przeglądy, wymiany olejów, wszystko tylko w ASO. Gdy pojechał po trzech latach na TUV był pewny że wszystko będzie ok. Autko wymyte, napastowane, dodatkowo po przeglądzie okresowym w niemieckiej ASO. Zawsze tak przygotowuje swoje samochody do przeglądu - ma jeszcze jeden ,niemiecki wóz i tak samo dba o niego.. I co się okazało już na wstępie? Właściciel alfy niesamowicie zadowolony z swojego wozu zaczął wymieniać zalety auta. Natomiast Pan Diagnosta, rzuciwszy niechętnym okiem na alfę, burknął pod nosem że włosi to się nadają ale do produkcji wszystkiego tylko nie aut. I z iście niemiecką precyzją zaczął szukać, szarpać klamki, węszyć - tak dosłownie, bo "lubią przeciekać", szyba przednia czy aby nie zmatowiona ( mierzył przyrządem, a auto ma 60 000 km przebiegu) .Wyraźnie zły że nic nie znalazł i tak warunkowo dopuścił samochód do eksploatacji podając przyczynę : słabe oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej. Na pytanie właściciela dlaczego, przecież wszystko działa jak należy usłyszał - słabo świecą lampki. I tak oto całkowicie sprawna Alfa Romeo zasiliła szeregi aut z usterką instalacji elektrycznej i/lub oświetlenia zewnętrznego. Samochód natychmiast pojechał do serwisu, tam zrobiono pomiary min. napięcia na żarówkach tablicy rej, nie znaleziono żadnych usterek. Elektryk z serwisu Alfy powiedział wprost - gdyby pan pojechał na TUV autem VW czyli jedynie słusznym wozem w Niemczech przegląd byłby zaliczony za pierwszym podejściem. a tak proszę bardzo - kolejny dowód, kolejna Alfa nie przeszła przeglądu. I w statystykach ląduje na niskich miejscach. I o to chodzi, ma się niemieckie sprzedawać, dlatego dla mnie te wszystkie rankingi TUV, DEKRY, ADAC są tyle warte co wróżenie z fusów po kawie. Pozdrawiam kierowców - mg. zwiń

6 lut 23:22 |"

 

Bardzo trafny.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Kubri

Równie dobrze może to być wzmacniacz których i tutaj nie brakuje :)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

There is no dark side in the moon, really. As a matter of fact it's all dark

Link to comment
Share on other sites

Wzmacniacz na Alfę Romeo??? Bez jaj. Szkopy są znane z lansowania swoich szajswagenów. A usterkowość w rankingach ADAC naprawdę opierano na takich pierdołach. Zresztą nie tylko w Niemczech, bo także w USA. Gdzie usterka to była usterka i nie ważne czy dotyczyła mechaniki czy wykończenia wnętrza.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Akurat Alfa 156 jest znana z bezproblemowej eksploatacji, więc skłonny jestem uwierzyć w powyższe zajście.

Miałem w Polsce Alfę 147. Jeździł ten wóz obłędnie ale bezproblemowym go nie nazwę.

Szczerze mówiąc - straszna padaka. Najgorszy wóz pod względem awaryjności jaki miałem.

A kupiłem nówkę i serwisowałem w ASO. Szkoda bo jeździła i wyglądała cudownie i chętnie bym się związał z Alfą na dłużej.

Marzę o tym, by Marchione przestał w końcu żyć mrzonkami i sprzedał Alfę do koncernu VW o co Niemcy błagają Fiata od lat, bo nie mogą patrzeć jak taka zacna i zasłużona marka schodzi na psy.

Wówczas byłaby szansa na Alfy równie piękne i szybkie, co bezawaryjne.

Cóż, może kiedyś...

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Link to comment
Share on other sites

Akurat Alfa 156 jest znana z bezproblemowej eksploatacji, więc skłonny jestem uwierzyć w powyższe zajście.

Miałem w Polsce Alfę 147. Jeździł ten wóz obłędnie ale bezproblemowym go nie nazwę

To praktycznie ten sam samochód - ta sama płyta podłogowa i większość podzespołów. Alfa 156 znana z bezproblemowej eksploatacji - no ręce opadają ...

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Guest DORAMAT

(Konto usunięte)

"Opinie biorą się głównie z corocznych raportów DEKRY i ADAC w których zajmuje ostatnie miejsca pod względem niezawodności ... no, ale żaden Polak w żadne raporty wierzył nie będzie, bo przecież wiadomo - KŁAMIĄ"

 

 

HMMM. Odpowiem Ci we ten sposób. Od 12 lat moja rodzina jeździ lagunami. Ja 2 , brat miał 2 po liftingu kika lat - teraz 3, ojciec tez ma 3. Wszystkie od nowości u nas. Notabene staruszek zastanawiał się nad citroenem 5 (raporty dekry i adac tez piszą, że to francuski szmelc) - fenomenalny samochód (ma swoje wady jak każdy, no może poza niemieckimi.....te są bez wad...) I napisze ponownie skąd się te opinie biorą NADAL NIE WIEM. W pierwszych modelach z 2002r usterkowe były niektóre czujniki np.: opon (należało je wyłączyć) i siadały zamki w drzwiach - to było extra. I to wszystko!!!! Poza normalną eksploatacja (filtry, po zimie prostowanie felg i coś tam zawsze w zawieszeniu trzeba zrobić - jak się któryś z nas wpiepszy w jakąś dziurę) my nie wiemy co to naprawa samochodów. O przepraszam rozrząd zrobiłem przy 170.000. I żeby nie było brat służbowo przez 3 lata miał wieśwagena passata. Był baaaardzo częstym gościem serwisu, na szczęście nie za swoje, bo by zbankrutował!!!!. Komfort jazdy tego "panzerwagen" to jakbym jechał wozem drabiniastym..... Niestety lagunę 3 tez już trochę usztywnili- zresztą za co firma dostała zjebki we Francji. I żeby nie było, że jestem frankofilem - te alfy 159 tez tu tak "obgadane" posiada dwóch moich kolegów i rzeczywiście nie maja one zawieszenia na polskie drogi, poza tym świetne auta. Tez wcześniej jeździli NAJLEPSZYMI SAMOCHODAMI NA ŚWIECIE -NIEMIECKIMI.... Zresztą wystarczy spojrzeć na linie i wykończenie aut włoskich i francuskich a "tygrysów i panter". Dziękuje za uwagę

Link to comment
Share on other sites

To praktycznie ten sam samochód - ta sama płyta podłogowa i większość podzespołów. Alfa 156 znana z bezproblemowej eksploatacji - no ręce opadają ...

 

 

Sorki, oczywiście 159 miałem na myśli.

156 była chyba jeszcze gorsza od 147 jeśli idzie o awaryjnośc.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Link to comment
Share on other sites

Marzę o tym, by Marchione przestał w końcu żyć mrzonkami i sprzedał Alfę do koncernu VW o co Niemcy błagają Fiata od lat, bo nie mogą patrzeć jak taka zacna i zasłużona marka schodzi na psy.

 

O tak jak Niemcy "błagają" Włochów to wiadomo że z troski o losy "zacnej marki" a nie własny interes w wykoszeniu konkurenta rynkowego.

 

Ostatnim razem tak z litości udzielili pomocy zbrojnej Armii Mussoliniego w Afryce. Nie mogli patrzeć jak taka zacna armia włoska przegrywa wojnę do której nie miała ochoty.

 

Wówczas byłaby szansa na Alfy równie piękne i szybkie, co bezawaryjne.

 

Co najmniej tak bezawaryjne jak silniki TSI z Volkswagena. W przeciwieństwie do tych "padak" z koncernu Fiata w których jakoś nie chce się nagminnie rozlatywać rozrząd.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Co najmniej tak bezawaryjne jak silniki TSI z Volkswagena. W przeciwieństwie do tych "padak" z koncernu Fiata w których jakoś nie chce się nagminnie rozlatywać rozrząd.

 

Ale przynajmniej wariator siadał nie będzie. :)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Link to comment
Share on other sites

Wariator faz w silnikach TS Alfy. Zawsze pada. Zawsze.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Link to comment
Share on other sites

Guest DORAMAT

(Konto usunięte)

Pamiętam jak "obiektywne gazety motoryzacyjne wykupione przez kapitał z za odry " pisały o fiacie stillo. Ło matko jaka to była rzekomo niedoróba!!!! A reszta świata wtedy oceniła silnik tego samochodu jasno - JEDNA GENERACJA DO PRZODU W STOSUNKU DO KONKURENCJI.

Link to comment
Share on other sites

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Archived

    This topic is now archived and is closed to further replies.

    • Recently Browsing   0 members

      • No registered users viewing this page.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                      wykrzyknik.png

    AdBlock blocking software detected!


    Our website lives up to the displayed advertisements.
    The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

    Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

     

    Registered users can disable this message.