Jump to content
IGNORED

Używany amplituner lub wzmacniacz

Staruszek

Recommended Posts

Witam. Jestem laikiem w kwestii sprzętu audio a to jest chyba odpowiednie miejsce aby szukać pomocy.

Obecnie posiadam amplituner Pioneer D514 + DVD DV-575a.

Do tego Avance 2x503mkII + centralny Gale + 2xGale 3010s na tył.

Jeżeli to możliwe to chciałbym wymienić amplituner na jakiś lepszy, używany za około 600zł,

który lepiej zagra z tymi kolumnami.

Jeżeli to niemożliwe to w tej cenie chciałbym zakupić wzmacniacz stereo.

Proszę o radę: czy w tej cenie znajdę sprzęt używany, na którym odczuje znaczną różnicę w jakości dźwięku ?.

Jeżeli nie to jaki używany wzmacniacz polecacie w tej cenie i jak go podłączyć do powyższego zestawu.

Mam trochę płyt muzycznych, koncertów na DVD a ostatnio doszły koncerty na BluRay.

Nie jestem jakimś audiofilem i np. koncert akustyczny Joe Bonamassy na tym sprzęcie to dla mnie rewelacja

ale z tego co czytam na forum to na pewno może być dużo lepiej tylko czy uda się to osiągnąć w tej cenie.

Będę wdzięczny za jakieś sugestie.

--

pozdrawiam

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli chcesz amplituner, który odtworzy koncerty w trybie kd, to wzmak stereo na nic się zda. Jeśli ma być stereo, to i za 600 PLN można znaleźć coś ciekawego. Wybór jest tak duży, że polecałbym przejrzeć allegro i ebay pod tym kątem. Osobiście szukałbym na ebayu. Jeśli sprzęt używany to warto sprawdzić stronkę niemieckiego sklepu Hi-Fi Leipzig - podpowiadam ją dlatego, ze wczoraj przypadkiem na nią trafiłem, mają trochę fajnego sprzętu i wysyłają bez problemu za granicę.

powodzenia

Hidden Content

Powrót po dłuższej przerwie...

Witam. Jestem laikiem w kwestii sprzętu audio a to jest chyba odpowiednie miejsce aby szukać pomocy.

Obecnie posiadam amplituner Pioneer D514 + DVD DV-575a.

Do tego Avance 2x503mkII + centralny Gale + 2xGale 3010s na tył.