Skocz do zawartości
IGNORED

Amare Musica Entropy - opinie


Gość cybant

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
Gość cybant

(Konto usunięte)

No i się nie udalo posłuchać..

Wydawało mi się , że jak chce się wydać na wzmacniacz 30-40 tys. to można poszaleć, posłuchać itp.

Nie można....w Amare.

Co prawda początkowo Pan Amare wyrażał dużą chęć przyjazdu ze wzmacniaczem do Krakowa, ale niestety w dniu odsłuchu odebrałem telefon .

Pan poinformował mnie ,że jadąc do mnie miał stłuczkę....

Ok, takie rzeczy się zdarzają..nic straconego , zaproponowałem dowolny termin w jakim Pan może pojawić się z prezentacją .

Ustaliliśmy więc nowy termin.

W dzień przed umówionym, spotkaniem chciałem je potwierdzić .

Niestety Pan przestał odbierać telefony, nie oddzownił.

 

Wydaje mi się, że firma , która predystynuje do sprzedaży tak drogich produktów , powinna przywiązywać ogromną wagę do swojej reputacji oraz do kontaktu z Klientami...

 

Amare jednak przyjęło jakąś nową technikę sprzedaży swoich produktów...

 

Wzmacniacz kupiłem gdzie indziej , i nie miałem problemu ani z posłuchaniem ani z kontaktem z przedstawicielem firmy.

 

Temat do przemyślenia dla Panów Amare .

No i się nie udalo posłuchać..

Wydawało mi się , że jak chce się wydać na wzmacniacz 30-40 tys. to można poszaleć, posłuchać itp.

Nie można....w Amare.

Co prawda początkowo Pan Amare wyrażał dużą chęć przyjazdu ze wzmacniaczem do Krakowa, ale niestety w dniu odsłuchu odebrałem telefon .

Pan poinformował mnie ,że jadąc do mnie miał stłuczkę....

Ok, takie rzeczy się zdarzają..nic straconego , zaproponowałem dowolny termin w jakim Pan może pojawić się z prezentacją .

Ustaliliśmy więc nowy termin.

W dzień przed umówionym, spotkaniem chciałem je potwierdzić .

Niestety Pan przestał odbierać telefony, nie oddzownił.

 

Wydaje mi się, że firma , która predystynuje do sprzedaży tak drogich produktów , powinna przywiązywać ogromną wagę do swojej reputacji oraz do kontaktu z Klientami...

 

Amare jednak przyjęło jakąś nową technikę sprzedaży swoich produktów...

 

Wzmacniacz kupiłem gdzie indziej , i nie miałem problemu ani z posłuchaniem ani z kontaktem z przedstawicielem firmy.

 

Temat do przemyślenia dla Panów Amare .

 

 

A moze jest tak ,ze klienci z Arabi Saudyjskiej daja wiecej i Kraków lezy"?

I jakie wrażenia ,opinia o tym sprzecie,kilka uwag

Pozdro,

Tad

Poprawka. miało być: odsprzedawalnego

 

Juz myslałem ,że Roch nie wytrzeżwiał..........................poprawka-.chciałem powiedzieć jest zmęczony czy cuś)).

 

Swoja droga należałoby tego posłuchać,ale myslę że wielkość zasilaczy nie jest gwarantem jakiejś kolejnej NIRVANY.....mogę sie tez mylić.

Normalnie nie wiem

  • 2 tygodnie później...

No i serwer tez w nienajlepszym swietle stoi w tym momencie, może mieli jakas niedyspozycje i się wytlumacza

Welly, welly, welly, welly, welly, welly, well. To what do I owe the extreme pleasure of this surprising visit?

  • 3 tygodnie później...

Liczyłem , że po zamieszczonym wpisie będzie jakaś reakcja ze strony firmy.

Niestety kolejny raz się przeliczyłem.

 

Ze względu na stłuczkę na drodze za pierwszym razem gdy byliśmy umówieni nie mogliśmy przyjechać o czym informowaliśmy.(Powi edziałeś nam ,że Ci sie nie spieszy i żebyśmy przyjechali kiedy będziemy mogli).

Następnie pisaliśmy maile z pytaniem o kolejny termin lecz bez odpowiedzi. W związku tym już nie drążyliśmy tematu uznając, że jest brak zainteresowania.

pozdrawiam Marcin.

Ze względu na stłuczkę na drodze za pierwszym razem gdy byliśmy umówieni nie mogliśmy przyjechać o czym informowaliśmy.(Powi edziałeś nam ,że Ci sie nie spieszy i żebyśmy przyjechali kiedy będziemy mogli).

Następnie pisaliśmy maile z pytaniem o kolejny termin lecz bez odpowiedzi. W związku tym już nie drążyliśmy tematu uznając, że jest brak zainteresowania.

pozdrawiam Marcin.

Gość cybant

(Konto usunięte)

 

 

Ze względu na stłuczkę na drodze za pierwszym razem gdy byliśmy umówieni nie mogliśmy przyjechać o czym informowaliśmy.(Powi edziałeś nam ,że Ci sie nie spieszy i żebyśmy przyjechali kiedy będziemy mogli).

Następnie pisaliśmy maile z pytaniem o kolejny termin lecz bez odpowiedzi. W związku tym już nie drążyliśmy tematu uznając, że jest brak zainteresowania.

pozdrawiam Marcin.

 

A ja mam wrażenie, że byliśmy umówieni na kolejny termin....

Wg. Pana informacji mieli być Panowie w Krakowie też u innego Klienta...

Niestety maila mam od Pana tylko jednego z 17 lutego.. , czyli przed pierwszym terminem.

I tak się składa , że to ja do Pana dzwoniłem przed kolejnym spotkaniem ,żeby potwierdzić umówioną wizytę .

Niestety nie raczył Pan ani odebrać , ani oddzwonić.

 

Liczyłem , że po opisaniu sprawy ustosunkuje się Pan do problemu.

Moje posty nie wynikają ze złośliwości, pragnę Panom tylko pokazać , że firma to nie tylko produkt , a kilka aspektów związanych chociażby z marką oraz obsługą Klientów...

 

A ja mam wrażenie, że byliśmy umówieni na kolejny termin....

Wg. Pana informacji mieli być Panowie w Krakowie też u innego Klienta...

Niestety maila mam od Pana tylko jednego z 17 lutego.. , czyli przed pierwszym terminem.

I tak się składa , że to ja do Pana dzwoniłem przed kolejnym spotkaniem ,żeby potwierdzić umówioną wizytę .

Niestety nie raczył Pan ani odebrać , ani oddzwonić.

 

Liczyłem , że po opisaniu sprawy ustosunkuje się Pan do problemu.

Moje posty nie wynikają ze złośliwości, pragnę Panom tylko pokazać , że firma to nie tylko produkt , a kilka aspektów związanych chociażby z marką oraz obsługą Klientów...

A zamiatanie pod dywan i udawanie , że tematu nie ma ,nie jest żadnym rozwiązaniem..

Sprzedając drogi produkt skierowany do wąskiego grona Klientów należy zwracać baczną uwagę na opinie Klientów.

Kilka niepochlebnych opinii niezadowolonych Klientów i może okazać się, że pojawi się duży problem.

Tym bardziej , że Panów konkurencja ( np. Amplifon, Ancient Audio) wyprzedza Amare o lata świetlne..w tym temacie.

 

Proszę nie odbierać mojego wpisu jako atak na Panów , proponuję jednak poprawić tą sferę działalności firmy.

 

Jako dowód podam moje zainteresowanie serwerem.

 

Ujmę to może tak " pierwsze koty za płoty"

 

Pozdrawiam;)

Niestety nie raczył Pan ani odebrać , ani oddzwonić.

 

Jak Tak było to przepraszam bo nie widziałem żeby w tym terminie dzwonił ,

 

jak nie odbieram ,staram się oddzwonić.

 

meile pisałem dwa odnośnie nowego terminu ,nie mam za zadania się "wybielić" porostu pewnie natłok pracy i przeoczyłem temat.

 

W takim razie jak czyje się pan urażony to przepraszam Pana za nie dogodność.

Gość cybant

(Konto usunięte)

 

 

Jak Tak było to przepraszam bo nie widziałem żeby w tym terminie dzwonił ,

 

jak nie odbieram ,staram się oddzwonić.

 

meile pisałem dwa odnośnie nowego terminu ,nie mam za zadania się "wybielić" porostu pewnie natłok pracy i przeoczyłem temat.

 

W takim razie jak czyje się pan urażony to przepraszam Pana za nie dogodność.

 

Panie Marcinie ,

 

Przeoczył Pan nie tylko telefony , ale umówione spotkanie!!!

Bez komentarza...

 

Tu nie chodzi czy jestem urażony czy nie, tylko o profesjonalizm....

 

PS. Maila od Pana mam tylko z 17-ego lutego..

I taka odp.(jak wyzej) wzbudza wieksze zaufanie do firmy. (post 236)

 

A w temacie, czy obudowa tak b. zbiera kurz, czy tylko tak sie wydaje( patrz zdjecia)?

Welly, welly, welly, welly, welly, welly, well. To what do I owe the extreme pleasure of this surprising visit?

Gość cybant

(Konto usunięte)

Niestety pozwolę się nie zgodzić z Panem

Mam wrażenie, że byliśmy umówieni na kolejny termin....

Wg. Pana informacji mieli być Panowie w Krakowie też u innego Klienta...

Niestety maila mam od Pana tylko jednego z 17 lutego.. , czyli przed pierwszym terminem.

I tak się składa , że to ja do Pana dzwoniłem przed kolejnym spotkaniem ,żeby potwierdzić umówioną wizytę .

Niestety nie raczył Pan ani odebrać , ani oddzwonić.

 

Liczyłem , że po opisaniu sprawy ustosunkuje się Pan do problemu.

Moje posty nie wynikają ze złośliwości, pragnę Panom tylko pokazać , że firma to nie tylko produkt , a kilka aspektów związanych chociażby z marką oraz obsługą Klientów...

 

A zamiatanie pod dywan i udawanie , że tematu nie ma ,nie jest żadnym rozwiązaniem..

Sprzedając drogi produkt skierowany do wąskiego grona Klientów należy zwracać baczną uwagę na opinie Klientów.

Kilka niepochlebnych opinii niezadowolonych Klientów i może okazać się, że pojawi się duży problem.

Tym bardziej , że Panów konkurencja ( np. Amplifon, Ancient Audio) wyprzedza Amare o lata świetlne..w tym temacie.

 

Proszę nie odbierać mojego wpisu jako atak na Panów , proponuję jednak poprawić tą sferę działalności firmy.

proponuje ograniczyć rozmowy firma/niezadowolony niedoszły klient do jednego watku który został specjalnie do tego celu założony

przeniesiono wpisy

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Gość cybant

(Konto usunięte)

proponuje ograniczyć rozmowy firma/niezadowolony niedoszły klient do jednego watku który został specjalnie do tego celu założony

przeniesiono wpisy

Przeniosłem temat do głównego wątku Amare ze względu na kompletną zlewkę firmy w tym temacie....

Dopiero po tym pojawiła się jakaś niemrawa reakcja...

Poziomu odpowiedzi nawet nie chcę komentować...

 

Jeżeli firma tak traktuje potencjalnych Klientów , wyobrażam sobie co będzie się działo po jakiekolwiek awarii sprzętu.

 

Generalnie żenada...

OK rozumiem powody , masz jednak juz jeden wątek załozony w tej sprawie , takie mamy zasady

brak odpowiedzi ze strony firmy - tez jest podpowiedzią

proponuje jedna małe zastanowienie nad skala problemu - przeciez tak naprawde firma nie wywiazała sie jedynie ze wstępnego spotkania

szukasz nastepnej i koniec problemu

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Gość cybant

(Konto usunięte)

Nie mam zastrzeżeń do moderacji;))

Całkowicie zgadzam się , że brak odpowiedzi jest odpowiedzią...

Nie robię jakiegoś wielkiego zagadnienia , wzmacniacz kupiłem u konkurencji...

Mam natomiast prawo jako Klient wyrazić swoją opinię, co też zrobiłem.

Resztę określi rynek.

 

Pozdrawiam

oczywiście ,nikt z nas wątku nie usunąl ani nie zamknął, prośba dotyczyła aby nie poruszać tego problemu w każdym watku gdzie pojawia się firma

 

widze ze wątek zamknięty , rozumiem ze to decyzja autora

zawsze wątek mozesz odwiesić gdyby była taka potrzeba :)

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.