Skocz do zawartości
IGNORED

Denon AVR-4308A plus DVD-3800BD Czy warto

Andrzej-M

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem nowy w temacie Audio. Składam jakiś zestaw do muzy i tv. Moje wymagania nie są audiofilskie i się zastanawia nad zakupem wyżej wymienionego zestawu.Będę miał go za około 3000zl wiec okazja z (gwar i stan bdb). Moje pytanie czy warto za te pieniądze, mogę mieć również AVR-X2000 albo AVR 4310. Moje pytanie do osób znających się w temacie. Używany czy nowy ale z niższej polki. Czy 4308 poradzi sobie z full hd (mam dekoder Polsatu) i czy ten sprzed (dvd 3800bd)odtworzy audio cd bo w karcie jest że nie czyta FLAC ale możne uprade jakiś i załatwi to temat. Wizualnie jestem za 4308, 4310 wygląda na tańszy jest mniejszy a niby to nowszy model.

Moje doświadczenia

Focal plus helix w aucie włącznie z Focal K2 Power 33 KX drugie auto z Audiosystem MX

Dom logitech z5500 Samsung DA-E750

Głośniki narazie kupiłem ( 2 dni temu HECO ELAN 500 ) 180/300W teraz są pod nazwa clean choć z mniejszymi membranami.

Witam ponownie

Wiec chyba wezmę bo dokładnie będę miał ten zestaw 4308 plus 3800 za 2400zl za komplet. Mieszkam za granica i to tu dostane za tą cenę. Za 3200zł również mogę dostać ARCAM 400 ale tylko amplituner. Warto rozważyć ARCAM-a ??? Ponoć mniej uniwersalny ale za to brzmieniowo lepszy.

Witam

Powyższy zestaw z tytułu kupiony.

Gdyby ktoś miał wątpliwości przy zakupie kina z mych krótkich doświadczeń powiem że nie warto kupować sprzętu nowego w kwocie powiedzmy do 5000zl. Słuchałem zestawy nowe za 6000zl (amplifilter dvd 2 kolumny) i była to porażka do tego jak taki zestaw z tytułu gra.

Jestem porażony jakością precyzja brzmieniem mocą itp. Jak by ktoś miał wątpliwości przed wyborem, jak ja miałem ostatnio to polecam denona 4308A.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.