Skocz do zawartości
IGNORED

Wymiana 5.1 na 2.0/2.1

4key

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Posiadam zestaw KD składający się z Pioneer VSX-916 + DV-696AV + Quadral Quintas 500 + Jamo Sub 210. Zestaw ten kupiony i używany sporadycznie w większości do słuchania radia w stereo. Obecnie słucham radia internetowego z komputera i to jest 90 %.

Zdecydowałem iż wymienię niewykorzystywany w/w zestaw na w miarę dobry zestaw Stereo (amplituner stereo/sieciowy - jako, że głównie słuchamy radia internetowego) + 2 kolumny (myślę, że Jamo Sub zostanie lecz nie musi).

Na nowy zestaw chciałbym przeznaczyć ok.3500 ale wiadomo jak jest :)

Amplituner (musi być z radiem internetowym) i myślę, że będzie to Harman Kardon HK 3700 ( przy nim może pozostańmy). Chciałbym do niego dobrać jakieś "pasujące" kolumny w cenie ok. 1500 (mogą być DIY lub używane - ale wygląd ma znaczenie). Z tego co czytałem (jestem audio-laikiem) to do HK3490 polecane są (oczywiście w przedziale cenowym do 2000):

1.Indiana Line Nota 550/ Tesi 540

2.Magnat Quantum 655

3.Wharfedale Diamond 10.6

4.Tonsil Siesta/Fiesta

i wzbudzające na forach dużo emocji "trochę" droższe STX-FX300 (a w szczególności DIY na wzór SF Amati)

Oczywiście kolumny (cały zestaw) kupię po "odsłuchu" i sprzedaży tego co mam w domu. Możecie polecić też dobre miejce do "odsłuchu" na śląsku kolumn z w/w amplitunerem.

Pokój - prostokąt ok. 6x5 ~ 30 m2

Muzyka - wszystko, głównie radio i chill, house czasem trance i psy

Preferencje - raczej ciepło i przestrzennie (do "zrycia" łba mam Superluxy)

Proszę o pomoc w doborze i wyrozumiałość gdyż tak jak już wcześniej pisałem w sprawach audio jestem laikiem.

Witaj,

przed zakupem proponuję posłuchanie trzech amplitunerów sieciowych: wymieniony przez Ciebie Harman Kardon HK 3700 oraz konkurencyjne Yamaha R-N500 oraz Onkyo TX-8050.