Skocz do zawartości
IGNORED

Kolumny do kina domowego - mały pokój

rafaaaal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie.

Jestem w trakcie przeprowadzki na kawalerkę, pokój jest mały bo 20m przedzielony na dwie połówki sypialnianą i jakby codzienną wielkość 3,4 x 3,4 i tą właśnie chciałbym zasilić audio jako, że oglądam dużo filmów i przyzwyczajony jestem, że dźwięk leci z kolumn coś muszę wykombinować bo dźwięk z samego TV mnie dobija (oczywiście muzyki też słucham ale to drugi plan)

Jako, że remont pochłonął większość gotówki zasilać moje "tzw" kino domowe będę na razie nisko budżetówka SONY STR-DE-400.

Chciałbym do tego dokupić jakieś kolumny myślałem o Indiana Line Nota 550, myślicie że sprawdzi się to rozwiązanie?

Bardzo proszę o poradę w dokupieniu jakiś głośników. Nie znam się na systemach, nie jestem audiofilem, bogaczem też nie dla tego zwracam się o poradę co do tego staruszka dokupić.

Na ścianie gdzie chciałbym postawić głośniki jest niski regał RTV więc odległość między nimi będzie około 2metrów, na środku regału można by postawić głośnik centralny czy też sub ale też nie wiem czy jest potrzebny przy tak małej przestrzeni.

Będę wdzięczny za porady.

Pozdrawiam

R.

Jesli myślisz o tych podłogówkach:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

to na 100 % nie potrzebujesz żadnego suba. Szczególnie przy tym metrażu ;-)

Tylko trzeba w setupie ustawić duże kolumny.

Bo już center np. się przyda, choćby ze względu na to, że downmix nie zawsze zachowuje

dialogi na odpowiednim poziomie, a czasem wręcz je gdzieś gubi...R.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie ma nic gorszego, niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję.   Jerzy Dobrowolski

Pomyślałbym ewentualnie o takim rozwiązaniu - wszystko miałbyś na ścianach, do filmów sprawdzi się super