Skocz do zawartości
IGNORED

Koniec mody na winyle, a internetowe okazje

Pow-Wow Indiański Smyk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jak wiadomo, w naszym kraju od kilku lat płyta winylowa przeżywa swój renesans, co zaowocowało również wzrostem popytu na gramofony. Sam nawet złapałem się na to hobby, ale z uwagi iż tanie nie jest, wracam do niego tylko od czasu do czasu, w zależności od humoru (i ilości wolnego czasu). Drogą dziedziczenia nabyłem gramofon z dolnej półki, ale teraz porozglądałbym się za czymś innym. Od razu powiem że jeśli chodzi o sprzęt, to jestem laikiem - nie mam czasu w to się wgłębić (chodzi mi o poszczególne modele, bo obsłużyć gramofon potrafię). Ostatnio jak zaglądam na wiadomy portal internetowy, w celu obejrzenia internetowych aukcji, widzę sporo ofert modeli uchodzących za ,,dobre" (Technics, Thorens), w granicach kilkuset złotych. Jak już mówiłem nie jestem na tyle obeznany, aby stwierdzić czy to gramofony warte świeczki, ale coś mnie ruszyło, że być może wielu ,,sezonowców", rozstaje się z swoimi nabytymi w drodze impulsu gramofonami i teraz zaczyna się świetny okres na ustrzelenie jakiejś okazji. Zakładam, że większość użytkowników na tym forum to ludzie, którzy siedzą w winylach od lat i są w stanie ocenić lepiej ode mnie sytuację na rynku, oraz ewentualnie wskazać jakiś dobry gramofon w okazyjnej cenie.

Czyli temat od tytułem znajdźcie mi gramofon, najlepiej zalicytujcie za mnie, przywieźcie do domu i ustawcie, bo ja nie mam czasu.

Wszystko masz skondensowane w FAQ, dużo tekstu tam nie ma. Od sprzedaży są ogłoszenia i temat "analog - kupno/sprzedaż".