Skocz do zawartości
IGNORED

Zestaw kina domowego w okolicach 3 tys.

5zw4rc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam gorącą prośbę. Szukam kina domowego do 3 tys złotych na których mógłbym jednocześnie oglądać filmy i posłuchać muzyki. W sprawach audio jestem zielony i dlatego piszę do Was ten post abyście mi doradzili. Dużo szukałem w necie zestawów, chodziłem po sklepach i mam po prostu kocioł w głowie i nie wiem na co się zdecydować... Denon, Yamaha, Pioneer, Sony?? Proszę o podanie gotowych zestawów za kwotę 3 tys.... chodzi mi o stosunek ceny do jakości, że w tej cenie dostanę rozsądny zestaw. Pozdrawiam wszystkich.

Masz tu kilka linków z zestawami kina domowego , jest tego od groma a w tej cenie to zależy co Ci się spodoba , niestety a może stety trzeba musowo posłuchać jak grają kolumny , kierunek salon (nie Media M czy temu podobne) ze swoją muzą i słuchać kolumn na amplitunerach nie na wzmacniaczach,

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

tu są zestawy z elektroniką Yamahy choć widziałem kilka innych które się tam wkradły, najniższy model jaki brałbym pod uwagę to 573, w ostateczności 473 lub z nowszej linii 575 ,

a tu poniżej są z elektroniką Onkyo

Ukryta Zawartość

dwa pierwsze są niezłe kwestia dokupienia odtwarzacza , nie bierz odtwarzacza 309 , mało czyta formatów , jest wolny najlepiej coś taniego a czytające wszystko , ten 414-ście to najniższa możliwa do wzięcia pozycja amplitunera Onkyo ze starszej linii , najlepiej 515 ze starszej lub 525 z nowszej linii ,

mam tylko nadzieje , że nie jest to jakiś duży salon rzędu 40m2, czemu tak myślę , bo subwofery z tych zestawów nie dadzą sobie rady w dużych pomieszczeniach nawet 30m2 , no w ostateczności ,

a niżej zestawy z Denonem

Ukryta Zawartość

w Denonie X1000 lub X2000 jeśli już Denon Ci podejdzie ,

a tu z Sony

Ukryta Zawartość

a w Soniaku amplituner 740 to minimum ,