Skocz do zawartości
IGNORED

tani zestaw do PC

Balrog

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

szukam niedrogiego, nieskomplikowanego zestawu do komputera. Obecnie jadę na zintegrowanej karcie dźwiękowej (chyba najsłabsze ogniwo) i zestawie głośnikowym 2.1 Logitecha + tanich słuchawkach komputerowych z mikrofonem. Jestem totalnie już umęczony brakiem środkowego pasma i zbitym, płaskim dźwiękiem.

Myślę, aby zainwestować w słuchawki (ok 200zł): Superlux HD 668B lub AKG K514 MKII.

Nie znam się na zestawach audio, a po przeczytaniu wielu wątków na forach i artykułów mam jeszce większy mętlik.

Z tego co wyczytałem oprócz słuchawek przede wszystkim przydałby się jakiś DAC lub nowa karta dźwiękowa, wzmacniacz słuchawkowy - sam nie wiem, która z tych opcji będzie najlepsza?

Chcę na to przeznaczyć około 500zł - niewiele, ale nie chce budować highendowego zestawu, a choć trochę polepszyć jakość muzy z kompa.

Ma to być coś co przede wszystkim będzie współgrać z wyżej wymienionymi słuchawkami. Doradźcie jakieś pudełko do podłączenia do PC, aby wyeliminować zintegrowaną kartę dźwiękową i choć trochę pocieszyć się brzmieniem na słuchawkach. A może potrzebne mi jakieś inne rozwiązanie?

Dodatkowe plusy za dostępne opcje [nieobligatoryjne]:

- możliwość podłączenia głośników komputerowych

- możliwość "rozbudowania zestawu" i podłączenia np. wieży z normalnymi kolumnami

- Wejście na mikrofon (każde inne niż mały jack)

Proszę pomóżcie nim sybilanty rozsadzą mi głowę.

https://www.audiostereo.pl/topic/110680-tani-zestaw-do-pc/

Pomęcz na początek foobar2000, przy sofcie asusa to jest syf ale zawsze coś.

Potem zmiana karty dźwiękowej od xonara dx za 250zł zaczynając, mam i polecam. Bas jest solidny.

Potem wymiana 2+1, minimum microlab f330, wymiatają jak na 250zł i nie potrzebują wzmaka.

SŁuchawki nauszne, ale nie pseudo nauszne, muszą solidnie sie trzymać raczej solidnej firmy np tej na 'S'.

Gdy braknie mocy szukasz taniego używanego amplitunera lub wzmaka.