Skocz do zawartości
IGNORED

Gramofon Nordmende HiFi RP 1260 - warto reaktywować?

batuchan

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie dostałem od kumpla taki sprzęt:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

...tyle, że bez igły ;) Czy warto w niego inwestować? Myślałem o zakupie wkładki z igłą w cenie ca 150 do 200 zł.

Przyznam, że z "grafomanów" jestem zielony, mam jakiegoś Artura odziedziczonego po teściach, na którym nie chcę nawet zarzynać dołączonych płyt.

Ma to sens? Czy za te dwie stówki lepiej kupić siakiś używany, kompletny gramofon?

Punktem odniesienia jest cedek Denon DCD 2700 modyfikowany przez Piotrka 608, grający z Luxmanem R3055 i monitorami studyjnymi T+A.

Ukryta Zawartość

Gość frywolny trucht

(Konto usunięte)

Widzę, że nikt się nie kwapi.

Zakup innego używanego gramofonu i tak oznacza najczęściej zakup nowej wkładki. Zakup gramofonu za 200zł, kompletnego i z wkładką w dobrym stanie jest w zasadzie niemożliwe.

AT95 E na początek będzie dobra, tylko trzeba pilnować by ten inny gramofon miał system mocowania pozwalający zamontować tę wkładkę.

Na szczęście to pewnie 90% gramofonów :)

Co do obecnego gramofonu jaki posiadasz, szału nie ma. Mocno szału nie ma. Plastik, fantastik.

Jeszcze taka ciekawostka: http://wamataudio.pl/igla-audiotechnica-atn-71.html

Frywolny, dzięki za odpowiedź :)

Skończyło się tak, że poszedłem do salonu audio przy krakowskiej Kapelance, gdzie za 237 zeta nabyłem Ortofona OM5E.